ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ”
Θεματική Ενότητα “Δημιουργώ και καινοτομώ – STEM STEAM”
Τίτλος Προγράμματος: Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και υδροδυναμική
Το πρόγραμμα είναι βασισμένο σε δραστηριότητες STEAM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με κύριο
περιβαλλοντικό θέμα την υδροδυναμική και συγκεκριμένα τον κύκλο του νερού. Άλλωστε
στόχος μας είναι οι μικροί μαθητές ασυναίσθητα και αυθόρμητα στην αρχή και πιο
οργανωμένα και στοχευμένα στη συνέχεια, να εμπλέκονται με πάρα πολλές τέτοιου είδους
διαδικασίες και δραστηριότητες, αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας το ατομικό δυναμικό
τους και φτάνοντας σε αξιοσημείωτα μαθησιακά αποτελέσματα.
Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά, τη δημιουργία
μηχανικών κατασκευών, την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με
βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης τα παιδιά ήρθαν σε επαφή τη
φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.
————————————————————————————————————————————-
Το παραμύθι «Οι σταγόνες ταξιδεύουν», της Τριανταφυλλιάς Μακούλη, οι μουσικοί ήχοι από το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη : «οι σταγόνες της βροχής» , η παρακολούθηση βίντεο με τη βοήθεια του προτζέκτορα, προσελκύουν το ενδιαφέρον των παιδιών.
Συζητάμε κ δραματοποιουμε το ποιημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου: “Από που ήρθες ποταμάκι”.
STEAM και κύκλος του νερού: Ζωγραφίζουμε τον κύκλο του νερού ατομικά κ ομαδικά.
” Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά χρησιμοποιούν το πρόγραμμα ζωγραφικής Tux Paint και ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού!
“Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά ασχολούνται με τον κύκλο του νερού και χρησιμοποιούν από τη μια το εργαλείο cmap κ φτιάχνουν διαγράμματα και από την άλλη κάνουν αντιστοιχήσεις στο εργαλείο hot potatoes.
” Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά σε ομάδες κάνουν υποθέσεις κ πειραματίζονται με διάφορα υλικά της τάξης για να φτιάξουν ένα φράγμα που θα ελέγχει τη δύναμη του νερού.
” Ο κύκλος του νερού”
Τα παιδιά βοηθούν τη μελισσούλα Beebot να συναντήσει τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συμπύκνωσης , της βροχόπτωσης στο κύκλο του νερού και να τα γνωρίσει. Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει κ πόσα βήματα θα κάνει;
Τα παιδιά σε ομάδες κάνουν υποθέσεις κ πειραματίζονται με διάφορα υλικά της τάξης για να φτιάξουν ένα φράγμα που θα ελέγχει τη δύναμη του νερού.
Τα παιδιά βοηθούν τη μελισσούλα Beebot να συναντήσει τα φαινόμενα της εξάτμισης, της συμπύκνωσης , της βροχόπτωσης στο κύκλο του νερού και να τα γνωρίσει. Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει κ πόσα βήματα θα κάνει;
- Αρχική
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Αρχική
- Ανακοινώσεις
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ
- FORUM
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025
- Γονείς σας ενδιαφέρει
- Σχέδιο Δράσης
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- E-Twinning Προγράμματα
- Δίκτυο Β΄Αθήνας
- Διοικητική Λειτουργία
- Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
- Σχολείο και κοινότητα
- Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Ψυχική Υγεία στο σπίτι
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Stem …και η Γη γυρίζει”
- e-parents
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΈΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ«1,2,3…..Ανακύκλωσε!.»Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή
- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ (Ανθρώπινα Δικαιώματα)
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”
- Προσωπικό του σχολείου
- Eτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- COVID-19 (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ)
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
- ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ASSESS
- ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2021-2022
- ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2020-2021
- Ανακοινώσεις – Νέα
- ΓΕΝΙΚΑ
- ΓΟΝΕΙΣ…ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!!!
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- ΗΓΕΣΙΑ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- Θεματική Ενότητα Ευ-Ζην: PROMEHS Πρόγραμμα Προαγωγής Ψυχικής Υγείας στα σχολεία
- Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Σχέσεις μαθητών/τριών!
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών
- ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
- Σχολική διαρροή – φοίτηση
- ΕΚΠΙΑΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2024-2025
- μάθηση και αξιολόγηση
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
- 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας
- ETWINNING
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Self-Test
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου
- Συστεγαζόμενο Σχολείο
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- Τα πάντα για το παιδί
- ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ