ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥΖΗΝ
Στοχευόμενες δεξιότητες
Δεξιότητες Μάθησης
Κριτική σκέψη (Critical thinking)
Επικοινωνία (Communication)
Συνεργασία (Collaboration)
Δημιουργικότητα (Creativity
Δεξιότητες Ζωής
Aυτομέριμνα
Κοινωνικές Δεξιότητες
Ενσυναίσθηση και ευαισθησία
Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης
Ψηφιακός γραμματισμός (digital literacy)
Δεξιότητες του Νου
Κατασκευές
Ξεκινήσαμε το πρώτο μας εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο:” Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα”. Τα παιδιά γνώρισαν την Πυξιδούλα και τον Πυξιδούλη και το αγαπημένο τους αντικείμενο. Δημιουργούν όλοι μαζί μια μεγάλη ομάδα κ ορίζουν τους κανόνες του μαγικού τους κύκλου!
———————————————————————————————————————————-
Παίζουμε παιχνίδια όπως η μαγική κουβέρτα , το σπασμένο τηλέφωνο, ο χορός της βροχής και ο κύκλος με τα κοινά με τη χρήση καρεκλών της τάξης. Στόχος είναι τα παιδιά να καταλάβουν πως λειτουργεί η ομάδα και να συνειδητοποιήσουν το πόσο διαφορετικοί κ όμοιοι είμαστε.(Εργαστήριο δεξιοτήτων: Ο Πυξιδουλης και η Πυξιδούλα στο νηπιαγωγείο)
“Το ψάρεμα” παιχνίδι επιλογής υγιεινών κ μη υγιεινών επιλογών από το εργαστήριο δεξιοτήτων “Ο Πυξιδούλης κ η Πυξιδούλα”.
Παίζουμε παντομίμα μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων ” ο Πυξιδουλης κ η Πυξιδούλα στο νηπιαγωγείο”
Δημιουργούμε ένα βιβλίο που μιλάει για τον εαυτό μας στο εργαστήριο δεξιοτήτων: “Ο Πυξιδούλης κ η Πυξιδούλα ”
“Τι είναι ευτυχία;”
Τα παιδιά ακούν κ συμμετέχουν στα παραμύθια που πραγματεύονται το συναίσθημα της ευτυχίας. Στη συνέχεια απαντούν κ αναλύουν το συναίσθημα της ευτυχίας με τις δικές τους σκέψεις για να δημιουργήσουν ένα podcast με θέμα το συναίσθημα της ευτυχίας. Η ομάδα “Κόκκινο μπαλόνι” έρχεται στην τάξη μας.
Ακούστε το podcast:
Συναισθήματα: Μιλάμε, παίζουμε παντομίμα, διαβάζουμε βιβλία, ζωγραφίζουμε σε ομάδες! ( Εργαστήριο δεξιοτήτων: ο Πυξιδούλης κ η Πυξιδούλα)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Πώς αντιμετωπίζουμε το συναίσθημα του θυμού;
- Αρχική
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ
- FORUM
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025
- Γονείς σας ενδιαφέρει
- Σχέδιο Δράσης
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- E-Twinning Προγράμματα
- Δίκτυο Β΄Αθήνας
- Διοικητική Λειτουργία
- Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
- Σχολείο και κοινότητα
- Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Ψυχική Υγεία στο σπίτι
- e-parents
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΈΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ«1,2,3…..Ανακύκλωσε!.»Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ (Ανθρώπινα Δικαιώματα)
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”
- Προσωπικό του σχολείου
- Eτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- COVID-19 (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ)
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ASSESS
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2021-2022
- ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2020-2021
- ΓΕΝΙΚΑ
- ΓΟΝΕΙΣ…ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!!!
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- ΗΓΕΣΙΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- Θεματική Ενότητα Ευ-Ζην: PROMEHS Πρόγραμμα Προαγωγής Ψυχικής Υγείας στα σχολεία
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Σχέσεις μαθητών/τριών!
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
- Σχολική διαρροή – φοίτηση
- ΕΚΠΙΑΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2024-2025
- μάθηση και αξιολόγηση
- Σύλλογος Γονέων
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
- 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας
- ETWINNING
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Self-Test
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου
- Συστεγαζόμενο Σχολείο
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- Τα πάντα για το παιδί
- ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ