ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)
Tίτλος: Οι μικροί εξερευνητές
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Κριτική σκέψη ,Επικοινωνία ,Συνεργασία
Δημιουργικότητα
Ψηφιακή επικοινωνία, συνεργασία
Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας.
Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης: Ρομποτική-επιστημονική/υπολογιστική σκέψη
Κατασκευές και παιχνίδια.
Εργαστήριο 1ο
Τα παιδιά παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Ελεύθερη πτώση στην ατμόσφαιρα-Καιρικά φαινόμενα” από τους “Ταξιδιώτες” Science Voyagers ,έμαθαν για τα καιρικά φαινόμενα ,πως δημιουργούνται ,έπαιξαν και έγιναν για λίγο μικροί μετεωρολόγοι καθώς πραγματοποίησαν πολλά πειράματα με συγκεκριμένα υλικά με την βοήθεια της κυρίας “Ίριδας” της μετεωρολόγου . Η συγκεκριμένη διδακτική δράση ενθουσίασε πάρα πολύ τα παιδιά καθώς συμμετείχαν και τα ίδια στο πρόγραμμα αυτό .
Εργαστήριο 2ο
Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο μικρού μήκους για να θυμηθούν τα καιρικά φαινόμενα που γνώρισαν ,βλέποντας τα αλλά και ακούγοντας του ήχους που προκαλεί το καθένα και έπαιξαν παιχνίδι παντομίμας κάνοντας με δικό τους τρόπο πως κάνει κάθε φαινόμενο. Έπειτα η νηπιαγωγός τους διάβασε το βιβλίο “Ανακάλυψε τα Ακραία καιρικά φαινόμενα” του Emily Bone , συζήτησαν τι διάβασαν αλλά και περιέγραψαν τις όμορφες εικόνες του βιβλίου.
Εργαστήριο 3ο
Μετά την παρακολούθηση της δράσης ,του βίντεο αλλά και την ανάγνωση του βιβλίου ,τα παιδιά αφού γνώρισαν τα καιρικά φαινόμενα και έκαναν συζήτηση με την νηπιαγωγό για το ποια είναι και τι έμαθαν ,στην συνέχεια αναφέρθηκαν στο τι φοράμε όταν έχει ζέστη και όταν έχει κρύο και τι μέσα θέρμανσης χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας είτε για να ζεσταθούμε είτε να δροσιστούμε. Έπειτα τα παιδιά συμπλήρωσαν κάποια φύλλα εργασίας και έκαναν κάποια κολλάζ σχετικά με όλα αυτά που έμαθαν.
Εργαστήριο 4ο
Το Bee-Bot ταξιδεύει. Οι μαθητές συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι προγραμματισμού του bee bot. Σε ένα mat για μετακίνηση του προγραμματιζόμενου ρομπότ υπάρχουν οι εικόνες των καιρικών φαινομένων σε διάφορα σημεία του ταμπλό και τα παιδιά δίνουν εντολές στην μελισσούλα για το τι κατεύθυνση θα πρέπει να πάρει για να φτάσει στο φαινόμενο που επιθυμούν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με την bee bot και ήθελα όλα να συμμετέχουν .
- Αρχική
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ
- FORUM
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025
- Γονείς σας ενδιαφέρει
- Σχέδιο Δράσης
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- E-Twinning Προγράμματα
- Δίκτυο Β΄Αθήνας
- Διοικητική Λειτουργία
- Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
- Σχολείο και κοινότητα
- Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Ψυχική Υγεία στο σπίτι
- e-parents
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΈΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ«1,2,3…..Ανακύκλωσε!.»Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ (Ανθρώπινα Δικαιώματα)
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”
- Προσωπικό του σχολείου
- Eτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- COVID-19 (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ)
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ASSESS
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2021-2022
- ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2020-2021
- ΓΕΝΙΚΑ
- ΓΟΝΕΙΣ…ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!!!
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- ΗΓΕΣΙΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- Θεματική Ενότητα Ευ-Ζην: PROMEHS Πρόγραμμα Προαγωγής Ψυχικής Υγείας στα σχολεία
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Σχέσεις μαθητών/τριών!
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
- Σχολική διαρροή – φοίτηση
- ΕΚΠΙΑΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2024-2025
- μάθηση και αξιολόγηση
- Σύλλογος Γονέων
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
- 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας
- ETWINNING
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Self-Test
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου
- Συστεγαζόμενο Σχολείο
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- Τα πάντα για το παιδί
- ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ