ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ”

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΕΝΕΡΓΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι να συμβάλει στη διαμόρφωση των μαθητών/τριών ως ενεργών
πολιτών, στην εκπαίδευση για τη δημοκρατία. Επιπλέον, μέσω του προγράμματος επιδιώκεται η
καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης, της αναλυτικής τους ικανότητας, των ερευνητικών δεξιοτήτων
τους, της διαπολιτισμικής τους κατανόησης, της ικανότητάς τους να επικοινωνούν και να συνεργάζονται,
της ευελιξίας και προσαρμοστικότητάς τους, ενώ παράλληλα υποστηρίζονται ώστε να κατανοήσουν τις
έννοιες της ατομικής και συλλογικής ευθύνης. Η μάθηση εκκινεί από την εμπειρία των μαθητών/τριών
είτε στο σχολικό, είτε στο οικογενειακό είτε στο κοινωνικό τους περιβάλλον και τροφοδοτείται από
δεδομένα που προκύπτουν από αυτό.


Στο πρώτο μας εργαστήριο αυτής της ενότητας ασχοληθήκαμε με τα αποτυπώματα. Είμαστε διαφορετικοί αλλά κ μοναδικοί!
Τα παιδιά έφτιαξαν τα αποτυπώματά τους, έγραψαν στοιχεία που τους κάνουν μοναδικούς, δημιούργησαν έργα με αυτά!
Η αναγνώριση της διαφορετικής ταυτότητας (των ταυτοτήτων) κάθε ανθρώπου και ο σεβασμός της είναι παράμετροι της δημοκρατικής ιδιότητας του πολίτη. Επιδίωξη της δραστηριότητας είναι να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αντιληφθούν τον εαυτό τους ως άτομο, αλλά και ως μέλος μίας κοινότητας
331551732 1369088310613514 6154921314259503503 n 331596701 198797359437387 1879882207404570769 n 331597273 707686841054598 1344533080783297167 n 331613560 545047214384840 8474326172543495910 n 334958037 516777990636111 2650168819405945716 n 334960467 224547873448724 496325867940707547 n 334967417 756747265733736 6220850907431528096 n 334984393 202833285764261 4122934992547632491 n 334994614 1944593715879344 4673882880275900388 n 335007090 606641560879495 8779761268322880463 n 335022259 754442796029276 1816258795430616021 n 335309114 944064716611261 4667092640361780343 n 335384994 877936919988707 3213338245718913159 n
—————————————————————————————————————————-
“Ο άτρωτος γίγαντας” .
Τα παιδιά εντοπίζουν λέξεις που πληγώνουν κ λέξεις που κάνουν πιο δυνατό το γίγαντα.
332161243 552203580227612 3868342300868400799 n

smart

332170040 527519496162703 7825415863455807217 n

smart

332204820 197354196267248 5711561938837990674 n

333627907 733677434798019 1123125092448435340 n

——————————————

” Ο Συνταγματικός Χάρτης της τάξης μας”!
Τα παιδιά συζητούν τι ζητήματα τους απασχολούν , προτείνουν , ψηφίζουν κ συναποφασίζουν τα άρθρα τους.

335638079 1803694480025572 8370788499755588127 n 336395577 1192054111676846 3027362413793190772 n 336510997 265115769180031 4489146764940706346 n 336544083 1872976093066629 4942311507368731412 n 336547673 1150699655617772 7685706893735117062 n 336647545 606888771287814 3590373389158924664 n336660681 1508128353045144 8199088941104406414 n

336662417 3271201116475525 4377989475523277399 n

smart

336666652 788457582142588 5229790460654681811 n

————————————————————————————————————–

“Ο άτρωτος γίγαντας” .

Τα παιδιά εντοπίζουν λέξεις που πληγώνουν και λέξεις που κάνουν πιο δυνατό το γίγαντα.

332161243 552203580227612 3868342300868400799 n 1

smart

332170040 527519496162703 7825415863455807217 n 1

smart

332204820 197354196267248 5711561938837990674 n 1

333627907 733677434798019 1123125092448435340 n 1

——————————————

“Για το καλό όλων”.

Τα παιδιά εμπλέκονται σε συζητήσεις κ σενάρια για το τι μπορούν να κάνουν οι κάτοικοι μιας πόλης , μιας πολυκατοικίας για να ζήσουν όλοι μαζί;

338332253 914769789562003 3131826994650542837 n 338393787 966707414685380 1417081050682816361 n 338396953 755959565910997 8287670639530781751 n 338402426 1354024888493196 236893258535089578 n 338405372 764168608646492 7380080805931115632 n 338405765 175530014913557 2056031001914136758 n 339146227 2558446580961492 2405784920355975595 n 339268877 950236149319771 4056332046865935785 n 339414784 121333727514956 366605328812493785 n


Για το καλό όλων! :
Τα παιδιά διαπραγματεύονται ένα σενάριο με την ύπαρξη ενός οικοπέδου που ο Δήμος έχει αποκτήσει. Οι κάτοικοι προτείνουν τι θα μπορούσε να γίνει κ τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες για να σκεφτούν επιχειρήματα κ στη συνέχεια να πείσουν τους υπολοιπους. Παρουσιάζουν τα επιχειρήματα τους κ ψηφίζουν.
Η επικρατέστερη άποψη: Να φτιαχτεί ένα πάρκινγκ.
338699647 746893856922336 3296523936240404924 n 338702293 1157086174983556 5628758972848971987 n 338747268 194238986690804 4988157708983933565 n 338931077 236413808860607 5863903374325556842 n 339085066 206307558684082 7818753017960060539 n 339156631 1238236326810736 3999532277752511139 n
——————————————————————————————————————–
Τα παιδιά προβληματίζονται

Τι θα μπορούσε να κάνει ο Δήμος με το δασάκι που υπάρχει δίπλα από το σχολείο;  Συζητούν, προτείνουν κ καταλήγουν, ότι χρειάζεται ο Δήμος να περιποιηθεί το δασάκι κ να το αναδιαμορφώσει έτσι ώστε να περιλαμβάνει λαχανόκηπο, χώρο για τα σκυλάκια που έχει πολλά η γειτονιά κ χώρο για πικνικ για τα παιδιά. Ο λαχανόκηπος θα έχει φρούτα κ λαχανικά, ο χώρος για τα σκυλάκια θα έχει σπιτάκια για σκυλάκια κ ο χώρος για πικνικ θα έχει τραπεζάκια.

339031252 165079976440894 4994568229269780608 n338562134 511056414571285 608972826755561417 n
——————————————————————————————————————-
“Από το σπίτι στο σχολείο”
Τι συναντώ στο δρόμο μου- τι μπορώ να κάνω για να το αλλάξω; Τα παιδιά ανταλάσσουν απόψεις, επιχειρηματολογούν, συνεργάζονται κ δημιουργούν αφίσες για να ευαισθητοποιήσουν!
343408137 798007415173805 6660370364771605799 n 343437133 1282013222720489 8337302582238968013 n
————————————————————————————————————————-
” Τα δικαιώματα των παιδιών”
343772385 1462308471243887 1157606562881195430 n

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΤΗΛ:2106830114

EMAIL:mail@19nip-amarous.att.sch.gr

Ιστορικό

Translate

Σαν σήμερα

23/1/1956: Οι κύπριοι μαθητές απέχουν από τα μαθήματά τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συλλήψεις συμμαθητών τους που διαδήλωναν υπέρ της ένωσης της Κύπρου με την Ελλάδα.

Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

    Ιανουάριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

    Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου


  • Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων