ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2025-2026- ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ: “ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ;”-ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ 3 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ”
Η συγγραφική ομάδα του σχολείου μας σας παρουσιάζει το βιβλίο μας “Θέλεις να παίξουμε Ειρήνη;” .Το βιβλίο είναι αποτέλεσμα της ενασχόλησής μας με ποικίλες δράσεις φιλαναγνωσίας μεταξύ των οποίων και του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής που πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως στο νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με την συγγραφέα και εικονογράφο κ.Λιάνα Δενεζάκη. Την ευχαριστούμε πολύ που για ακόμη μια φορά μας στήριξε και μας καθοδήγησε ώστε να γίνουμε μικροί συγγραφείς και εικονογράφοι!! Το αποτέλεσμα μας κάνει μόνο περήφανους και πολύ χαρούμενους! Μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω video το βιβλίο μας!
Αλλά και να δείτε φωτογραφίες απο το βιβλίο μας που το παραλάβαμε με πολλή χαρά και ενθουσιασμό!!






















































