Χριστούγεννα και πάλι στο 19ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων!!! Δημοσιεύθηκε 4 Δεκεμβρίου 2023 από τον/την 19ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Χριστούγεννα ήρθαν πάλι και οι μικροί μαθητές και μαθήτριες στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δένδρο!!! και τα δενδράκια μας έτοιμα και η αντίστροφη μέτρηση άρχισε
Αποχαιρετήσαμε το Φθινόπωρο!!! Δημοσιεύθηκε 4 Δεκεμβρίου 2023 από τον/την 19ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Αποχαιρετήσαμε το Φθινόπωρο ζωγραφίζοντας μήλα κάστανα σταφύλια σαλιγκαράκια μανιταράκια φτιάχνοντας σκαντζόχοιρο με τις παλάμες μας ή χρησιμοποιώντας αντί για πινέλο ένα πλαστικό πηρούνι Τέλος φτιάξαμε και μερικά φθινοπωρινά δένδρα με πινέλα και χρώματα και μεταμορφώσαμε παλιά κομμάτια από παζλ σε φθινοπωρινά φύλλα δένδρων