χριστουγεννιάτικες μπάλες με ατλακόλ

και γέμισε το σχολείο μας μικρούς βοηθούς για να φτιάξουν τα δώρα που θα μοιράσει ο Αι-Βασίλης!!!



Τα παιδιά μας έκοψαν, έβαψαν, κόλλησαν και έφτιαξαν το υπέροχο σκηνικό της γιορτής τους με τίτλο:
” ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗ”
Και ο Αι-Βασίλης μας μοίρασε τα δώρα του, προσφορά από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου και του 19ου Νηπιαγωγείου.
Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία !!!