ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ”
Θεματική Ενότητα “Δημιουργώ και καινοτομώ – STEM STEAM”
Τίτλος Προγράμματος: Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και υδροδυναμική
Το πρόγραμμα είναι βασισμένο σε δραστηριότητες STEAM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με κύριο
περιβαλλοντικό θέμα την υδροδυναμική και συγκεκριμένα τον κύκλο του νερού. Άλλωστε
στόχος μας είναι οι μικροί μαθητές ασυναίσθητα και αυθόρμητα στην αρχή και πιο
οργανωμένα και στοχευμένα στη συνέχεια, να εμπλέκονται με πάρα πολλές τέτοιου είδους
διαδικασίες και δραστηριότητες, αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας το ατομικό δυναμικό
τους και φτάνοντας σε αξιοσημείωτα μαθησιακά αποτελέσματα.
Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά, τη δημιουργία
μηχανικών κατασκευών, την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με
βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης τα παιδιά ήρθαν σε επαφή τη
φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.
————————————————————————————————————————————-
Το παραμύθι «Οι σταγόνες ταξιδεύουν», της Τριανταφυλλιάς Μακούλη, οι μουσικοί ήχοι από το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη : «οι σταγόνες της βροχής» , η παρακολούθηση βίντεο με τη βοήθεια του προτζέκτορα, προσελκύουν το ενδιαφέρον των παιδιών.
Συζητάμε κ δραματοποιουμε το ποιημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου: “Από που ήρθες ποταμάκι”.
STEAM και κύκλος του νερού: Ζωγραφίζουμε τον κύκλο του νερού ατομικά κ ομαδικά.
” Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά χρησιμοποιούν το πρόγραμμα ζωγραφικής Tux Paint και ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού!
“Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά ασχολούνται με τον κύκλο του νερού και χρησιμοποιούν από τη μια το εργαλείο cmap κ φτιάχνουν διαγράμματα και από την άλλη κάνουν αντιστοιχήσεις στο εργαλείο hot potatoes.
” Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά σε ομάδες κάνουν υποθέσεις κ πειραματίζονται με διάφορα υλικά της τάξης για να φτιάξουν ένα φράγμα που θα ελέγχει τη δύναμη του νερού.
” Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά βοηθούν τη μελισσούλα Beebot να συναντήσει τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συμπύκνωσης , της βροχόπτωσης στο κύκλο του νερού και να τα γνωρίσει. Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει κ πόσα βήματα θα κάνει;
Τα παιδιά σε ομάδες κάνουν υποθέσεις κ πειραματίζονται με διάφορα υλικά της τάξης για να φτιάξουν ένα φράγμα που θα ελέγχει τη δύναμη του νερού.
Τα παιδιά βοηθούν τη μελισσούλα Beebot να συναντήσει τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συμπύκνωσης , της βροχόπτωσης στο κύκλο του νερού και να τα γνωρίσει. Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει κ πόσα βήματα θα κάνει;
- Αρχική
- FORUM
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 19ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ«1,2,3…..Ανακύκλωσε!.»Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ (Ανθρώπινα Δικαιώματα)
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”
- Eτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- COVID-19 (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ)
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ASSESS
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2021-2022
- ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2020-2021
- ΓΕΝΙΚΑ
- ΓΟΝΕΙΣ…ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!!!
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
- Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
- Σχέσεις σχολείου – οικογένειας – ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022-2023
- Σχολείο και κοινότητα
- Σχολική διαρροή – φοίτηση
- Σύλλογος Γονέων
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
- 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας
- ETWINNING
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Self-Test
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου
- Συστεγαζόμενο Σχολείο
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- Τα πάντα για το παιδί
- ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ