Εκπαιδευτικές επισκέψεις των Δ’ και Ε’ Τάξεων
Συμμετοχή σε αθλητικές οργανώσεις και δράσεις
Την Τρίτη 20.5 το σχολείο μας συμμετείχε στο διασχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Εξαιρετική εμφάνιση είχε η ομάδα μας! Τα παιδιά μας δεν έχασαν ούτε έναν αγώνα και αγωνίστηκαν με αξιοπρέπεια απέναντι στους αντιπάλους! Πολλά μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και στους γυμναστές μας κ. Λέτσιο Δημήτρη και κ. Γιάννα Πούλιου!
Εκπαιδευτική εκδρομή της Β’ Τάξης στο Αχίλλειο Μαγνησίας
Συνεργασία με το For Women Artivism Festival
Σε μια υπέροχη δράση ρομποτικής είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν οι μαθήτριες και οι μαθητές της Στ τάξης του Σχολείου μας σήμερα Τετάρτη 7/5! Στα πλαίσια των δράσεων του For Women Artivism Festival που πραγματοποιείται φέτος στην πόλη μας, η κ. Αγγελική Μπολτσή , υποψήφια διδακτόρισσα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, εκπροσωπώντας τον φορέα Karditsa Robotics που συμμετέχει στο σώμα εθελοντών του φεστιβάλ, επισκέφθηκε το Σχολείο μας, μπλέκοντας τις μαθήτριες και τους μαθητές μας σε βιωματικές δραστηριότητες προγραμματισμού και ρομποτικής! Την ευχαριστούμε θερμά!
Σχολικός Κήπος: Η πρώτη μας συγκομιδή!
Τα πρώτα μας λαχανικά, την πρώτη μας συγκομιδή συλλέγουν τα παιδάκια μας αυτή την εβδομάδα με μεγάλη προσοχή και αγάπη! Παρατηρήσαμε το μεγάλωμα τους όλον αυτό τον καιρό,τα ποτίσαμε,τα περιποιηθήκαμε και τώρα ήρθε ο καιρός της συγκομιδής!! Γέμισαν τα καλαθάκια των μικρών κηπουρών από μαρούλια, σέλινο, μαϊντανό, κρεμμυδάκια, πατζάρια κ.α!! Περιμένουμε τις φράουλες, τις πατατούλες μας και άλλα πολλά! Με μεγάλη όρεξη λοιπόν οι μικροί κηπουροί μας απόλαυσαν τις σαλάτες των κόπων τους! Μπράβο παιδιά!
Τα Βιβλία σε Ρόδες έφτασαν στο Σχολείο μας
Τα προσκαλέσαμε και τα ταξιδιάρικα βιβλία έφτασαν στο Σχολείο μας σήμερα! Έτοιμα να γνωρίσουν σπίτια, οικογένειες, να διαβαστούν από τα παιδάκια μας, τους μπαμπάδες, τις μαμάδες, τις γιαγιάδες και τους παππούδες! Βιβλία όμορφα, προσεγμένα, μεγάλων συγγραφέων με υπέροχες εικόνες διάσημων εικονογράφων! Θα βρίσκονται από σήμερα έως και το τέλος του σχολικού έτους στο Σχολείο μας αφού μετά θα επιστραφούν για το επόμενο ταξίδι τους! Ήδη έγιναν ανάρπαστα από τα παιδιά!
Απολογισμός Δεκαήμερου Φιλαναγνωσίας
Γιορτή Βιβλίου, Γιορτή Συνεργασίας
Το Δεκαήμερο Φιλαναγνωσίας που έλαβε χώρα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, με τη μορφή βιβλιοπαρουσιάσεων και εργαστηρίων δημιουργικής γραφής με την ποιήτρια Δανάη Σιώζιου, υπήρξε γιορτή και χαρά για το σχολείο μας! Αποτέλεσε μια ευρύτερη προσπάθεια με στόχο την καλλιέργεια της αγάπης των παιδιών για τη λογοτεχνία και το βιβλίο, την εμπλοκή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία, την ανάπτυξη δεξιοτήτων παρουσίασης των μαθητών και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους και την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Η προσπάθεια αυτή ήταν συλλογική αφού συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Σχολείου.
Παρουσιάσεις με δραματοποιήσεις, μουσική, τραγούδια, χρώματα, χαμόγελα, συμμετοχή όλων των γονέων! Ήμασταν όλοι μαζί, χαμένοι μέσα στις σελίδες των βιβλίων που τα παιδιά παρουσίασαν μοναδικά με τον δικό τους τρόπο! Εικόνες, συναισθήματα, μηνύματα, τα μοιράστηκαν μαζί μας! Μπράβο σε όλα τα παιδάκια μας και στους εξαιρετικούς εκπαιδευτικούς μας!
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την ανταπόκριση και την καθολική συμμετοχή!
Ακολουθεί μια ψηφιακή συλλογή ενδεικτικών αποσπασμάτων και στιγμιότυπων του όμορφου αυτού Δεκαήμερου Φιλαναγνωσίας.
“Ποδηλατώντας με το ΕΣΠΑ της πόλης μου”-Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής
‘Ενα εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής ασφαλούς μετακίνησης με το ποδήλατο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές μας της Γ’ τάξης σήμερα. Γέμισε η αυλή ποδήλατα, χαμόγελα και γνώση για το πώς να κυκλοφορούμε με ασφάλεια για εμάς και τους γύρω μας! Μπράβο στα παιδιά και στις εκπαιδευτικούς τους κ. Φιλίππου Ντίνα και κ. Μητσιογιάννη Χαρά.
Συμμετοχή του Σχολείου μας στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ με τίτλο «Τα Μαθηματικά είναι Παντού».
Την Τετάρτη 2.4.2025, το Σχολείο μας συμμετείχε με επιτυχία στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ με τίτλο «Τα Μαθηματικά είναι Παντού» που διεξήχθη στο αμφιθέατρο του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην Καρδίτσα.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας που εκτός από την εξαιρετική τους εμφάνιση και τις επιδόσεις τους στα Μαθηματικά, διακρίθηκαν για το ήθος και τη συμπεριφορά τους!
Μπράβο στα παιδιά της χορωδίας, τα παιδιά του Στ1 για το όμορφο παιχνίδι που παρουσίασαν, την μουσικό μας κ. Κατερίνα Ζητούνη για την εξαιρετική δουλειά με τη σύνθεση και διδασκαλία του τραγουδιού “Τα Μαθηματικά είναι παντού”, την κ. Ευριδίκη Λούπα για την ιδέα και την προετοιμασία του παιχνιδιού καθώς και την εκγύμναση των μαθητών στα μαθηματικά μαζί με τον κ. Φώτη Τσέλιο ως δάσκαλοι της ΣΤ’ τάξης. Μπράβο επίσης στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές της Ε’ Τάξης κ. Φαλάγγα Μάριο και Μπάγκο Γιώργο για τη συμμετοχή τους στο video του Σχολείου με τα γεωμετρικά παζλ (tangrams). Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής κ. Βάνα Γώτα, κ. Ειρήνη Μακρή και κ. Αριστείδη Γκερμπεσιώτη για την ουσιαστική τους βοήθεια στη συνοδεία και υποστήριξη των μαθητών μας.
Επίσης πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα του ΣΤ2 που έλυσε σωστά τους γρίφους και πήρε το 1ο βραβείο!
Ευχαριστούμε θερμά τους καθηγητές του Μουσικού Σχολείου κ. Παλαπέλα Άγγελο για την ενορχήστρωση, την κ. Πέγκυ Κωτούζα πιανίστα, την κ. Ελένη Τσαμπούρη βιολονίστα και την μαθήτρια του Μουσικού Σχολείου Έλλη Καζάκου! Μπράβο καλά και ταλαντούχα μας παιδιά! Πάντα να είστε χαμογελαστά! ![]()
Ακολουθεί το βίντεο της συμμετοχής μας στο διαγωνισμό με την πρωτότυπη μουσική σύνθεση καθώς και βίντεο από τη ζωντανή μετάδοση της εκδήλωσης. Το Σχολείο μας εμφανίζεται στο 3′ και μετά.






























































