ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποσκοπεί να αναγνωρίσουν τα παιδιά τη σημασία ανάληψης άμεσης δράσης για τον τερματισμό της λαθροθηρίας και της παράνομης διακίνησης προστατευόμενων ειδών της χλωρίδας και της πανίδας καθώς και τη σπουδαιότητα ενίσχυσης της παγκόσμιας στήριξης των προσπαθειών καταπολέμησης της λαθροθηρίας και της παράνομης διακίνησης προστατευόμενων ειδών.

Συνδέεται με τον Παγκόσμιο Στόχο 15 της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην πλατφόρμα www.inactionforabetterworld.com.

Απώτερος στόχος είναι να εισάγουμε τους μαθητές σε μια από τις θεματικές των Παγκόσμιων Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης και να τους ευαισθητοποιήσουμε με όραμα να διαμορφώσουμε τους ενεργούς Πολίτες του Αύριο, οι οποίοι θα αναλάβουν δράση για τη μεγάλη αλλαγή στον πλανήτη μας μέχρι το 2030.

Δραστηριότητα 1:

Συζήτηση και Παρουσίαση των άγριων ζώων που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν
Παρακολουθήσαμε μια σειρά από άγρια ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν. Τι συμβαίνει με τα ζώα αυτά κ κινδυνεύουν;

326422722 878638623376183 9094503900194543323 n 326435820 835872037506379 7035798005406030089 n 326451680 1605538776582842 3705223669493371206 n 326467623 6429457793752943 9114376261028851344 n 326483929 3515418525347550 1370784290388204561 n 326684598 1247289276168959 2846815096988485340 n326344812 5940202096056490 8006385312346626527 n 326344873 1796334370738114 1895941655513850844 n 326359198 562032475941651 5479579819789461934 n

 

323904561 1116219389054065 1139942930348787655 n

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2η δραστηριότητα στο εργαστήριο Δεξιοτήτων ” το παράπονο των ζώων”: 

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας παίζουν με τα ζωάκια κ αναρωτιούνται σε ποιο οικοσύστημα ζουν! Τι συμβαίνει όταν παρεμβαίνει ο άνθρωπος κ φτιάχνει σπίτια, δρόμους κλπ; Πώς θέλουμε να είναι το οικοσύστημα στο οποίο θα ζουν; Τι λύσεις μπορούμε να βρούμε για να αφήσουμε τα ζωάκια αυτά να ζουν ελεύθερα κ με ασφάλεια;

326812685 847952382974385 3065763801086079171 n 326822251 6431928826836341 5171538419686153964 n 326908301 572666044385723 4406221691302415430 n 326919846 698511755273721 5339913828075261705 n 326970718 559793615829793 5905884628548362703 n 326971803 447888860777980 8193887690205098443 n


Η αφήγηση των ζώων”: Η φώκια, η χελώνα, ο λύκος και η αρκούδα αφηγούνται την ιστορία τους κ τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν! Τα παιδιά ακούν προσεκτικά τις αφηγήσεις τους κ δίνουν την υπόσχεση να τα βοηθήσουν!Εμπλουτίζουμε με ανάγνωση βιβλίων που ενισχύουν την δεξιότητα της ενσυναίσθησης στα παιδιά!

324234144 881107163230499 7798971694681469412 n

smart

324341634 746407230407652 5645976966201501082 n

smart

324746618 635784641884803 873384346822991363 n

smart

324881798 3294128867568016 8089261775582901019 n

smart

326204704 944510276908822 1384216190329185083 n

smart

327019978 702840364676387 323062606176956932 n 327541624 716747003411230 6028645668759129788 n 327719507 1377768909663932 3058983475200850962 n 327886349 1333145007532174 1352213886988738819 n


Μπαίνουμε στη θέση των ζώων
Στόχος: Να χρησιμοποιήσουν τα παιδιά με τη φαντασία τους τις πληροφορίες που γνωρίζουν και δέχονται για τη ζωή και τους κινδύνους που διατρέχουν κάποια ζώα υπό εξαφάνιση.
Με μουσική υπόκρουση, τα παιδιά αποκτούν ρόλους ακολουθώντας τις οδηγίες. Παροτρύνονται να γίνουν κάποιο ζώο, της στεριάς, της θάλασσας, ή και του
αέρα. Οι οδηγίες που δίνονται είναι προσαρμοσμένες στα χαρακτηριστικά του κάθε ζώου, στο φυσικό του
περιβάλλον, στον τρόπο ζωή στου, στους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίζει. Στο τέλος, αποφασίζουν να ζήσουν ελεύθερα κ χαρούμενα!
329627257 536211778608067 4395431562261390982 n 329900773 872575974016599 7571653296333935835 n 330038430 2099228173616043 4771550001552736018 n
———————————————————————————————————————-
Για να ακούσουμε…
Στόχος: να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά και να μάθουν να ξεχωρίζουν τις φωνούλες των ζώων. Τα παιδιά ακούν ήχους από διάφορα ζώα κ καλούνται να τα αναγνωρίσουν και να μιμηθούν
τον ήχο τους.

329154956 911197766964341 1922759660734392421 n


Ευαισθητοποίηση
Στόχος: Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά γιατί τα αφορά το θέμα των ζώων υπό εξαφάνιση και τον ρόλο που μπορούν να παίξουν στη προστασία των ζώων.
Μαθαίνουμε για ομάδες ανθρώπων που αγωνίζονται για ένα κοινό σκοπό, την προστασία των άγριων ζώων κ μαθαίνουμε πως μπορούμε κ εμείς να συνεισφέρουμε.
329938874 1239419513615142 1243547943465727319 n328725239 700501788481139 9067318235947616012 n 1
———————————————————————————————————————–
«Το δίχτυ της ζωής»
Στόχος: Η κατανόηση της αναγκαιότητας όλων των ζώων/ οργανισμών για την ύπαρξη της ισορροπίας στον πλανήτη και της ομαλής εξέλιξης της ζωής του ανθρώπου.
Κάθε παιδί επιλέγει να είναι και ένα ζώο υπό εξαφάνιση (ή ομάδες παιδιών) και στεκόμαστε σε κύκλο. Έχουμε ένα κουβάρι το οποίο δίνεται στο πρώτο παιδί. Το παιδί λέει ποιο ζώο είναι, πού ζει και πετάει το κουβάρι σε ένα άλλο παιδί-ζώο (όχι διπλανό του), λέγοντας κάποιο κοινό τους στοιχείο. Στο τέλος έχει σχηματιστεί ένα δίχτυ. Μιλάμε για την ισορροπία της ζωής στον πλανήτη μας και πόσο σημαντική είναι η συνύπαρξη των διαφορετικών ζώων και γενικότερα οργανισμών. Όλα είναι αλληλένδετα σχηματίζοντας ένα δίχτυ. Έχουμε μια κούκλα ανθρώπου, την οποία πετάμε πάνω στο δίχτυ. Το παιχνίδι συνεχίζεται με κάθενα από τα ζωάκια να αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα καθώς επίσης κ ο άνθρωπος δεν είναι τόσο εύκολο να μείνει πάνω στο δίχτυ. Στο τέλος ο άνθρωπος πέφτει κάτω, που σημαίνει ότι για την διατήρηση της ζωής όλοι
είμαστε απαραίτητοι.
328842917 1240429080157051 2424110548780269028 n
——————————————————————————————————————————–
Με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων με τίτλο “Το παράπονο των ζώων “, ασχοληθήκαμε με τα άλογα στους πίνακες του αγαπημένου μας Αλέκου Φασιανού.
328981754 720741722821803 3924799318641428391 n 329128838 2374678812699182 1351915212931228550 n330202953 654910413103708 1553215867417787524 n 330837243 884657312856052 5919430290936491763 n 330922797 3569797479915787 1496678439196186991 n 330960682 1380860966074264 254878883046645925 n
————————————————————————————————————————–
Δραστηριότητα: «Φτιάχνω το δικό μου ζωάκι»
330281334 864977444614811 3883319744531043594 n 330348704 911698639973662 3839816220346169088 n 1 331113759 577141110717264 1646172493384741791 n
———————————————————————————————————————————

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΤΗΛ:2106830114

EMAIL:mail@19nip-amarous.att.sch.gr

Ιστορικό

Translate

Σαν σήμερα

24/12/1955: Καταργούνται τα οκτατάξια γυμνάσια στην Ελλάδα και καθιερώνονται τα εξατάξια.

Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

    Δεκέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

    Συντάκτες ιστολογίου

  • 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου


  • Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων