Στόχος: να αναφέρουν οι μαθητές ορισμένες από τις αιτίες του άγχους και της σχολικής φοβίας και να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν
ορισμένες στρατηγικές για την αντιμετώπισή τους.
Ασχολούμαστε με την παρακάτω ιστορία:
Ιστορία
Ο Λουκάς, όπως κάθε πρωί, θέλει να κλάψει όταν
πρέπει να αφήσει τον πατέρα του που τον πηγαίνει
στο σχολείο. Πιάνεται γύρω από τα πόδια του και
αρνείται να χαιρετήσει τη δασκάλα που τον
προσκαλεί να μπει στην τάξη. Ο πατέρας του λέει:
«Πρέπει να πάω στη δουλειά, Λουκά, άφησέ με.
Πήγαινε στους φίλους σου, σε περιμένουν. Η μέρα
θα περάσει γρήγορα και θα είμαστε ξανά μαζί
απόψε.» Ο Λουκάς δεν ηρεμεί… Αισθάνεται ότι το
στομάχι του κλείνει και ότι του έρχεται ναυτία… δε
θέλει να φύγει ο μπαμπάς του.
- Συζητάμε ( Τι μας αγχώνει και τι μας κάνει να νιώθουμε καλά)
- Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο:
- Γενικεύουμε τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουμε και δημιουργούμε μια αφίσα για τους τρόπους αντιμετώπισης των φόβων μας :