Την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025 στις 7.00 το απόγευμα, στο χώρο της σχολικής μας Βιβλιοθήκης, πραγματοποιήθηκε μια ενδιαφέρουσα συνάντηση γονέων – εκπαιδευτικών με την εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής κ. Ράνια Νικολαΐδου, η οποία εισηγήθηκε το θέμα των υπερκινητικών παιδιών.
Η αμεσότητα, η γεμάτη ενέργεια συζήτηση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρων όλων των παρευρισκομένων στην επιμορφωτική συνάντηση. Λύθηκαν απορίες συμπεριφοράς των παιδιών, μοιράστηκαν προβληματισμοί και έγιναν προτάσεις με μοναδικό σκοπό τα χαρούμενα Δεπάκια μας!
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για τη γόνιμη αυτή συζήτηση!
Θερμά ευχαριστούμε την κ. Ράνια που ανταποκρίθηκε με χαρά στο κάλεσμά μας και για την εξαιρετική εισήγησή της!
Ανυπομονούμε για την επόμενη συνεργασία μας σε θέματα που αφορούν τα παιδάκια μας και τις ανησυχίες των γονέων!
























































