Το ασχημόπαπο στο νηπιαγωγείο μας !!!

Η πρώτη θεατρική παράσταση φέτος στο νηπιαγωγείο μας ήταν από την ομάδα της Παραμυθοχώρας  με το ασχημόπαπο !!! Mια κουκλοθεατρική παράσταση με κούκλες μάπετ, και με  αφορμή ένα πολυαγαπημένο παραμύθι και με τη βοήθεια των εμψυχωτών της Παραμυθοχώρας, τα παιδιά, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, μπαίνουν στη θέση του Ασχημόπαπου, το συντροφεύουν στις ξεκαρδιστικές περιπέτειες του και ανακαλύπτουν ότι τελικά δεν είναι και τόσο κακό να είσαι διαφορετικός! Στη φωλιά της μαμάς Πάπιας, ένα «παπάκι» είναι διαφορετικό από τα άλλα…γκρίζο και ασχημούτσικο και όλοι το πειράζουν. Το ασχημόπαπο δεν αντέχει άλλο τις κοροϊδίες και τα πειράγματα, το σκάει και ξεκινάει μια μοναχική περιπλάνηση με πολλές ανατροπές και περιπέτειες… Ευχαριστούμε πολύ την εμψυχώτρια κ. Λίλη Τέγου για την όμορφη παράσταση !!!

2aeb19a8 1cd9 450d 8998 6c78a5f02401 4f5aecb9 ec45 45b6 8614 d213c80e1de3 5bc7848e 30b9 4127 9466 4f3c708c4b24 20e6a5f7 064a 4a49 9899 c14a21f65cab 71fc7933 e28b 4101 bf47 55f1db566dc8 206d731e d6a2 4a70 990c 499d26269c1e 456fc386 9fd7 498d a40f 0150329b2fde 70428e82 b662 479b 86e8 b798d26e5cb7 77048f0d f00c 4b8a ad3f 332a19d993c2 873122f0 9044 45a6 8b39 918e0e81f901 20251009 101056 c71d9bcf b95e 46dc 9d8b 10146b1b645b e38fab76 bf29 4fcb b9de 0547d8fdbde0

Και φυσικά ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε !!!

0c1a1217 11a8 4a2f ab6d 61facee22f83 1ff49d3e 3d6f 4afd bb7b 1f332e4bd212 6cb96ef6 239b 4ca5 99e1 9992152d1722 8aa808bb ff49 4b8e a26e bbd2fbda0317 80d2c83f 08f8 4136 825e a2c2c5a36897 c141aabd 4b9a 49ee b78a 4e27621ba5ca e12c43f8 e984 45dd 9622 616a4f7a3bed

Δείτε το αγαπημένο παραμύθι !!!

https://www.youtube.com/watch?v=I0hTojoZJmQ

 

Ο υπέροχος εαυτός μου !!!

Είμαι μοναδικός ,είμαι εξαιρετικός είμαι φανταστικός είμαι εγώ θαυμάστε με παρακαλώ !!! Πήραμε πινέλα  και νερομπογιές ,πήραμε μαρκαδόρους και χαρτιά και πιάσαμε δουλειά !!!Ζωγραφήσαμε τον εαυτό μας με μαρκαδόρους, με νερομπογιές φτιάξαμε την βάση που θα κολλήσουμε τον υπέροχο κ. Εγώ μας, συμπληρώσαμε με αστεράκια γιατί είμαστε αστέρια και φυσικά με την ονοματο-υπογραφή μας  σε τριγωνάκια σημαιάκια. Τα καδράκια μας ετοιμάστηκαν και στόλισαν την τάξη μας δίνοντας ένα χαρούμενο τόνο , ενώ οι παρουσιάσεις με τα αγαπημένα μας αντικείμενα από το σπίτι μας  συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και σε λίγες μέρες θα σας έχουμε και αναλυτικό αφιέρωμα !!! Μετρήσαμε το ύψος μας και το κρατήσαμε σε κορδονάκι στερεωμένο σε χαρτόνι ώστε να θυμόμαστε πόσο ύψος είχαμε τον Σεπτέμβρη που ξεκινήσαμε  το σχολείο, και φυσικά θα το συγκρίνουμε τον Ιούνιο ώστε να δούμε πόσο ψηλώσαμε!!!

eikona Viber 2025 10 04 13 41 29 065 eikona Viber 2025 10 04 13 41 29 647 eikona Viber 2025 10 04 13 41 29 866 eikona Viber 2025 10 04 13 41 30 107 eikona Viber 2025 10 04 13 41 30 357 eikona Viber 2025 10 04 13 41 50 650 eikona Viber 2025 10 04 13 41 50 907

eikona Viber 2025 10 03 12 31 00 729 eikona Viber 2025 10 03 12 31 00 960 eikona Viber 2025 10 03 12 31 00 169

20250924 122121 20250924 122127 20250924 122140 20250924 123304 20250924 123812 20250924 123817 20250924 123905 20250924 123908 20250924 124554

Ακούστε και το τραγούδι «Εγώ είμαι εγώ»

https://www.youtube.com/watch?v=kHPxgSLras0

 

Χρώματα χρώματα παντού !!!

Μία από τις πιο ευχάριστες στιγμές για τα παιδιά στο νηπιαγωγείο, είναι σίγουρα η καλλιτεχνική τους έκφραση και δημιουργία . Μέσα από την ζωγραφική αποτυπώνουν τις σκέψεις τους ,τα συναισθήματά τους, την αντιληπτική τους ικανότητα και την διάθεσή τους να αποδώσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, όσα εκπαιδευτικά ερεθίσματα έχουν δεχτεί. Η πρώτη μας προσπάθεια να αναγνωρίσουμε τα βασικά και τα συμπληρωματικά ΧΡΩΜΑΤΑ , εκφράστηκε σε μία πολύ τρυφερή, πολύχρωμη καρδούλα puzzle , στην οποία χρησιμοποιήσαμε από μια φορά τους μαρκαδόρους της κασετίνας μας, προσέχοντας να μην συμπέσουν ίδια χρώματα το ένα δίπλα στο άλλο. Νομίζουμε ότι ήταν πραγματικά μια πολύ καλή προσπάθεια!

Messenger creation 74266C43 B39D 4AE5 B602 B9A065E1C025 Messenger creation E8CA7DD1 B063 4CD0 B367 AA4FB6B81F24 Messenger creation EB2426E7 7BBD 4925 BCCD C81BE74AE343

Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο έχουν την ιδιαίτερη χαρά να εμπλέκονται καθημερινά σε μία μεγάλη ποικιλία υλικών, δραστηριοτήτων και εμπειριών. Αυτό έχει σαν συνέπεια να κεντρίζεται πάντα το ενδιαφέρον τους, να ανακαλύπτουν καινούρια πράγματα, να δημιουργούν μία θετική διάθεση για το σχολείο και τελικά να μαθαίνουν εύκολα και αποτελεσματικά μέσα από το παιχνίδι. Έτσι λοιπόν τα παιδιά σήμερα ήρθαν σε μία πρώτη επαφή με την ζωγραφική με κιμωλίες στον μαυροπίνακα της τάξης μας και προσπάθησαν ομαδικά να αποτυπώσουν την φαντασία τους. Μάθαμε να σεβόμαστε το έργο του άλλου, να μοιραζόμαστε όλοι μαζί τον ίδιο χώρο και φυσικά να μην ασκούμε αρνητική κριτική για την αυτοέκφραση του διπλανού μας. Τα έργα μας στην διάθεσή σας!

Messenger creation 2F28784D 328B 4B33 9D1A E28827FA54CE Messenger creation 3A251206 9B3B 4B68 9A3F BBBB0F7D4EC6 Messenger creation 9CFC0F2A CE07 4421 9F2A 9325C5DEE39B Messenger creation 21E45004 8786 4A12 B60C D5374BD3262C Messenger creation 0557B84E AF11 4159 AF3F 3BF97EB6BE41 Messenger creation 648DD1F1 99C3 47E8 9B63 DEA42BFBED3A Messenger creation 923F786E 43AF 457E 9AA4 1703B39C81C5 Messenger creation 983323D3 0EB4 4E4F 9C11 0C5BDB2F48DD Messenger creation CB0409A9 9AFC 4749 A927 A7E2576D20D7

Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο για τα χρώματα !!!

https://www.youtube.com/watch?v=lyd8gRnPdp4

Γραμμές γραμμούλες στην παρεούλα !!!

Μετά τις τελείες σειρά είχαν οι γραμμές μικρές και μεγάλες ,ευθείες και καμπύλες ,ζικ ζακ και κυματιστές …Τις ψάξαμε μέσα σε αντικείμενα της τάξης μας, παρατηρήσαμε τα ονόματά μας και τον συνδυασμό των γραμμών, και ξετρελαθήκαμε με την φωτοτράπεζα όπου οι μικροί μας μαθητές έβαζαν μάρκες πάνω στις γραμμές που σχεδιάζαμε οι εκ/κοι και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό. Φυσικά σε χαρτί του μέτρου ενώσαμε τις χρωματιστές τελείες με διάφορα είδη γραμμών που μας τύχαιναν στο ζάρι, ενώ γνωρίσαμε και το φίδι την Λιλή που μας έδειξε διάφορα είδη γραμμών με το σώμα της.

Οι γραμμές είναι άπειρες, πολλές! Άλλες μπορεί να είναι ίσιες ή ξαπλωτές! Άλλες μπορεί να είναι κυκλικές ή στριφογυριστές! Άλλες μπορεί να είναι ευθείες ή διακεκομμένες! Άλλες μπορεί να είναι λεπτές ή χοντρές! Όλες τους όμως είναι μοναδικές και στα σχέδιά μας , σίγουρα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ …!Καμαρώστε μας σε γραμμο-δραστηριότητες !!!!

20251002 095700 20251002 095729 20251002 095741 20251002 095858 20251002 095957 20251002 100003 20251002 100238 20251002 100411 20251002 100541 20251002 100546 20251002 100618 20251002 100630 20251002 100824 20251002 100829 20251002 100836 20251002 100928 20251002 101038 20251002 101237 20251002 101354 20251002 101553 20251002 101651 20251002 101843  20251002 102601 20251002 102614 20251002 102635 20251002 102753 

Μια δημιουργική κατασκευή με την οποία ασχοληθήκαμε ήταν κάθε παιδί να στολίσει το σεντονάκι και το μαξιλαράκι στο μωράκι του με κάθετες και οριζόντιες γραμμές. Διαλέξαμε μαρκαδόρους με τα χρώματα που μας άρεσαν, πήραμε ψαλίδια, κόλλες και χαρτονάκια και χαρήκαμε τη δραστηριότητα!!!

kathetes orizonties kataskeyh 3  kathetes orizonties kataskeyh 5  kathetes orizonties kataskeyh 4  kathetes orizonties kataskeyh 1 kathetes orizonties kataskeyh 2

kathetes orizonties grammes kataskeyh 2  kathetes orizonties grammes kataskeyh 7  kathetes orizonties grammes kataskeyh 6  kathetes orizonties grammes kataskeyh 5  kathetes orizonties grammes kataskeyh 1kathetes orizonties grammes kataskeyh 3   kathetes orizonties grammes kataskeyh 4  kathetes orizonties grammes kataskeyh 8

Messenger creation 8D716E59 CAB4 4FED 8C0A 5680A4CEB08A Messenger creation 30FD5D5B 7633 4465 820C 5065F0B83752 Messenger creation 127B276B A865 4604 88DC 89277178A58B Messenger creation 289B1984 1499 4FAC 8B3B B2CA010AF66A Messenger creation 928BF46B 1579 4E66 9021 A6832C99C490 Messenger creation 3165D729 0C78 44C8 8A10 C1649FB30B0F Messenger creation A2C0D5EB C5D3 4076 9E23 1FC33821AA06 Messenger creation B28AC88A 13A2 419F A008 6E775674C083 Messenger creation C9C2D19E AE57 42D2 8160 1B34AEF984B8 Messenger creation F8A52BCC 60C1 4094 9159 D2CE5A400110 Messenger creation FED2A98C 9337 409C 9553 9B20FE7AF338

Με την βοήθεια της τεχνολογίας και της μουσικής «ζωγραφίσαμε » στον αέρα με τα δάχτυλά μας σαν μπαγκέτα μαέστρου διάφορα είδη γραμμών.

20251001 103342

 

Ακούστε την ιστορία της κόκκινης γραμμής

https://www.youtube.com/watch?v=MnVw2bz9iuI

Ακούστε και το τραγούδι της τελείας και της γραμμής

https://www.youtube.com/watch?v=gRR0os_rau0

Δείτε διάφορα είδη γραμμών

https://www.youtube.com/watch?v=uVmOOb4VknQ

 

Η Λία κι η τελεία !!!

«Φτιάξε κάτι… Έστω μια τελεία… κι ό,τι βγει…»
Η Λία λέει πως δεν μπορεί να ζωγραφίσει. Η δασκάλα της όμως έχει άλλη γνώμη. Ξέρει πως όλοι κρύβουμε μέσα μας μια σπίθα δημιουργίας και πως μια τελεία δεν σημαίνει πάντα ένα τέλος. Μπορεί να σημαίνει και μια αρχή…
Ένα υπέροχο βιβλίο που ενθαρρύνει τα παιδιά να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους.
Μια κλασική ιστορία για το αδύνατο που μπορεί να γίνει δυνατό!
Hτελεία του Peter Reynolds κατατάσσεται στα αριστουργήματα της παγκόσμιας παιδικής λογοτεχνίας. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2003 και, χάρη στα διαχρονικά μηνύματα που κρύβει στις σελίδες του, το έργο παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις των αναγνωστών, μικρών και μεγάλων, ενώ έχει μεταφραστεί σε πάνω από 20 γλώσσες. Στην Ελλάδα κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2004 από τις εκδόσεις Αίσωπος. Το 2024 κυκλοφορεί σε νέα αναθεωρημένη έκδοση από τις εκδόσεις Διόπτρα σε μετάφραση της Άννας Παπασταύρου.

Μέσω της τρυφερής αυτής ιστορίας αναδεικνύεται η αξία της προσπάθειας, αλλά και η σημασία της υποστήριξης που λαμβάνουμε από τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Η αγάπη και η αποδοχή είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τα μικρά παιδιά, καθώς ενδυναμώνεται η αυτοπεποίθησή τους και νιώθουν την απαραίτητη ασφάλεια για να ανακαλύψουν τα ταλέντα και να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους.
Ακόμα, η εικονογραφημένη παιδική ιστορία του Peter Reynolds αποτελεί έναν ύμνο στον κομβικό ρόλο του Δασκάλου, που λειτουργεί ως ανιδιοτελής μέντορας και καθοδηγητής για τους μαθητές και τις μαθήτριές του, βοηθώντας τους/τες να «χτίσουν γέφυρες» για να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.

Η Λία δεν θα μπορούσε λοιπόν να λείπει από τα πρώτα μας αναγνώσματα στο νηπιαγωγείο .Έτσι αφού διαβάσαμε το βιβλίο και συζητήσαμε ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε τις δικές μας τελείες …Φτιάξαμε μια μεγάλη Λία και στολίσαμε την πόρτα μας και τα μαλλιά της μαντέψτε ..είναι τελείες από τα χεράκια μας ,και φυσικά δημιουργήσαμε και την Λία με το πινέλο της που ζωγραφίζει τελείες χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά όπως μαρκαδόρους  αλλά και κηρομπογιές και νερομπογιές!!! Στο τέλος σε χαρτί του μέτρου ζωγραφίσαμε χρωματιστές τελείες και ρίχνοντας τα ζάρια  ενώναμε με διάφορα είδη γραμμών που μας τύχαινε στο ζάρι.

eikona Viber 2025 10 03 10 36 24 395 eikona Viber 2025 10 03 10 36 25 103 eikona Viber 2025 10 03 10 36 25 610 eikona Viber 2025 10 03 10 36 23 630    20250929 113423 20250929 113432 20250929 113442 20250929 113446 20250929 113453 20250929 113457 20250929 113505 20250929 113511 20250929 113514 20250929 113516 20250929 113524 20250929 113529 20250929 113531    554539643 1096479409364928 334930338408847678 n teleies kai grammes omadikh 1 teleies kai grammes omadikh 2 teleies kai grammes omadikh 3 teleies kai grammes omadikh 4 teleies kai grammes omadikh 5 teleies kai grammes omadikh 6 teleies kai grammes omadikh 7 teleies kai grammes omadikh 8 teleies kai grammes omadikh 9 teleies kai grammes omadikh 10 teleies kai grammes omadikh 11 teleies kai grammes omadikh 12 teleies kai grammes omadikh 13 teleies kai grammes omadikh 14 teleies kai grammes omadikh 15 teleies kai grammes omadikh 16 teleies kai grammes omadikh 17  teleies kai grammes omadikh 19 teleies kai grammes omadikh 20 teleies kai grammes omadikh 21 teleies kai grammes omadikh 22 teleies kai grammes omadikh 23 teleies kai grammes omadikh 24 teleies kai grammes omadikh 25 teleies kai grammes omadikh 26  555562568 1121676970078200 102105380224492180 n 552354380 2672656886460342 570826045149950154 n

Ακούστε την ιστορία!!!

https://www.youtube.com/watch?v=0hW2C4LTk_Y

Καλώς ήρθες Οκτώβριε !!!

Ο Οκτώβριος έκανε την εμφάνισή του σήμερα στο νηπιαγωγείο μας και εμείς τον καλωσορίσαμε στην χαρούμενη παρέα μας.

Ήρθε ο Οκτώβρης, φοράει φουλάρι,
κρατά κολοκύθα… και έχει φεγγάρι!
Φύλλα σκορπά δεξιά κι αριστερά,
με τον άνεμο κάνει ζαβολιά!

Χρωματίζει τα δέντρα με κόκκινο-χρυσό,
με τα σαλιγκάρια παίζει ,κάνει κουτσό
φοράει αδιάβροχο και γελά
κόκκινα μήλα κρατά και πετά …

Ο Οκτώβριος ή Οκτώβρης είναι ο δέκατος μήνας του έτους ανήκει στην εποχή του Φθινοπώρου . Επειδή το πιο σημαντικό δώρο του Οκτωβρίου στους γεωργούς είναι οι πολλές βροχές του, γι’ αυτό σε πολλά μέρη ονομάζεται «Βροχάρης», αλλά και μήνας της σποράς, εξ ου και τα ονόματα «Σποριάτης», «Σποριάς» και «Σπαρτός». Αλλιώς αποκαλείται και Αϊδημητριάτης λόγο της Εορτής του Αγίου Δημητρίου.Ο Οκτώβριος είναι η εποχή με τα πρωτοβρόχια και τα χρυσάνθεμα, που βαφτίστηκαν αϊδημητριάτικα .Είναι η εποχή που πρωτανθίζουν τα κυκλάμινα σε πλαγιές και βράχια.Η μεγάλη γιορτή του Αγίου Δημητρίου, στις 26 του μήνα, έχει δώσει στον Οκτώβριο την προσωνυμία «Αι-Δημητριάτης» ή «Αι-Δημήτρης». Με τους μικρούς μας μαθητές συζητήσαμε για τον καιρό του Οκτώβρη, τα φρούτα και τα λαχανικά που μας φέρνει ,για την φύση και τα φθινοπωρινά χρώματα που ντύνεται, για τα ρούχα που φοράμε, τις γιορτές που μας φέρνει και φυσικά ζωγραφήσαμε τον Οκτώβρη όπως τον φανταζόμαστε. Καλό  μας μήνα λοιπόν !!!

20251001 124740 20251001 124745 20251001 124853 20251001 124858 20251001 124927 20251001 124931 20251001 124953 20251001 124957 20251001 125008 20251001 125016 20251001 125022 20251001 125030 20251001 125038 20251001 125047 20251001 125058 20251001 125511 20251001 135050 20251001 135102 20251001 135108 20251001 135148 20251001 135209 20251001 135234 20251001 135258 20251001 135319 20251002 122123

Ακούστε το τραγούδι του Οκτώβρη !!!

https://www.youtube.com/watch?v=oP3VcExMel8

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού !!!

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, όλες οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025,καλέστηκαν να  υλοποιήσουν αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες, εντός ή/και εκτός του σχολικού χώρου, καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ». Με τους μικρούς μας μαθητές οργανώσαμε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας πλήθος από αθλητικές δραστηριότητες και όλα τα παιδιά διασκέδασαν και παράλληλα  αναδείχθηκαν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Δείτε ένα μικρό δείγμα από τις αθλητικές δραστηριότητες που οργανώσαμε , και φυσικά όλοι οι μαθητές μας τιμήθηκαν με μετάλλιο για την συμμετοχή τους !!!

1 2 IMG 6c973866f49f534edd7591bb5f21e84d V IMG 9fcd456d36c2c31ee6dd89899a41be5a V IMG 517df4c17b5c0bdc3f2712286368585d V IMG a3e1cfa0818c6832b0eeadb759e2e4ec V IMG abc07e041fee20197defe341c083aefe V IMG b3117ac5cb35eac14cca5a1708b79991 V IMG b4124a93c425f7db6d6762281ecbdf9e V IMG d30c64f6b5912fbfc18cb4a7330e8034 V IMG f5815cd782d365f1724cbf5b3d9292cf V Messenger creation 0E484B38 AB11 4357 A50C 1D74ADB16873 Messenger creation 648689CB 99D2 47C5 9BDD DC7990F305DD Messenger creation ABA0D43D B8A6 4EC8 9354 B125E0233C10 Messenger creation ED2A2B26 4F16 47CF B659 1B39FCA23AA7

 

Οι πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο και η πρώτη εργασία με τα χεράκια μας !

Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο εστιάζουν στην προσαρμογή των παιδιών μέσα από παιχνίδια, τραγούδια και δραστηριότητες γνωριμίας, ενώ η συνεργασία γονέων-νηπιαγωγού είναι κλειδί για μια ομαλή μετάβαση. Οι στόχοι των πρώτων ημερών είναι κυρίως : Προσαρμογή: Η κύρια εστίαση είναι η ομαλή ένταξη των παιδιών στον νέο χώρο. Κοινωνικοποίηση: Μέσα από παιχνίδια γνωριμίας, τα παιδιά μαθαίνουν να αλληλεπιδρούν και να αναπτύσσουν την αυτοεκτίμησή τους. Εισαγωγή στην ρουτίνα: Τα παιδιά γνωρίζουν τους κανόνες, τα τραγούδια, και τη σειρά για δραστηριότητες όπως η τουαλέτα. Μην νομίζετε ότι είναι εύκολο όμως είμαστε όλοι εδώ να βοηθήσουμε τα παιδιά να έχουν μια ομαλή μετάβαση στο νέο εκπαιδευτικό ίδρυμα που θα τα φιλοξενήσει για τα επόμενα δύο χρόνια. Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας, τραγουδήσαμε, οργανώσαμε τις γωνιές στις τάξεις μας, ξεναγηθήκαμε στους χώρους του νηπιαγωγείου, εξερευνήσαμε την αυλή και τα παιχνίδια, συμφωνήσαμε τους κανόνες που θα πρέπει να ακολουθούμε και φυσικά φτιάξαμε και την πρώτη εργασία μας αφήνοντας το αποτύπωμά μας..Με το αγαπημένο χρώμα φτιάξαμε την πρώτη εργασία με τέμπερα και διακοσμήσαμε με μαρκαδόρους. Η παλάμη άφησε το αποτύπωμα στο χαρτί, με την επιθυμία τα μαγικά χεράκια να δημιουργήσουν έργα τέχνης τη σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο !!!Φτιάξαμε καπέλα για να φωτογραφηθούμε σαν επίδοξα μοντέλα ,παίξαμε κουκλοθέατρο και δώσαμε υπόσχεση ότι κάθε πρωί θα ερχόμαστε με χαρά και χαμόγελο στο σχολείο μας.

5b959126 cbdd 4b8b b268 1822db035fae 6ca8281e cf60 4d21 8851 1c6cd6dae152 6f53a23b a877 4e18 876a 6ea7b41afdd1 6f538977 a793 4541 843d a509e5591720 10fcd6cb e7b3 47e1 bb6e 954b81cd0522 0015b33e cb48 4a75 9863 6f56e7fe266e 028c4d2a ed0a 4182 b71c b53093998f7b 425ad115 08e8 4210 8769 beb974e0b925 2231d409 21d4 49b1 8c76 f4fddf15c7be a8f41443 8d5e 4c1e 8f20 2cbe429dc24a 3fbfb175 8a8e 4808 be6c 9a3d337ceb30 1 04f1c3df 5972 4ae1 93d3 7d4974edaa93 1 1 717f494c e296 4d11 8775 9a72eb9e0b8f 1 91184d75 8270 46cf abd6 d8272150d06f 1 023891d1 e784 4f22 b4dc 74cfe0b0806e 1 a29afea8 3fa7 4f9d b472 38b958778ddd 2 b038037a 3ea7 43c5 b143 c12ec3488247 1

Το τελικό αποτέλεσμα της κατασκευής μας…..

PINAKAS ME ERGASIES 1  PINAKAS ME ERGASIES 3 PINAKAS ME ERGASIES 2

Στα πλαίσια υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσα σε μια τάξη νηπιαγωγείου, στο ωρολόγιο καθημερινό πρόγραμμα, ορίζονται από το νόμο, τόσο οργανωμένες δραστηριότητες από την νηπιαγωγό, όσο και ελεύθερη ενασχόληση των νηπίων και προνηπίων στα κέντρα ενδιαφέροντος μάθησης ή αλλιώς ” ΓΩΝΙΕΣ “. Αποτελεί μία εξίσου πολύ σημαντική διαδικασία για την ισορροπημένη και ομαλή ανάπτυξη των παιδιών. Διευκολύνει τα παιδιά να εξελίσσουν τις αντιληπτικές τους ικανότητες, να δημιουργούν σχέσεις φιλίας και επικοινωνίας με τους συνομηλίκους τους και τους εκπαιδευτικούς. Να εκφράζονται ελεύθερα, αυθόρμητα και δημιουργικά, να ακολουθούν συγκεκριμένες οδηγίες και κανόνες, να αντιλαμβάνονται σχέσεις αιτίας και αποτελέσματος, συνεργασίας, σεβασμού, αποδοχής, διαχείρισης και επίλυσης καθημερινών προβλημάτων. Μπορούν τα παιδιά να εναλλάσσονται σε αυτές τις ” ΓΩΝΙΕΣ ” του νηπιαγωγείου, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και το χρονικό όριο που έχει καθοριστεί από τις νηπιαγωγούς, για να διασφαλίζεται κάθε φορά η δίκαιη και ισότιμη απασχόλησή τους για όλα τα παιδιά. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν ένα μικρό δείγμα από την χαρά του μαθητών μας ,τις πρώτες μέρες του σχολείου μας!

20250915 095123 20250915 121811 20250916 121450 20250916 121518 20250922 074447 20250922 092225 20250922 092253 20250922 093025 ff fff Messenger creation 1CBEEFBB F9E5 4078 96AE FDAF1D8395A4 Messenger creation 9A3FFFA6 C910 4DF1 A66D 3C340B3A32E5 Messenger creation 50B6023E 416E 4149 B78B 6FD9A199DD8A Messenger creation 80D0DEC0 1879 40ED BF04 35A5CBB96E38 Messenger creation 220E14DA 391C 47BE A201 0817F7F4E375 Messenger creation AD4B03E6 A090 4CBB 9B91 27A880BB16D0 Messenger creation B4682286 2AE1 41F4 BE62 86AF76FC1A1F r s ss w

Μία πάρα πολύ ωραία δραστηριότητα  που πραγματοποιήθηκε  τις  πρώτες ημέρες στην τάξη  μας αξιοποιώντας  δημιουργικά  τα   λούτρινα  ζωάκια του νηπιαγωγείου μας ήταν το κουκλοθέατρο. Τα παιδιά την δέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό και χαρά σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που περιμένουν πώς και πώς την επόμενη φορά. Χρησιμοποιήσαμε ένα αυτοσχέδιο σκηνικό, μία υποτυπώδη αυλαία ( ένα πολύχρωμο μαντήλι ) , χωρίστηκαν τα παιδιά σε ζευγαράκια παρουσίασης, διάλεξαν τα ζωάκια που τους άρεσαν περισσότερο και βίωσαν , πώς είναι ο ρόλος του κουκλοπαίκτη ή της κουκλοπαίκτριας. Ακούστηκαν υπέροχες ιστορίες, και οι μικροί μας μαθητές ομαλά και αβίαστα εξέφρασαν σκέψεις, συναισθήματα, φοβίες, ιδέες και προσωπικές αντιλήψεις για την πλοκή του έργου. Έτσι η δυαδική σχέση έγινε δίαυλος αλληλογνωριμίας μεταξύ μας, φιλίας, κοινωνικής ένταξης και αποδοχής.

Abstract Colorful Creative Zoom Virtual Background1

Δείτε και μια αστεία παράσταση κουκλοθέατρου !!!

https://www.youtube.com/watch?v=ZzwRaNy9RDY

Η τελετή Αγιασμού στο 16ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου

eikona Viber 2025 09 11 11 44 09 137

Με αγάπη, χαμόγελα και πολλή συγκίνηση, πραγματοποιήθηκε σήμερα ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο 16ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου. 👼 Τα παιδικά χαμόγελα, οι αγκαλιές και η θετική ενέργεια πλημμύρισαν τον χώρο, καθώς καλωσορίσαμε παλιά και νέα μέλη της σχολικής μας οικογένειας. 🙏 Ο Ιερέας μας ευλόγησε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, ευχόμενος μια δημιουργική, ασφαλή και ευλογημένη χρονιά. 📚 Μας τίμησαν με την παρουσία τους  ο κ. Μιχαήλ Καραϊσκάκης Αντιδήμαρχος Εποπτείας Πόλης & Διαχείρισης Κρίσεων, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ. Αναστάσιος Αδαμόπουλος και η κ. Παναγιώτα Δήμου καθώς και η αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Τομέα κ Τζίνα Αδαμοπούλου. Ευχόμαστε σε όλα τα παιδάκια μας μια όμορφη σχολική χρονιά, γεμάτη γνώση, παιχνίδι, φαντασία και νέες εμπειρίες!

Καλή αρχή σε όλους! 💛

1 2 3 5 4 eikona Viber 2025 09 11 10 49 27 666 49b4d64e 780a 41d4 925b 670ad23c886a d976a73d 270f 4088 9827 0ee01d2dc1d9 143c3242 a5c6 4930 b0c6 510f72048fcb 5e194587 2abd 40e8 8d41 78b526b34b4b 056ea3cf 1f8b 49b5 88b8 532753032671 622d455a cd07 4a1b 8588 2793bf51286a e38a586e 98d6 47c7 91e2 7abbada45ecd 1151bfef 4ce6 419a 8454 abbd61a9b880 7eb3271c e7ae 4e2c b9b3 e307d4564dff 35844f7d 0f96 4a29 8ab5 052f46449fde 1e6110f7 bbf0 44f8 9e1a 2a0b1a47c102 a0e46f57 054e 45c7 8e17 7c37b2a2b4b8 ec1d16e9 ffe5 4e7d a921 27540a6a8544 017a9603 6362 4ef2 a327 159498570bb6 93478010 bbd4 4532 8a24 6492ecefe57a

Διαβάστε το μήνυμα της  Υπουργού Παιδείας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς



Λήψη αρχείου

 

Αγιασμός νέας σχολικής χρονιάς 2025/26

Ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 9.30 π.μ στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας. Τα παιδιά θα έρθουν συνοδευόμενα από τους οικείους τους και μετά το τέλος του αγιασμού θα αποχωρήσουν. Την Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου και ώρα 5.45 μ.μ θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση γονέων στο χώρο του Νηπιαγωγείου χωρίς την παρουσία παιδιών.

Η παρουσία σας είναι πολύ σημαντική, καθώς θα συζητηθούν θέματα που αφορούν:

  • Την οργάνωση και το πρόγραμμα της σχολικής χρονιάς
  • Τις παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες
  • Την καθημερινή ρουτίνα των παιδιών
  • Την συνεργασία σχολείου – οικογένειας
  • Τυχόν απορίες ή προτάσεις σας.
  • Σας περιμένουμε με χαρά για να ξεκινήσουμε μαζί, με θετική διάθεση και συνεργασία, τη νέα σχολική χρονιά!

b92692711cc01884d087e18d91d18789 0