Γιορτάζοντας μια χρονιά μάθησης στη φύση 🌳💚

Η τάξη μας φέτος δεν είχε τοίχους… μόνο ορίζοντα..

Συναντηθήκαμε λοιπόν στο πάρκο ΚΑΠΑΨ για να γιορτάσουμε όλα όσα ζήσαμε αυτή τη χρονιά…

Ευχαριστούμε τα παιδιά μας που με τον ενθουσιασμό τους απογείωσαν και ταυτόχρονα εμβαθυναν κάθε μας ιδέα και στιγμή… ευχαριστούμε τους γονείς που όλη τη χρονιά μας στήριξαν και μας έδειξαν εμπιστοσύνη σε όλες τις βιωματικές μας δράσεις, ακόμη και στις πιο “απαιτητικές”…

τέλος ευχαριστούμε τη φύση γύρω μας που ” απλά” υπάρχει….