Το κυνήγι του πασχαλινού αβγού, η κατασκευή λαμπάδων, τα κουνελάκια, τα βαμμένα αυγουλάκια χάρισαν μια δημιουργική ημέρα προετοιμασίας και προσμονής για τις γιορτές του Πάσχα στα παιδιά της Α΄και Β΄τάξης!!!
Μια πρωτόγνωρη εμπειρία ζήσαμε την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή μας στο 17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που διοργανώνει η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Το Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής αποτελεί κατά γενική ομολογία την κορυφαία επιστημονική μαθητική δράση που δίνει την ευκαιρία σε μαθητές/τριες να παρουσιάσουν τις ιδέες και τα έργα τους στον τομέα της Πληροφορικής.
Προσφέρει στους μαθητές και στις μαθήτριες τα ερεθίσματα και το περιβάλλον να συμμετάσχουν σε ένα οργανωμένο Συνέδριο και να παρουσιάσουν τις εργασίες που ετοίμασαν στο σχολείο, να εξοικειωθούν με την επιστήμη και τις εφαρμογές της πληροφορικής, να καλλιεργήσουν τη δεξιότητα της παρουσίασης ενώπιον του κοινού και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Ενθαρρύνει την ενασχόληση των μαθητών/τριών με τους Η/Υ, το Διαδίκτυο και την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών ως διδακτικό εργαλείο, προωθώντας την καινοτομία, την κριτική σκέψη και την συνεργασία μεταξύ των μαθητών/τριών.
Φέτος στο 17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής παρουσιάστηκαν 200 εργασίες από 2.000 μαθητές/τριες (ήμασταν κι εμείς εκεί!!!!!!!).
Το σχολείο μας ευχάριστο, καινοτόμο, δημιουργικό!
Με τη βοήθεια της δασκάλας μας κ. Εύας, της εκπαιδευτικού ΠΕ 86 κ. Νατάσας που μας έδωσαν ερεθίσματα για αυτενέργεια και τη στήριξη της Διευθύντριάς μας, κ. Νάνσυ, νιώθουμε υπερήφανοι που συμμετείχαμε στο 17ο Μαθητικό ….με μια πρωτότυπη εργασία που δημιουργήσαμε στον τομέα: ΄΄Προστασία του Περιβάλλοντος – Γεωργία΄΄ με τίτλο: «Αυτόνομος Επιθεωρητής Εδάφους».
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Νατάσα Ναλπαντίδου και τον κ. Κώστα Κοροξενό για την πολύτιμη βοήθεια που μας πρόσφεραν στο εξαιρετικό αυτό ταξίδι προς τον υπέροχο κόσμο της Τεχνολογίας.
Το video της παρουσίασής μας, καθώς και η συνέντευξή που δώσαμε στο Web-Radio:
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης
Την Παρασκευή 11 Απριλίου οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας, στο μάθημα των Γερμανικών, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά το πιο διάσημο και ανά τον κόσμο διαδεδομένο Πασχαλινό έθιμο της Γερμανίας – το Κυνήγι των Πασχαλινών Αβγών-.
Μαζί με τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης ξεχύθηκαν στην υπέροχη αυλή του σχολείου μας προς αναζήτηση των κρυμμένων πασχαλινών αβγών. Στο δικό μας παιχνίδι δεν είχαμε έναν νικητή, αλλά όλους, μιας και τα παιδιά διασκέδασαν και κέρδισαν την εμπειρία της εμπλοκής στα ήθη και τα έθιμα άλλων χωρών.
Στη συνέχεια οι μαθητές της Ε’ τάξης γνώρισαν τις λοιπές πασχαλινές παραδόσεις της Γερμανίας κ τους δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουν, να προβληματιστούν και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές με τον εορτασμό του Πάσχα στη χώρα μας. Παρακολουθήσαμε μαζί την ιστορία του Πασχαλινού Λαγού, ακούσαμε Γερμανικά πασχαλινά τραγούδια, τραγουδήσαμε, παίξαμε, ζωγραφίσαμε και διασκεδάζοντας συνδυάστηκε επιτυχώς η διδασκαλία θεματικού λεξιλογίου και πολιτιστικών στοιχείων της Γερμανίας.
Frohe Ostern!
Γίντση Νάγια
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Γερμανικών
2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
“Χρόνια Πολλά, Βιβλίο!”
Η Β΄τάξη τη γιόρτασε πού αλλού, στον όμορφο χώρο της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης.
Μιλήσαμε για το βιβλίο, ζωγραφίσαμε σελιδοδείκτες, διαβάσαμε βιβλία, πολλά βιβλία, δανειστήκαμε βιβλία και γνωρίσαμε τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, που γεννήθηκε σαν σήμερα!
Η δασκάλα της Β΄τάξης
κ. Κοροσίδου Αικατερίνη
Η επιμορφωτική ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στη σχολική μας Βιβλιοθήκη την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 με θέμα:“Ασφαλές διαδίκτυο:Μια κοινή προσπάθεια γονέων και παιδιών” αποτέλεσε αντικείμενο ενδιαφέροντος για την προστασία μας στον ψηφιακό κόσμο.
Καλεσμένοι μας ο κ. Λάζαρος Σιάντσης, Κλινικός Ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Π.Ε. Πέλλας ¨ΟΡΑΜΑ¨και η Σχολική μας Ψυχολόγος, κ. Ελένη Παπαδοπούλου, οι οποίοι μοιράστηκαν πολύτιμες συμβουλές για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Γονείς και εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για τους βασικούς κανόνες ασφάλειας, για την αναγνώριση και αντιμετώπιση των κινδύνων για τους ίδιους και τα παιδιά, δόθηκαν συμβουλές για την ασφαλή χρήση των social media. Οι εισηγητές, απάντησαν σε ερωτήσεις, έλυσαν απορίες, έδωσαν πρακτικές συμβουλές στο πλαίσιο ενός εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων.
Ευχαριστούμε τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του σχολείου.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Λάζαρο και την κ. Ελένη, το δικό μας κορίτσι, για την σπουδαία προσέγγιση στο θέμα της συνεχούς ενημέρωσης και επαγρύπνησης για την ασφάλεια των παιδιών μας στο διαδίκτυο.
Ανυπομονούμε για την επόμενή μας συνάντηση!
“Ασφαλές Διαδίκτυο: Μια κοινή προσπάθεια γονέων και παιδιών”
Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο που εξελίσσεται ραγδαία, το διαδίκτυο μαζί
με τις απεριόριστες δυνατότητες που μας παρέχει, ελλοχεύει κινδύνους για τους οποίους οφείλουμε ως γονείς να είμαστε ενημερωμένοι ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να τους αναγνωρίζουν, να τους αποφεύγουν και να μπορούν να εξερευνούν και να μαθαίνουν με ασφάλεια, θέτοντας σαφή όρια και κανόνες για τη χρήση του διαδικτύου.
Σας προσκαλούμε, λοιπόν, την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 5.30 το απόγευμα στο σχολείο μας να συμμετάσχετε σε μια κοινή προσπάθεια για ένα ασφαλές διαδίκτυο, με ομιλητές τον Κλινικό Ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης “ΟΡΑΜΑ” κ. Σιάντση Λάζαρο και την Ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Παπαδοπούλου Ελένη.
Σας περιμένουμε!!!
Πατήστε εδώ: ΑΦΙΣΑ