Προσεγγίζουμε το θέμα με πολλούς κ διαφορετικούς τρόπους κ μαθαίνουμε για τα ανοιξιάτικα φρούτα κ λαχανικά,παίζουμε με τις ανθισμένες αμυγδαλιές, τις παρατηρούμε κ συνεργαζόμαστε.
Την Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023, 17.00-20.00 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία-συζήτηση με θέμα: «Συναισθηματική επικοινωνία: το πολύτιμο εργαλείο της ενσυναίσθησης – βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων στο σπίτι και στο σχολείο» με ομιλήτρια την κ. Αθηνά Καραβόλτσου, Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, (Msc, Mst).
Ερωτήματα που μας απασχόλησαν:
Το συγκεκριμένο θέμα επιλέχθηκε στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης μετά από διερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών.
Η διαδικτυακή-επιμορφωτική συζήτηση έγινε με συνδιοργανωτές το το 6ο, το 5ο, το 16ο Δ. Σχ. Αμαρουσίου και το 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου
Δόθηκαν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.
Οι συγκρουσιακές καταστάσεις στο σχολείο πρέπει να αντιμετωπίζονται ως μέρος της ζωής και της κοινωνικής αλληλεπίδρασης αλλά και ως ευκαιρία για μάθηση και πρόοδο, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των παιδιών αρκεί να αντιμετωπίζονται συστηματικά για να λειτουργούν ως παιδαγωγική ευκαιρία.
Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται κυρίως στο αν αυτές θα επιλύονται με τρόπο “καταστροφικό” ή εποικοδομητικό δηλαδή με την εφαρμογή καλοσχεδιασμένων στρατηγικών. Η εποικοδομητική διαχείριση των συγκρούσεων συνεισφέρει τα μέγιστα στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και την ικανότητα χειρισμού των συναισθημάτων.
Ο τρόπος διαχείρισης των συγκρούσεων μεταξύ των παιδιών, επιλύεται από τα ίδια τα παιδιά τα οποία αναλύουν, αιτιολογούν, αντιμετωπίζουν την προβληματική κατάσταση που οδήγησε στη σύγκρουση και μέσα από αυτή τη διαδικασία, διατυπώνουν την εναλλακτική συμπεριφορά που θα οδηγούσε σε επίλυση των διαφωνιών κλπ , χωρίς να επέλθει σύγκρουση. Στην “αναπαράσταση” αυτή συμμετέχουν ¨οι καλοί μας εαυτοί”, κούκλες που έχουν φτιάξει τα παιδιά και αντιπροσωπεύουν τους εαυτούς τους.
Το κουδούνι δίνει το σήμα , προσκαλώντας τους “καλούς εαυτούς” σε συνεδρίαση προς επίλυση μιας συγκρουσιακής κατάστασης που προέκυψε κατά τη διάρκεια της μέρας.
Αποκριάτικος χορός στο 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου! Μια εκπληκτική διοργάνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 19ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου πραγματοποιήθηκε χτες στο σχολείο μας! Παιδιά κ ενήλικες διασκεδάσαμε στο χθεσινό υπέροχο αποκριάτικο πάρτυ. Η διασκέδαση, η χαρά, οι εκπλήξεις και οι αλληλεπιδράσεις μικρών κ μεγάλων ήταν τα καλύτερα συστατικά της διοργάνωσης. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο νεοσύστατο σύλλογο του σχολείου μας για την άψογη διοργάνωση.