🌿 Τα μικρά παιδιά φυτεύουν σπόρους και μαθαίνουν να φροντίζουν τη φύση!🌱
Την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025, Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή βιωματική δράση, με στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής τους συνείδησης.
Τα μικρά μας μαθητούδια έγιναν μικροί εξερευνητές της φύσης μέσα από μια σειρά βιωματικών δραστηριοτήτων, γεμάτες άρωμα, γνώση και πράσινη διάθεση!
🌼 Φύτεψαν σπόρους, αρωματικά φυτά – βασιλικό, ρίγανη, μέντα, δυόσμο, δεντρολίβανο και λεβάντα – σε βιοδιασπώμενα κυπελάκια, φιλικά προς το περιβάλλον. Τα παιδιά έμαθαν τα ονόματα των φυτών, αναγνώρισαν το άρωμά τους και συζήτησαν για τη χρήση τους στην καθημερινή ζωή: στη μαγειρική, στην παραδοσιακή ιατρική, αλλά και ως φυσικά αρωματικά στον χώρο μας.
🌱 Δημιούργησαν μικρά παρτεράκια με επιλεγμένα φυτά, τα οποία πήραν στο σπίτι, αναλαμβάνοντας τη φροντίδα τους με υπευθυνότητα και αγάπη.
Η δράση αυτή έγινε αφορμή για να μάθουν τα παιδιά για τον κύκλο ζωής των φυτών και τις βασικές συνθήκες ανάπτυξης όπως το φως, το νερό και το χώμα. Η δράση επίσης, ανέδειξε την αξία της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών.
♻️ Ήταν μια μέρα γεμάτη φροντίδα, αρώματα και χαρούμενες παιδικές φωνές που μιλούσαν… τη γλώσσα της φύσης! Οι μαθητές της Β’ τάξης απέδειξαν ότι ακόμα και οι πιο μικροί μπορούν να κάνουν μεγάλα βήματα για έναν καλύτερο κόσμο και αγάπη για το περιβάλλον!


















































































































































