Γιορτάζοντας μια χρονιά μάθησης στη φύση 🌳💚

Η τάξη μας φέτος δεν είχε τοίχους… μόνο ορίζοντα..

Συναντηθήκαμε λοιπόν στο πάρκο ΚΑΠΑΨ για να γιορτάσουμε όλα όσα ζήσαμε αυτή τη χρονιά…

Ευχαριστούμε τα παιδιά μας που με τον ενθουσιασμό τους απογείωσαν και ταυτόχρονα εμβαθυναν κάθε μας ιδέα και στιγμή… ευχαριστούμε τους γονείς που όλη τη χρονιά μας στήριξαν και μας έδειξαν εμπιστοσύνη σε όλες τις βιωματικές μας δράσεις, ακόμη και στις πιο “απαιτητικές”…

τέλος ευχαριστούμε τη φύση γύρω μας που ” απλά” υπάρχει….

Καλοκαίρι σημαίνει καρπούζι! ☀️🍉

Μια μέρα καρπουζενια!!! 🍉🍉Ο απόλυτος πρωταγωνιστής του καλοκαιριού ακόμη και σε ρόλο τούρτας γενεθλίων!!! Γευτήκαμε ζουμερό καρπούζι, ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε γρανίτα και γέμισαν τα χέρια, τα χείλη κι οι στιγμές μας γλύκα….

Ευχαριστούμε τον Χάρη και τον Γιώργο για τα καρπούζια!!!

Καλό μήνα από την Υπαίθρια Τάξη μας! 🌿☀️

Ιούνης… Καλό μήνα από την Υπαίθρια τάξη μας!!!με φυτεματα, γεύσεις, νερά, ζωγραφική, αναγνώσεις κάτω από την καινούργια μας τέντα και τα πρώτα μας ξυπόλητα βήματα στο καινούργιο μονοπάτι!!! Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τους γονείς που μας βοηθάνε να υλοποιήσουμε τον σχεδιασμό μας!!!

 

Γονείς και παιδιά εν δράσει για την Υπαίθρια Τάξη μας

Μια υπέροχη Κυριακάτικη δράση με την ενεργητική συμμετοχή των γονιών και των παιδιών των σχολείων μας, έδωσε καινούργια πνοή στην Υπαίθρια τάξη μας , εμπλουτίζοντας τον αρχικό σχεδιασμό μας, υλοποιώντας τις προτάσεις των παιδιών κι ενισχύοντας ακόμη μια φορά τη δύναμη της σχολικής κοινότητας!! Εργαλεία, ξύλα, χρώματα, πινέλα και πολύ κέφι, φαντασία και δημιουργικότητα έφτιαξαν το σκηνικό της πιο υπέροχης και δραστήριας ομάδας… και τα αποτελέσματα;; Φτιάχτηκε καινούριος πάγκος για τις υπαίθριες δραστηριότητες μας βάζοντας και το απαραίτητο στοιχείο του νερού, ανανεώθηκαν τα ξύλινα παγκάκια και τραπεζάκια από παλέτες, ζωντάνεψαν με καινούργια χρώματα τα παιχνίδια το πάρκου μας και σχεδιάστηκαν καινούργια… Με πολλή ανυπομονησία περιμένουμε την αυριανή μέρα για να τα εξερευνήσουμε όλα με τα παιδιά!!
Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς και τα παιδιά που συμμετείχαν στη δράση δίνοντας φτερά σε κάθε προσπάθεια, τους συλλόγους γονέων των σχολείων μας για τον συντονισμό και την αγορά των υλικών και τον μπαμπά του Άγγελου και του Γιώργου για την προσφορά του πάγκου!!