Πανελλήνια Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Ο όρος «σχολικός εκφοβισμός» (bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία με σκοπό τον σωματικό και ψυχικό πόνο σε μαθητές/τριες από έναν ή περισσότερους συμμαθητές/τριες τους, εντός και εκτός σχολείου.

Ο σχολικός εκφοβισμός συναντάται σε διάφορες μορφές (σωματικός, λεκτικός, κοινωνικός, ηλεκτρονικός, κ.ά.) και εκδηλώνεται με συμπεριφορές όπως σπρωξίματα, σκουντήματα, χτυπήματα διαφόρων μορφών, χρήση υβριστικών εκφράσεων, φραστικών επιθέσεων, προσβολών, απειλών, αγενών σχολίων και ειρωνείας, διάδοση κακοήθων φημών, κουτσομπολιού, δημοσιοποίηση ντροπιαστικών (πολλές φορές ψευδών) στοιχείων για τη ζωή και την προσωπικότητα του θύματος, αποστολή απειλητικού ή υβριστικού υλικού μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων.

Στο πλαίσιο του εορτασμού της ημέρας κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού, μικροί και μεγάλοι μαθητές/τριες του σχολείου μας διάβασαν, συζήτησαν και πέρασαν τα δικά τους μηνύματα για τη διαφορετικότητα μέσω της καλλιτεχνικής έκφρασης!

Viber 2022 04 05 18 00 00 012

Εργασία του τμήματος ΣΤ2 στα πλαίσια της Πανελλήνιας ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού

Τα παιδιά φωνάζουν: «όχι στη βία», «μίλα», «μη φοβάσαι», «δεν είσαι μόνος/η». Εδώ κανένας μαθητής δε φοβάται και δε νιώθει μόνος του. Η βία κι ο σχολικός εκφοβισμός δεν έχουν θέση. Στο σχολείο μας αλλά και στη μετέπειτα ζωή μαθαίνουμε να μιλάμε, να μοιραζόμαστε τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς μας. Ανάμεσά μας κυριαρχούν αξίες όπως η φιλία, η συνεργασία, η αποδοχή και ο σεβασμός!

Είμαστε όλοι διαφορετικοί, όμως ταιριάζουμε!

0 02 05 24ab8eb9370643b1174932159ecac8298e6162b1a2e00b23456b48fbc5d46175 8ea20f3d2e09fba9 0 02 05 843c8db0d23d0ffa718eb8903654408e9a9f182e83cac5ff38280dc844c95fea 716bd50cc28ce52f 0 02 05 aaa152525a81646c62ce09c9904ac002204d90135ca3d1e0fa7dc21e5321bdbd 434f30beb3827913 0 02 05 d90f1958cb883fb4978f68c3d78f7e933ef00f32faff901c2f0486e9ff785be4 7fa742c833b3f675

Δράση του τμήματος Γ1 για τη διαφορετικότητα

0 02 05 2a7739e39b89a5ec58ddd782d4e549e5fe187ef83139a70fb254f40b44cad729 7754f8c3313171d8 0 02 05 5f60c570d92faa29e0dbce6d630007fe05fb98512a421a3ff375e2e185661080 78ca0e442f96fea1 0 02 05 8d0f2a8bf97612637a5a1a68ebf7f898ffdac4631b5c7f2d22061f4b3bf1c494 65142a420cf9ea05 0 02 05 748a54c3e28bbbf2912d4acaa7ed1f919e074b7d6050e598a73edea6c958f2cf e5f9d7e317d12bc 0 02 05 857d688262388e248673e2ee9c834ef2e4df9ffe73baeffa009cdd68b7f54d28 c64e3b00ab6cd726 0 02 05 813795fcd14997d07539a916b8b21884a00a673abe0e38c02f2df2102c0f5e1d 8466c8cce15df0db 0 02 05 bcd7633addc678ee573d0b1d3492430df7a67c9efdf22ebd0992452730f0fefb 7516244ca72cb0ed 0 02 05 be7e027ee477e7472602cdf80364c491c4ce37a2a755653956cd9c57b077ba7e 5bbd788428d35e69 0 02 05 f8fff422c10770567cc2fdc102bc68939d64b73676ea3a1d337f6dc9968d0162 304cc6ff99e2dba0