Ο χχειμώνας έφτασε! Τα παιδιά τον υποδέχτηκαν με τραγούδια όπως ο Φροστυ και φυσικά με την δημιουργία των αγαπημένων μας κατασκευών. Μπορεί να μην χιόνισε ακόμα αλλά εμείς αγαπάμε πολύ τους χιονανθρωπους. Έτσι φτιάξαμε τον Φροστυ, τα παιδιά έκοψαν, έγραψαν και ζωγράφισαν και σας παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα! Καλό χειμώνα!
Ηρθε ο χειμώνας!
Παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες!
Στην τάξη μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες μέσα από πολλές δράσεις! Το σχολείο μας συμμετείχε στην δράση ” Μπες στην θέση μου” και επιλέξαμε να ακολουθήσουμε τις δοκιμασίες που είχαν οριστεί για τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Έτσι κάναμε προσομοίωση ενός αμαξιδιου με μια καρέκλα γραφείου με ροδακια καθώς και ζωγραφική με το πόδι. Τα παιδιά είδαν σχετικά βίντεο και εποπτικό υλικό και συζητήσαμε για τα διαφορετικά είδη αναπηρίας. Επιπλέον ζωγράφισαν ελεύθερα με θέμα: “Το παιχνίδι μου με ενα φίλο μου με αναπηρία” αλλά και οργανωμένα φύλλα εργασίας.
Μαθαίνοντας και Παιζοντας με τα χρώματα!
Μαζι με τα παιδιά μιλήσαμε ,μάθαμε και παίξαμε με τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα! Κάναμε μίξη χρωμάτων με έναν διαφορετικό τρόπο! Βάψαμε τα χέρια μας με βασικά χρώματα, τα ενώσαμε σφιχτά και παρατηρήσαμε πιο δευτερεύον χρωμα δημιουργήθηκε. Τα παιδιά εμπνεύστηκαν απο διάσημους ζωγράφους όπως ο Kandinsky και ο Mondrian και έφτιαξαν εκπληκτικά έργα γεμάτα χρώματα!
Εργαστήριο δεξιοτητων ” Εγω και οι συμμαθητές μου”.
Πριν από λίγες ημέρες μαζί με τα παιδιά, ολοκληρώσαμε το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο << Εγώ και οι συμμαθητές μου >>. Στόχος του εργαστηρίου ήταν: α) τα παιδιά να γνωρίσουν το ένα το άλλο και να δημιουργήσουν μια δυνατή ομάδα β) να ανακαλύψουν χαρακτηριστικά του εαυτού τους γ) να αντιληφθούν το θεσμό της οικογένειας και δ) να γνωρίσουν το σχολείο τους.
Στην αρχή συζητήσαμε με τα παιδιά και παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας στην τάξη. Μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας φαγητά, χρώματα, ζώα, για τα μέλη της οικογένειας μας και φυσικά για την έννοια της ομάδας.
Τα παιδιά μέσα από ένα καθρέφτη παρατήρησαν τον εαυτό τους και προσπάθησαν να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές. Στην συνέχεια αποτύπωσαν στο χαρτί το πορτρέτο τους. Είδαμε πορτρέτα διάσημων ζωγράφων και φτιάξαμε το δικό μας με την τεχνική του κολλάζ εμπνευσμένοι από τον Picasso. Επιπλέον έκοψαν με ψαλίδι τα μαλλιά του χρωματιστού εαυτού τους.
Διαβάσαμε το κλασικό παραμύθι ¨ασχημόπαπο¨ και με αφορμή αυτό, συζητήσαμε για την μοναδικότητα μας και την διαφορετικότητα. Στην συνέχεια τα παιδιά σειροθέτησαν τις εικόνες της ιστορίας μας.
Μιλώντας για την οικογένεια και το σπίτι μας, ζωγραφίσαμε τα μέλη της οικογένεια μας μέσα σε ένα σπιτάκι. Επιπλέον φτιάξαμε την οικογένεια μας με την μεικτή τεχνική του κολλάζ και της ζωγραφικής χρησιμοποιώντας το χεράκι μας και τις ζωγραφισμένες εικόνες από τα προσωπάκια τις οικογένειας μας.
Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων του παιδιού!
Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων του παιδιού!
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ 4 Βασικές αρχές
- Όχι στις διακρίσεις: Κάθε παιδί είναι μοναδικό και πρέπει να αντιμετωπίζεται με ίσο σεβασμό, ανεξάρτητα από την καταγωγή του, το φύλο, τη γλώσσα ή οποιαδήποτε άλλη διαφορά.
- Το καλύτερο συμφέρον του παιδιού: Όλες οι αποφάσεις που αφορούν τα παιδιά πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τι είναι καλύτερο για εκείνα.
- Επιβίωση, ανάπτυξη και προστασία: Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να ζουν, να αναπτύσσονται υγιώς και να προστατεύονται από κάθε είδους κίνδυνο και εκμετάλλευση.
- Ελευθερία γνώμης και συμμετοχή: Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να εκφράζουν τις απόψεις τους ελεύθερα και να συμμετέχουν σε αποφάσεις που τα επηρεάζουν.
Τα παιδιά παρακολούθησαν παράσταση θεατρικού παιχνιδιού, είδαν βίντεο ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ , και έφτιαξαν το βιβλιαράκι των δικαιωμάτων αποτυπώνοντας με ζωγραφιά το κάθε δικαίωμα
- Αρχική
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Αρχική
- Ανακοινώσεις
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ
- FORUM
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025
- Γονείς σας ενδιαφέρει
- Σχέδιο Δράσης Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- E-Twinning Προγράμματα
- Δίκτυο Β΄Αθήνας
- Διοικητική Λειτουργία
- Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
- Σχολείο και κοινότητα
- Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Ψυχική Υγεία στο σπίτι
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Stem …και η Γη γυρίζει”
- e-parents
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΈΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχολ.Έτους 2024-2025
- Σχέδιο Δράσης 2022-2023
- Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας Σχολ.Έτους 2024-2025
- ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ«1,2,3…..Ανακύκλωσε!.»Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ (Ανθρώπινα Δικαιώματα)
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”
- Προσωπικό του σχολείου
- Eτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- COVID-19 (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ)
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- Ενεργός Πολίτης
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ 2025-2026
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ASSESS
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2021-2022
- ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2020-2021
- Ανακοινώσεις – Νέα
- ΓΕΝΙΚΑ
- ΓΟΝΕΙΣ…ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!!!
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- ΗΓΕΣΙΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- Θεματική Ενότητα Ευ-Ζην: PROMEHS Πρόγραμμα Προαγωγής Ψυχικής Υγείας στα σχολεία
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Σχέσεις μαθητών/τριών!
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
- Σχολική διαρροή – φοίτηση
- ΕΚΠΙΑΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2024-2025
- μάθηση και αξιολόγηση
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
- 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας
- ETWINNING
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Self-Test
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου
- Συστεγαζόμενο Σχολείο
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- Τα πάντα για το παιδί
- ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ






















































