ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)

Tίτλος: Οι μικροί εξερευνητές

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Κριτική σκέψη ,Επικοινωνία ,Συνεργασία
Δημιουργικότητα
Ψηφιακή επικοινωνία, συνεργασία
Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας.

Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης: Ρομποτική-επιστημονική/υπολογιστική σκέψη
Κατασκευές και παιχνίδια.

Εργαστήριο 1ο

Τα παιδιά παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Ελεύθερη πτώση στην ατμόσφαιρα-Καιρικά φαινόμενα” από τους  “Ταξιδιώτες” Science Voyagers ,έμαθαν για τα καιρικά φαινόμενα ,πως δημιουργούνται ,έπαιξαν και έγιναν για λίγο μικροί μετεωρολόγοι καθώς πραγματοποίησαν πολλά πειράματα με συγκεκριμένα υλικά με την βοήθεια της κυρίας “Ίριδας” της μετεωρολόγου . Η συγκεκριμένη διδακτική δράση ενθουσίασε πάρα πολύ τα παιδιά καθώς συμμετείχαν και τα ίδια στο πρόγραμμα αυτό  .

εικόνα Viber 2024 03 26 10 38 44 295 εικόνα Viber 2024 03 26 10 39 16 726 εικόνα Viber 2024 03 26 10 39 16 750 εικόνα Viber 2024 03 26 10 39 16 786 εικόνα Viber 2024 03 26 10 39 21 776 εικόνα Viber 2024 03 26 10 51 02 306 εικόνα Viber 2024 03 26 10 51 02 775 εικόνα Viber 2024 03 26 11 17 37 344 εικόνα Viber 2024 03 26 11 17 37 701 εικόνα Viber 2024 03 26 11 17 38 035 εικόνα Viber 2024 03 26 11 17 38 319 εικόνα Viber 2024 03 26 14 51 50 023 εικόνα Viber 2024 03 26 14 52 21 958 εικόνα Viber 2024 03 26 14 53 21 791 εικόνα Viber 2024 03 26 14 54 06 959

Εργαστήριο 2ο

Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο μικρού μήκους για να θυμηθούν τα καιρικά φαινόμενα που γνώρισαν ,βλέποντας τα  αλλά και ακούγοντας του ήχους που προκαλεί το καθένα και έπαιξαν παιχνίδι παντομίμας κάνοντας με δικό τους τρόπο πως κάνει κάθε φαινόμενο. Έπειτα η νηπιαγωγός τους διάβασε το βιβλίο “Ανακάλυψε τα Ακραία καιρικά φαινόμενα” του Emily Bone , συζήτησαν τι διάβασαν αλλά και περιέγραψαν τις όμορφες εικόνες του βιβλίου.

20220225155241 anakalypse ta akraia kairika fainomena    εικόνα Viber 2024 03 26 14 53 34 152

Εργαστήριο 3ο

Μετά την παρακολούθηση της δράσης ,του βίντεο αλλά και την ανάγνωση του βιβλίου ,τα παιδιά αφού γνώρισαν τα καιρικά φαινόμενα και έκαναν συζήτηση με την νηπιαγωγό για το ποια είναι και τι έμαθαν ,στην συνέχεια αναφέρθηκαν στο τι φοράμε όταν έχει ζέστη και όταν έχει κρύο και τι μέσα θέρμανσης χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας είτε για να ζεσταθούμε είτε να δροσιστούμε. Έπειτα τα παιδιά συμπλήρωσαν κάποια φύλλα εργασίας και έκαναν κάποια κολλάζ σχετικά με όλα αυτά που έμαθαν.

436688184 315865931459760 619002488833285562 n 441938294 1907086283045838 1635986339358582083 n εικόνα Viber 2024 05 17 10 18 22 840 εικόνα Viber 2024 05 17 10 18 25 416 εικόνα Viber 2024 05 17 10 18 25 868 εικόνα Viber 2024 05 17 10 18 26 233 εικόνα Viber 2024 05 17 10 18 26 606 εικόνα Viber 2024 05 30 11 48 52 448 εικόνα Viber 2024 05 30 11 48 52 842 εικόνα Viber 2024 05 30 11 48 53 771

Εργαστήριο 4ο

Το Bee-Bot ταξιδεύει. Οι μαθητές συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι προγραμματισμού του bee bot. Σε ένα mat για μετακίνηση του προγραμματιζόμενου ρομπότ υπάρχουν οι εικόνες των καιρικών φαινομένων σε διάφορα σημεία του ταμπλό και τα παιδιά δίνουν εντολές στην μελισσούλα για το τι κατεύθυνση θα πρέπει να πάρει για να φτάσει στο φαινόμενο που επιθυμούν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με την bee bot και ήθελα όλα να συμμετέχουν .

εικόνα Viber 2024 05 31 11 23 11 140 εικόνα Viber 2024 05 31 11 23 11 462 εικόνα Viber 2024 05 31 11 23 11 786

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΤΗΛ:2106830114

EMAIL:mail@19nip-amarous.att.sch.gr

Ιστορικό

Translate

Σαν σήμερα

24/12/1955: Καταργούνται τα οκτατάξια γυμνάσια στην Ελλάδα και καθιερώνονται τα εξατάξια.

Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

    Δεκέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

    Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου


  • Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων