Η άνοιξη μπήκε για τα καλά κι εμείς με αφορμή την Πρωτομαγιά, δημιουργούμε με έμπνευση!!!
Ημέρα μαγειρικής σήμερα στο σχολείο μας! Με την όμορφη συμμετοχή μαμάδων στις τάξεις μας κ τη συνεργασία του νηπιαγωγείου μας με το σύλλογο γονέων του σχολείου μας, τα παιδιά έφτιαξαν τα πασχαλινά τους κουλουράκια! Τα παιδιά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον σε όλη τη δραστηριότητα κ χάρηκαν με τα κουλουράκια που έφτιαξαν.