20 Μαΐου 2026 αρχείο

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό Παραμυθιού της Δ.Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης

18 AMAROUSIOU DRAKOS

Με ιδιαίτερη χαρά το 18ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου συμμετείχε στον Διαγωνισμό Παραμυθιού που διοργανώνει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ομάδα πέντε μαθητριών του ΣΤ2 τμήματος, με φαντασία, ευαισθησία και δημιουργικότητα, έγραψε το δικό της πρωτότυπο παραμύθι με τίτλο “Ο δράκος που έφαγε τη Δευτέρα”, δίνοντας φωνή στις σκέψεις, στα συναισθήματα και στα όνειρα των παιδιών. Μέσα από τη …

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς