Φράουλες στον Κήπο μας και Σπίτι για τα Έντομα

Γεμίσαμε τα παρτέρια μας με φράουλες και φτιάξαμε το πρώτο μας ξενοδοχείο εντόμων για να φιλοξενήσει τα έντομα – εποικονιαστες και να γευτούμε ολογλυκους καρπούς!!!🍓🐝🦋
Ευχαριστούμε πολύ τους συλλόγους γονέων των σχολείων μας που μας αγόρασαν τις φραουλιες!!

 

«Μυρωδιές, Χρώματα και Σπόροι Άνοιξης»

Εαρινή ισημερία… Μάρτης γδαρτης… αλλά εμείς γιορτάζουμε την πρώτη μέρα της Άνοιξης με το δικό μας τρόπο!!

Ετοιμάζουμε το σπορείο μας για ντοματουλες κι αγγουράκια, φτιάχνουμε στα γουδιά τα δικά μας χρώματα με φύλλα, λουλούδια και καρπούς και ζωγραφίζουμε την ομορφιά της!!!

Τα λαχανικά μας!!

Κι ήρθε η μέρα που γευτηκαμε τους καρπούς ή μάλλον…τα λαχανικά των κόπων μας!!!! Και ήταν τέλεια!!!

Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει…

Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» και με αφορμή την ιστορία, μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού και πώς το νερό αλλάζει μορφή.
Στη συνέχεια, τα παιδιά δημιούργησαν μια σχετική κατασκευή.