Πέμπτη 8 Μαΐου 2025… ημέρα γιορτής, χαράς και συνεργασίας.
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας «Outdoor Classroom Day» που έχει σαν στόχο να ενθαρρύνει και να γιορτάσει τη μάθηση και το παιχνίδι έξω από την τάξη, καθώς επίσης και στο πλαίσιο του Προγράμματος για την Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό που υλοποιείται κάθε χρόνο στο σχολείο μας, η δασκάλα της Α΄ τάξης του σχολείου μας κ. Μαρία Μπουρατζή, με πολύτιμες βοηθούς τις εκπαιδευτικούς κ. Σοφία και κ. Δήμητρα ετοίμασαν με τους μαθητές και τις μαθήτριές της ένα υγιεινό πρωινό με φρούτα εποχής για όλους, καθώς και πολλές εκπλήξεις.
Με τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου βγήκαν στην αυλή του σχολείου για να τιμήσουν την ημέρα της δημιουργικής μάθησης έξω από την τάξη.
Η επαφή των παιδιών με τη φύση, η συνεργασία με τα μικρότερα παιδιά, οι δημιουργικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν βοήθησαν σε σημαντικές δεξιότητες και στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών/τριών μας.
Με χαρά τα παιδιά μοιράστηκαν μεταξύ τους υγιεινά σνακ, ζωγράφισαν πέτρες, άκουσαν την ιστορία για τα μυρμήγκια, ανακάλυψαν φωλιές μυρμηγκιών, τα παρατήρησαν και εντυπωσιάστηκαν από την κοινωνία των μερμηγκιών καθώς τα έβλεπαν με το μεγεθυντικό τους φακό. Έπαιξαν με τις σαπουνόφουσκες, με το πολύχρωμο αερόστατο και δημιούργησαν όλοι μαζί μια αφίσα.
Η χαρά και η δημιουργικότητα ήταν φανερή σε όλα τα παιδιά. Αυτή η δράση θα τους μείνει αξέχαστη! Σίγουρα περιμένουν όλοι την επόμενη φορά που θα συνδυάσουν το μάθημα με το παιχνίδι!
Εύγε κ. Μαρία για τις ιδέες, τον συντονισμό και την υλοποίηση των εξαιρετικών δράσεων που ετοιμάσατε!!!
Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου κ. Ελένη, την κ. Θεανώ και την κ. Άννα για την άψογη συνεργασία.










