Χαμόγελο του παιδιού

       https://www.hamogelo.gr//

Tην  Τρίτη 4-2-2020 και ώρα 10:00 – 11:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας  διεξήχθη πρόγραμμα πρόληψης και  ευαισθητοποίησης με θέμα «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός» για τους μαθητές  των Δ΄, Ε΄ &  ΣΤ΄ τάξεων με τη βοήθεια Ψυχολόγου  από το «Χαμόγελο του Παιδιού».