
Μια πρωτόγνωρη εμπειρία ζήσαμε την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή μας στο 17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που διοργανώνει η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Το Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής αποτελεί κατά γενική ομολογία την κορυφαία επιστημονική μαθητική δράση που δίνει την ευκαιρία σε μαθητές/τριες να παρουσιάσουν τις ιδέες και τα έργα τους στον τομέα της Πληροφορικής.
Προσφέρει στους μαθητές και στις μαθήτριες τα ερεθίσματα και το περιβάλλον να συμμετάσχουν σε ένα οργανωμένο Συνέδριο και να παρουσιάσουν τις εργασίες που ετοίμασαν στο σχολείο, να εξοικειωθούν με την επιστήμη και τις εφαρμογές της πληροφορικής, να καλλιεργήσουν τη δεξιότητα της παρουσίασης ενώπιον του κοινού και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Ενθαρρύνει την ενασχόληση των μαθητών/τριών με τους Η/Υ, το Διαδίκτυο και την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών ως διδακτικό εργαλείο, προωθώντας την καινοτομία, την κριτική σκέψη και την συνεργασία μεταξύ των μαθητών/τριών.
Φέτος στο 17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής παρουσιάστηκαν 200 εργασίες από 2.000 μαθητές/τριες (ήμασταν κι εμείς εκεί!!!!!!!).
Το σχολείο μας ευχάριστο, καινοτόμο, δημιουργικό!
Με τη βοήθεια της δασκάλας μας κ. Εύας, της εκπαιδευτικού ΠΕ 86 κ. Νατάσας που μας έδωσαν ερεθίσματα για αυτενέργεια και τη στήριξη της Διευθύντριάς μας, κ. Νάνσυ, νιώθουμε υπερήφανοι που συμμετείχαμε στο 17ο Μαθητικό ….με μια πρωτότυπη εργασία που δημιουργήσαμε στον τομέα: ΄΄Προστασία του Περιβάλλοντος – Γεωργία΄΄ με τίτλο: «Αυτόνομος Επιθεωρητής Εδάφους».
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Νατάσα Ναλπαντίδου και τον κ. Κώστα Κοροξενό για την πολύτιμη βοήθεια που μας πρόσφεραν στο εξαιρετικό αυτό ταξίδι προς τον υπέροχο κόσμο της Τεχνολογίας.






Το video της παρουσίασής μας, καθώς και η συνέντευξή που δώσαμε στο Web-Radio:
Συνέδριο Πληροφορικής
Συνέντευξη στο Web- Radio
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης