ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

IMG 62eb5e13760c348ea26140bb5c534418 VΜε σύνθημα “ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ” οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης που συνοδεύονταν από τους εκπαιδευτικούς Γκουλοβάγκα Θάνο, Δάτσιο Χρήστο, Ζαχείλα Μαρία, Μακαντάση Ελένη, Σπανού Χρυσούλα και τη Διευθύντρια κ. Μπακαλμπαση Ελένη περπάτησαν από την πλατεία Νομαρχίας ως την πλατεία Ταχυδρομείου βροντοφωνάζοντας πως η βία δεν χωράει στα σχολεία. Οι μικροί μαθητές διαδήλωσαν κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, γιατί κανένα παιδί δεν πρέπει να ντρέπεται, να φοβάται και να πονάει στο σχολείο!

 

IMG 1a455930d149f7e93070cc29f1ce4470 V IMG 5a2860f73d8490d97b3f17e135c1ce5c V IMG 68b872b6c453f0de353cdefaf4106553 V IMG 74f6fe7543b7532fbf6c75ac410843d1 V IMG 95dc5cb0b74882633fc843899ac4d471 V IMG 773d01a593f852bc0de6d2fbe99bba40 V IMG 81141446867c0f5988fd77e9cd16eafa V IMG b9d1eb378809f4397d0d14236e611c7c V

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *