Οι δάσκαλοι Μάριος Φαλάγγας και Δημήτρης Ντανόπουλος εκπροσωπούν το Σχολείο μας στη Δράση «Μικρή Επανάσταση στην εκπαίδευση: Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του Αύριο», στην οποία συμμετέχουν 1821 σχολικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα και σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, και υλοποιείται από τον Δήμο Τρικκαίων με την χρηματοδότηση του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης». Σύμφωνα με το σκεπτικό της Δράσης: «εμπνεόμενοι από τα διδάγματα και τις αξίες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, μετά από 200+ χρόνια, μια μικρή επανάσταση θα γίνει με πολεμοφόδια τα ψηφιακά εργαλεία και ‘νικητές’ πλέον, αυτούς που θα αξιοποιούν το σύνολο των δυνατοτήτων τους».
Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης, οι δάσκαλοι παρακολούθησαν ένα 8ωρο πρόγραμμα κατάρτισης, που ολοκληρώθηκε με την κατασκευή ενός project με τη χρήση του εξοπλισμού που δόθηκε στο Σχολείο. Η τελική φάση της Δράσης προέβλεπε την απλή παρουσίαση (μη διαγωνιστικό τμήμα) της κατασκευής στην Περιφερειακή Διοργάνωση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024.
Το 18ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας συμμετείχε σε αυτή την Περιφερειακή Διοργάνωση, που έγινε στα Τρίκαλα το Σάββατο 9 Μαρτίου 2024, με την παρουσίαση του project «Εξαερισμός Θερμοκηπίου» και τα παιδιά του Σχολείου μας θα το δούνε από κοντά σύντομα, καθώς και οι δάσκαλοι που συμμετείχαν στη Δράση θα τους εξηγήσουν τη διαδικασία και το σκεπτικό δημιουργίας της κατασκευής. Τους δασκάλους υποστήριξε για την ολοκλήρωση του project, με τις γνώσεις και την εμπειρία του, ο κ. Γιάννης Ποταμούσης, εκπαιδευτικός Πληροφορικής και μέλος της σχολικής μας κοινότητας, γονέας παιδιών του Σχολείου μας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά.
Το project “Εξαερισμός Θερμοκηπίου” εισέπραξε θετικά σχόλια στην Περιφερειακή Διοργάνωση, καθώς και πρόταση από τον εκπρόσωπο της WRO Hellas (Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής) για να παρουσιαστεί στην Κεντρική Διοργάνωση, δηλαδή στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα 30-31 Μαρτίου 2024.
Ελπίζουμε, τη νέα σχολική χρονιά, το Σχολείο μας να έχει -με οργανική θέση- εκπαιδευτικό Πληροφορικής, που σε συνεργασία με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό, θα αξιοποιήσουν τον εξοπλισμό που έχει πλέον το Σχολείο μας από τη Δράση «1821» (6 kit ρομποτικής), αλλά και τον υπάρχοντα (kit ρομποτικής και 3D εκτυπωτής).
Θερμά συγχαρητήρια!
Πολλά συγχαρητήρια!