Ο καλύτερος τρόπος μάθησης στο νηπιαγωγείο είναι ο βιωματικός. Έτσι κι εμείς μιλήσαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα και τα ανακαλύψαμε με όλες μας τις αισθήσεις…
Δοκιμάσαμε σταφύλια και έπειτα γίναμε μικροί οινοποιοί, τα βάλαμε στο πατητήρι, τα πατήσαμε και βγάλαμε το μούστο. Μυρίσαμε πόσο ωραία μυρίζει όταν είναι φρέσκος. Τον αφήσαμε μερικές μέρες σε μια λεκανίτσα και παρατηρήσαμε ότι άρχισε να «ξινίζει». Έτσι αναφερθήκαμε και σε ένα ακόμα προιόν του σταφυλιού, το ξύδι.
Γίναμε, όμως, και μικροί ζαχαροπλάστες και φτιάξαμε μια πεντανόστιμη μηλόπιτα! Μέσα από αυτή τη «γλυκιά» δραστηριότητα τα παιδιά: 1) εξασκήθηκαν στη γραφή και την ανάγνωση, αφού προσπαθήσαν να γράψουν μόνα τους και να διαβάσουν τη συνταγή, 2) εξασκηθηκαν στα μαθηματικά ζυγίζοντας και μετρώντας τα υλικά, 3)συνεργάστηκαν και απόλαυσαν το αποτέλεσμα της ομαδικής προσπάθειας!
Τέλος, συνθέσαμε φθινοπωρινές λέξεις χρησιμοποιώντας το μαγνητικό πίνακα και τα μαγνητικά γράμματα.