Με το σύνθημα κάθε ημέρα γινόμαστε καλύτεροι Άνθρωποι, τα παιδιά μας σήμερα έφτιαξαν λουλούδια γράφοντας στα πέταλα τις δικές τους «ευγενικές συμπεριφορές» που εφαρμόζουν (μοιράζομαι, ακούω τους άλλους, βοηθώ, δεν κοροϊδεύω κλπ), συμμετέχοντας έτσι στο συνεργατικό έργο που κοσμεί από σήμερα τον διάδρομο του ισογείου με τίτλο: “Ανθίζουμε όλοι μαζί “! Επίσης τα παιδιά μας της Στ τάξης σχημάτισαν μια τεράστια καρδιά στο προαύλιο!! Κάθε μέρα λοιπόν ανθίζουμε μαζί, στον πολύχρωμο κήπο του Σχολείου μας!
Το 18ο Δημοτικό για τα Τέμπη
Συμμετοχή του Σχολείου μας στο σχολικό πρωτάθλημα χάντμπολ
“Λευκή Εβδομάδα” για τη Στ΄ Τάξη
Για τη Στ τάξη του σχολείου μας, η εβδομάδα που πέρασε ήταν διαφορετική από τις άλλες! Οι μαθητές και οι μαθήτριες δεν είχαν καθόλου μαθήματα για το σπίτι, καθώς έχει καθιερωθεί μία εβδομάδα του Φεβρουαρίου ως “Λευκή Εβδομάδα”. Ο σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι να προσφέρουμε στα παιδιά ελεύθερο χρόνο, ώστε να ασχοληθούν με δημιουργικές δραστηριότητες στο σπίτι και να ξεκουραστούν από τις καθημερινές υποχρεώσεις.
Κάθε μέρα, σε συνεργασία με τα παιδιά, αποφασίζαμε ποια θα είναι η δραστηριότητα της ημέρας, δίνοντας έμφαση στη φαντασία, τη χαλάρωση, τη φιλαναγνωσία, τη σύνδεση με την οικογένεια, την απομάκρυνση από ηλεκτρονικά παιχνίδια και την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων. Μέσα σε αυτό το κλίμα χαράς και ξεγνοιασιάς, οργανώσαμε και μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στην αγάπη! Πραγματοποιήσαμε ένα πιτζάμα πάρτι, όπου οι μαθητές/μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να παρακολουθήσουν μια ταινία, να παίξουν επιτραπέζια παιχνίδια και …να εκπαιδευτούν στις βασικές αρχές της ΚΑΡΠΑ (Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση) μια και πρωταγωνίστρια της ημέρας ήταν η καρδιά!!!
Η Λευκή Εβδομάδα αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για όλους, αποδεικνύοντας πως η μάθηση δε σταματά στα σχολικά βιβλία, αλλά συνεχίζεται μέσα από το παιχνίδι, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία!
Δραστηριότητες…από καρδιάς από το τμήμα Στ1
Προσομοίωση εκκένωσης κτηρίου σε περίπτωση σεισμού
Υποδειγματικά κύλησε την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου η προσομοίωση εκκένωσης κτηρίου σε περίπτωση σεισμού από μαθητές κι εκπαιδευτικούς σύμφωνα με τον σχεδιασμό διαχείρισης κρίσεων- εκκένωσης του κτηρίου σε περίπτωση κινδύνου. Με σοβαρότητα και υπευθυνότητα όλοι ανέλαβαν τους ρόλους τους με σύνθημα ” Μένω ψύχραιμος – Μένω ασφαλής.” Μπράβο παιδιά!!
Χρονο…γλίστρημα στην Καρδίτσα-Β’ Τάξη
Τα παιδιά της Β’ Τάξης χρονο…γλίστρησαν στην Καρδίτσα στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος με υπεύθυνο δάσκαλο τον κ. Δημήτρη Ντανόπουλο. Επιχρωμάτισαν παλιές φωτογραφίες της πόλης της Καρδίτσας, συζήτησαν για αυτές, φαντάστηκαν ιστορίες που κρύβουν και αντιλήφθηκαν τις αλλαγές που φέρνει ο χρόνος σε σημεία της πόλης που περπατάνε και τα ίδια σήμερα.
Δείγμα της δραστηριότητας μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί.










































