Tην Τρίτη 4-2-2020 και ώρα 10:00 – 11:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας διεξήχθη πρόγραμμα πρόληψης και ευαισθητοποίησης με θέμα «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός» για τους μαθητές των Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεων με τη βοήθεια Ψυχολόγου από το «Χαμόγελο του Παιδιού».


