ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ”

Θεματική Ενότητα “Δημιουργώ και καινοτομώ – STEM STEAM”

Τίτλος Προγράμματος: Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και υδροδυναμική

                        Το πρόγραμμα είναι βασισμένο σε δραστηριότητες STEAM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με κύριο
περιβαλλοντικό θέμα την υδροδυναμική και συγκεκριμένα τον κύκλο του νερού. Άλλωστε
στόχος μας είναι οι μικροί μαθητές ασυναίσθητα και αυθόρμητα στην αρχή και πιο
οργανωμένα και στοχευμένα στη συνέχεια, να εμπλέκονται με πάρα πολλές τέτοιου είδους
διαδικασίες και δραστηριότητες, αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας το ατομικό δυναμικό
τους και φτάνοντας σε αξιοσημείωτα μαθησιακά αποτελέσματα.
Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά, τη δημιουργία
μηχανικών κατασκευών, την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με
βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης τα παιδιά ήρθαν σε επαφή τη
φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.

————————————————————————————————————————————-

Το παραμύθι «Οι σταγόνες ταξιδεύουν», της Τριανταφυλλιάς Μακούλη, οι μουσικοί ήχοι από το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη : «οι σταγόνες της βροχής» , η παρακολούθηση βίντεο με τη βοήθεια του προτζέκτορα, προσελκύουν το ενδιαφέρον των παιδιών.

Συζητάμε κ δραματοποιουμε το ποιημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου: “Από που ήρθες ποταμάκι”.

345334660 782883886624011 1782473057301408217 n 345907492 1298244964382231 5608745939121883848 n 346045997 2215236855332072 9161307719473649815 n 346058727 780880816771829 2386418697529420037 n


STEAM και κύκλος του νερού: Ζωγραφίζουμε τον κύκλο του νερού ατομικά κ ομαδικά.

345582231 613519704130884 344906303227420686 n

smart

345586618 523236033174641 8669543626710341620 n

smart

345593378 642398064396200 7212334535404677524 n

smart

345598217 698184852078657 4089082194193800287 n

smart

345599079 766437548370006 5627136852198268579 n

smart

345628788 977350336778931 5972264255454080692 n

smart

345639894 126891280387242 3314431459992019511 n

——————————————

” Ο κύκλος του νερού”

Τα παιδιά χρησιμοποιούν το πρόγραμμα ζωγραφικής Tux Paint και ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού!

346060654 995171351857678 2239101290559438214 n 346104546 806100491118730 9067670200461114875 n


“Ο κύκλος του νερού”

Τα παιδιά ασχολούνται με τον κύκλο του νερού και χρησιμοποιούν από τη μια το εργαλείο cmap κ φτιάχνουν διαγράμματα και από την άλλη κάνουν αντιστοιχήσεις στο εργαλείο hot potatoes.

346876802 267352182527045 8854220721346148388 n 346959048 193765210231685 374176233091571039 n 346988608 3414370922208721 7225662871762614796 n 346994331 165296899562161 5192096346498950382 n 347115262 254630173729913 6484520502139185127 n 347243906 765746894999264 5139683672985280038 n


” Ο κύκλος του νερού”

Τα παιδιά σε ομάδες κάνουν υποθέσεις κ πειραματίζονται με διάφορα υλικά της τάξης για να φτιάξουν ένα φράγμα που θα ελέγχει τη δύναμη του νερού.

348446672 933216791350037 4276771409514625828 n 348588703 250603630847652 2295530110204510585 n 348596181 983041429721741 1465993306574773237 n 348607440 262188982945922 1996378798645909038 n


” Ο κύκλος του νερού”

Τα παιδιά βοηθούν τη μελισσούλα Beebot να συναντήσει τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συμπύκνωσης , της βροχόπτωσης στο κύκλο του νερού και να τα γνωρίσει. Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει κ πόσα βήματα θα κάνει;

348581802 901205051177875 4622202079374030444 n 1  348592354 222969457147279 7791499891766215224 n 348611920 223199760422247 5906329659179518494 n 1


Τα παιδιά σε ομάδες κάνουν υποθέσεις κ πειραματίζονται με διάφορα υλικά της τάξης για να φτιάξουν ένα φράγμα που θα ελέγχει τη δύναμη του νερού.

348446672 933216791350037 4276771409514625828 n 1 348588703 250603630847652 2295530110204510585 n 1 348596181 983041429721741 1465993306574773237 n 1 348607440 262188982945922 1996378798645909038 n 1


Τα παιδιά βοηθούν τη μελισσούλα Beebot να συναντήσει τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συμπύκνωσης , της βροχόπτωσης στο κύκλο του νερού και να τα γνωρίσει. Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει κ πόσα βήματα θα κάνει;

348581802 901205051177875 4622202079374030444 n 2348592354 222969457147279 7791499891766215224 n 1

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΤΗΛ:2106830114

EMAIL:mail@19nip-amarous.att.sch.gr

Ιστορικό

Translate

Σαν σήμερα

20/9/490 π.χ: Έλληνες και Πέρσες συγκρούονται στο Μαραθώνα.
Οι Πέρσες, υπό τον Δάτη και τον Αρταφέρνη έχουν 6.500 νεκρούς, ενώ οι απώλειες από την ελληνική πλευρά είναι μόλις 192, ανάμεσά τους και ο Καλλίμαχος. Η ακριβής ημερομηνία αμφισβητείται από πολλούς ιστορικούς, οι οποίοι υπολογίζουν ότι η μάχη διεξήχθη στις 13 ή 14 Αυγούστου.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

    Σεπτέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

    Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου


  • Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων