Με νερομπογιές και φαντασία το πρώτο έργο τέχνης στο Νηπιαγωγείο

Οι νερομπογιές είχαν την τιμητική τους στο νηπιαγωγείο όπως καταλάβατε και το τμήμα 2 έβαλε όλη την τέχνη και την φαντασία του!!!Τα παιδιά της τάξης μας, δοκιμάζουν για πρώτη φορά την χρήση πινέλου και ζωγραφικής με νερoμπογιές! Για κάθε μικρό καλλιτέχνη, η ενασχόλησή του με την ζωγραφική είναι αβίαστη, ελεύθερη και εμπνευσμένη από την δική του μοναδική φαντασία. Καθώς ο καιρός θα περνάει, θα εξελίσσουν όλο και περισσότερο το ταλέντο τους και τις ικανότητές τους! Αρωγοί σε αυτό, θα είμαστε πλάι τους όλοι οι εκπαιδευτικοί του τμήματος και θα τους βοηθάμε πάντα κατά την διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς!

IMG 20241002 191950 IMG 4f3a2e19329b2d438ece7837dfc07ded V IMG 55c55bf87b6003487b3eff0d6768bf98 V IMG 59c943cdbc9eb301f55b38e6172c97f5 V IMG 133f9eebfdca93f7b4be4e9ee2fd2067 V IMG 763960ea3465771c2c5f005d8c69d701 V IMG a6afb2dba3f2383efb00f8d05c2be5da V IMG c94f5ef9dac530f16b1d0bdb03dd6bf2 V

 

Εισιτήρια: ένας δημοκρατικός τρόπος συνύπαρξης και συνεργασίας

Ένας καλός και δημοκρατικός τρόπος ώστε να μην κάθονται πάντα τα παιδιά στην ίδια θέση στον κύκλο (παρεούλα), κοντά στους φίλους τους και να μην έχουν έτσι την ευκαιρία να πλησιάσουν και άλλα παιδιά, είναι η καθημερινή κλήρωση για το πού θα καθίσουν. Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων για το Νηπιαγωγείο “ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ” (Ν. Κουρμούση & Β. Κούτρας) ένας δίκαιος τρόπος εύρεσης θέσης στον κύκλο, κατά την έναρξη του σχολικού προγράμματος, είναι η θέσπιση “εισιτηρίων” για να βρίσκουν τα παιδιά διαφορετική κάθε μέρα θέση στον κύκλο. Με την είσοδό τους το πρωί τα παιδιά αναγνωρίζουν το όνομά τους και συμπληρώνουν στον τοίχο το παρουσιολόγιο. Ταυτόχρονα με τυχαία διαδικασία μέσα από ένα σακούλι κερδίζουν ένα χαρτάκι που εικονίζεται κάποιο αντικείμενο και το κολλούν δίπλα στο όνομά του κάθε παιδί. Κατά τη διάρκεια της ημέρας εάν τα παιδιά καθίσουν στην παρεούλα κάθε παιδί κάθεται στη θέση που του έτυχε στην τυχαία αυτή κλήρωση. Μετά την παρουσίαση των εισιτηρίων και αναφορά στη σημασία της χρήσης “των εισιτηρίων” σχηματίσαμε όλοι μαζί ένα τρενάκι και μπήκαμε σε παιχνίδι ρόλων για την κατανόηση της δραστηριότητας. Το παρουσιολόγιο αποτελεί έναν πίνακα αναφοράς με πληροφορίες για τα ονόματα των μαθητών/τριών, των παρόντων και απόντων μαθητών/τριών, τη θέση τους στον κύκλο για τη συγκεκριμένη ημέρα. Τα παιδιά ουσιαστικά προβαίνουν σε διαδικασίες ανάγνωσης των γραπτών μηνυμάτων με ταύτιση των γραμμάτων, σύγκριση με τα αρχικά ή τα ονόματα άλλων παιδιών, αντιστοίχιση της κινητής καρτέλας ονόματος με την σταθερή καρτέλα στο παρουσιολόγιο. Με τον τρόπο αυτό και άλλες δραστηριότητες τα παιδιά κατανοούν ότι τα γραπτά μηνύματα αποκωδικοποιούνται και αντίστοιχα προφορικά μηνύματα κωδικοποιούνται με γράμματα σχηματίζοντας λέξεις, ονόματα. Η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί αγαπημένη συνήθεια των παιδιών.

.461254793 511876264892793 524373522386388090 n    459266792 1656048081627459 2386416033810868263 n    459984041 1222602862199237 4078933428139335600 n   461239157 903391448318447 5999914393567872525 n   461009792 411877781925853 5498157758363711613 n       

Πώς σε λένε; Πώς με λένε; Πώς μας λένε;

Πώς σε λένε; Πώς με λένε; Πώς μας λένε;

Στον κύκλο καθισμένοι ή σταυροπόδι στο πάτωμα της παρεούλας, χρησιμοποιούμε παιδαγωγικό υλικό (μπάλες, μαντίλια, κουκλάκια, χαρτιά κ.ά.) και παίζουμε διασκεδαστικά παιχνίδια γνωριμίας του ονόματος και των αγαπημένων συνηθειών μας. Σταδιακά περνούμε σε δραστηριότητες με παιχνίδια μνήμης των ονομάτων και υπογραφής με το δικό μας τρόπο, στις ελεύθερες ζωγραφιές και εργασίες μας.

Μια από τις δραστηριότητες είναι η αναγνώριση του αρχικού γράμματος του ονόματος με χρήση μουσικής και έκφρασης του σώματος καθώς κάθε παιδί κρατάει μια μαργαρίτα χαρτονάκι με το αρχικό του γράμμα και  προσπαθεί να βρει το αντίστοιχο γράμμα στη μαργαρίτα που βρίσκεται στο πάτωμα (ταύτιση). Καθώς η μουσική παίζει τα παιδιά κινούνται στον κήπο με τις μαργαρίτες, εντοπίζουν το αρχικό γράμμα τους και όταν η μουσική σταματήσει παίρνουν το γράμμα από το πάτωμα και κοιτούν εάν είναι το ίδιο που κρατούν. Τα νήπια αναγνωρίζουν πλέον τις φωνές των γραμμάτων και τα ονόματά τους με μεγαλύτερη ευχέρεια και είναι βοηθητικά προς τα προνήπια. Στη συνέχεια τα ονόματα γραμμένα σε κίτρινες καρτέλες παίζουν το ρόλο των ηλιαχτίδων που φωτίζουν τα λουλούδια (με αρχικό γράμμα). Με τη βοήθεια μουσική τα παιδιά αναγνωρίζουν το αρχικό του ονόματος και με μεγαλύτερη άνεση εντοπίζουν το όνομά τους στη φάση της σύγκρισης των γραμμάτων από αντίστοιχη καρτέλα.

459714078 1454862438557463 3864274445091942451 n     461214442 423888920717326 93462941065182727 n     461092591 1262165971465102 5685292137575443097 n     461064866 418137687973918 6478652690934970906 n   461252297 8390759920979268 4899131759870114975 n     461222988 881452717268894 7206411656066873941 n     461261825 1193226625242688 4418129120751425321 n     461241735 553297027075306 2082509720073330531 n460463054 838873028425800 3847385027860503928 n     461241135 901862648513641 4353688104030628131 n     461026905 1225282145178436 7461933386032997079 n

Πώς σε λένε; (στίχοι τραγουδιού Νίκη Κάντζου)

https://www.youtube.com/watch?v=-E2_c8lLQXM

 

Όλοι είμαστε μια συντροφιά !!!

Μετά τη γνωριμία με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες κάθε τμήματος, την εξερεύνηση της τάξης με τα κέντρα δραστηριοτήτων  και αφού γνωρίσαμε τους χώρους του σχολείου εσωτερικά και εξωτερικά, ήρθε η ώρα να γνωριστούμε με όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής μας κοινότητας. Η κοινή συνύπαρξη των δύο Τμημάτων του σχολείου, μας συγκίνησε, καθώς συνειδητοποιούσαμε ότι έχουμε κοινά βιώματα και κοινή σχολική ρουτίνα. Κάθε εκπαιδευτικός και παιδί παρουσίασε τον εαυτό του και συστήθηκε στα υπόλοιπα μέλη, μιλήσαμε για το σχολείο μας, τα συναισθήματά μας τις πρώτες μέρες στο νέο μας σχολικό χώρο και μέσα από την κοινωνική αλληλεπίδραση οικοδομήσαμε τις πρώτες φιλικές σχέσεις μας μέσα σε κλίμα σεβασμού και αποδοχής.

Στην παρεούλα μας ανταλλάξαμε την καλημέρα μας τραγουδιστά με το τραγούδι “Καλημέρα φιλαράκι” σε στίχους της εκπαιδευτικού Νίκης Κάντζου, τραγουδήσαμε “Το σχολείο” από ομάδα Superinia, διαβάσαμε το βιβλίο “Πόσο μ’ αρέσει το σχολείο” από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και συζητήσαμε για τις δικές μας εμπειρίες και τις προσδοκίες μας από το σχολείο. Οι μικροί μαθητές της ιστορίας, μας ανέφεραν γεγονότα από τη σχολική ζωή και μετά την συζήτηση προέκυψε ιδεοθύελλα για τις δραστηριότητες που μπορούμε να υλοποιήσουμε στο σχολείο μας. Τραγουδήσαμε παιχνιδοτράγουδα με ρυθμό και κίνηση, παίξαμε ομαδικά και δώσαμε ραντεβού στην αυλή για το διάλειμμά μας.

461248847 836730718447451 6650823460247262786 n 1    458772859 1253839442281122 8320397002402001158 n    461256686 500573112883907 4240475202419372486 n    459266792 911506424128313 2761757073279839089 n  

459595260 418779367988525 230959152789565153 n    460423929 1062710601870189 5723235780035197809 n    461249975 1549685433095679 5323959728931276591 n      460455474 846729570973746 4098611728733536505 n 1

  460441264 507251445562203 3575758542329945669 n    460516437 445187745205823 1486148231412001588 n    461241136 992777772860162 3650847835742995029 n    461096895 1442146993260279 2221449966953443668 n460398811 506716648952922 9197140677312664803 n

Ακούστε τα πρώτα αγαπημένα μας τραγούδια:

Τραγούδι “Καλημέρα φιλαράκι” σε στίχους Νίκης Κάντζου

https://www.youtube.com/watch?v=6fGPy_IhdGA

Τραγούδι “Το σχολείο” Superinia

https://www.youtube.com/watch?v=Vcg8eI707vc

 

 

 

 

Η πρώτη μου ζωγραφιά με νερομπογιές !!!

Με νερομπογιές και φαντασία φτιάχνω την πρώτη μου ζωγραφιά στο Νηπιαγωγείο !!!

Τα καταπληκτικά έργα τέχνης που δημιούργησαν τα παιδιά προέκυψαν μέσα από την ανάγνωση του βιβλίου “Η Τελεία” του συγγραφέα Πίτερ Ρέινολντς

εικόνα τελεία       460583333 1598141701053282 8605078647127186906 n

«Φτιάξε κάτι… Έστω μια τελεία… κι ό,τι βγει…»
Η Λία λέει πως δεν μπορεί να ζωγραφίσει. Η δασκάλα της όμως έχει άλλη γνώμη. Ξέρει πως όλοι κρύβουμε μέσα μας μια σπίθα δημιουργίας και πως μια τελεία δεν σημαίνει πάντα ένα τέλος. Μπορεί να σημαίνει και μια αρχή…

Ένα υπέροχο βιβλίο που ενθαρρύνει τα παιδιά να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους.

Χρώματα και πειραματισμοί με τις νερομπογιές, ανάμειξη χρωμάτων, σχέδια δημιουργούνται στο χαρτί με πρωτόγνωρο ενθουσιασμό. Οι μικροί καλλιτέχνες ανακαλύπτουν τα ταλέντα τους και χαίρονται το αποτέλεσμα της δημιουργίας τους. Το λιθαράκι για μια νέα δημιουργική αρχή και έκφραση έχει τοποθετηθεί!!!

459720236 1612987419568525 4567030855895886704 n   460441258 523264573791082 5515292976547886766 n   461036244 889620979889223 5216212320744093520 n    461233512 887993226210990 7422131058455214034 n     461049643 1038906050855997 3392837388823980546 n   461246719 1444032862928102 4462118197658586172 n      461256687 854813923501088 8415410663736518968 n460462165 398335966648423 807282012605972413 n

460484169 892139455691583 2852799489454285961 n    461026908 1041533740960405 4309554160375728863 n    461049641 1625878881293818 3032446515241669620 n    461246719 842317578012075 5528919264093989561 n 1

461246719 842317578012075 5528919264093989561 n    461261830 886731526734138 1432047469618299651 n

Μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει !!!

Με ενθουσιασμό και χαμόγελα υποδεχτήκαμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας στο Νηπιαγωγείο. Η πρώτη εβδομάδα πέρασε με προσαρμογή στο σχολικό περιβάλλον, γνωριμία με το σχολείο και τους χώρους του εσωτερικούς και εξωτερικούς, γνωριμία με όλα τα παιδιά του τμήματος, θέσπιση κανόνων για να περνάμε ωραία στο σχολείο, φωτογράφιση με τη μαθητική μας ιδιότητα και φυσικά πολύ παιχνίδι στην τάξη και στην αυλή.

Τα παιδιά προσήλθαν με θετική διάθεση και επιδείκνυαν με χαρά την καινούργια τσάντα με τα απαραίτητα αξεσουάρ για την καθημερινή ρουτίνα στο σχολείο. Όλοι μοιάζουμε έτοιμοι να ξεκινήσει ένα δημιουργικό «ταξίδι» στο σχολείο και ανυπομονούμε να το ζήσουμε  και ν΄ ανακαλύψουμε νέους ορίζοντες !!!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με μια μικρή παρουσίαση από το σχολείο μας !

459332518 1572503170285658 8019228972749813802 n    459203219 496991913181069 3819039232993874267 n     459263962 494815226699395 9117986830410504847 n     461267892 1248669862806031 6662107039782768570 n459443393 1640355156546986 7206289920266764015 n            459120517 825914283084210 7074095826073423905 n     459311871 392883943662141 5617246732639827746 n

Για τη φετεινή σχολική χρονιά το δωράκι καλωσορίσματος για όλα τα παιδιά ήταν θήκη για το κουτάλι-πιρούνι, απαραίτητα στη σίτιση στο σχολείο.

461013825 456010764152396 8792493942481042032 n   461254508 385634371268137 5565189110747103085 n

Για να γίνουμε ομάδα και να διασκεδάσουμε παίξαμε με το πολύχρωμο αερόστατο και με τη φαντασία μας “ονειρευτήκαμε” τα νέα μας ταξίδια !!!

459430236 915074800450526 7764383475787755718 n

Ο Αγιασμός του 16ου Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου

6943d1d1 f957 40c6 8722 ff24f9867b51 b9daca60 8405 4d05 b438 42d16dc92826 d344cdc2 cbf4 4b29 bc52 c923160cab6f

 

Ο Καθιερωμένος Αγιασμός στην αυλή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 8.30 π.μ από τον πάτερ Νικόλαο παρουσία των μαθητών μας και των γονέων τους .Η αυλή μας γέμισε και πάλι γέλια και φωνές από τα μικρά μας μαθητάκια και το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς μας βρήκε όλους με χαμόγελα και ανυπομονησία για το νέο ταξίδι που ξεκινά…Ευχόμαστε από καρδιάς σε όλους μια καλή, ανέφελη και δημιουργική σχολική χρονιά …

Το μήνυμα του Υπουργού Παιδείας  για την έναρξη της σχολικής χρονιάς …



Λήψη αρχείου

 

 

Καλή σχολική χρονιά !!!

Το πρώτο κουδούνι θα χτυπήσει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 8.30 π.μ με τον καθιερωμένο αγιασμό στον αύλειο χώρο  του νηπιαγωγείου μας .Τα παιδιά θα προσέλθουν συνοδευόμενα από τους οικείους τους και θα αποχωρήσουν μετά το τέλος του αγιασμού. Την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου στις 17.00 μ.μ θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων .

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 1

Πρώτη ενημέρωση γονέων

Πλατσουρίζοντας!!!Καλοκαιρινό αντίο …

Με μια μικρή καθυστέρηση ας μοιραστούμε μαζί σας και τις τελευταίες μέρες μας στο νηπιαγωγείο με παιχνίδια νερού ..τραγούδια και μπόλικη διασκέδαση .Η αλήθεια είναι ότι είχαμε προγραμματίσει και άλλες δράσεις όμως το ξαφνικό κλείσιμο των σχολείων λόγω καύσωνα μας ακύρωσε τα σχέδια μας ..Δίνουμε όμως υπόσχεση να πραγματοποιήσουμε την επόμενη χρονιά τα σχέδια που είχαμε καταστρώσει …Στο φωτογραφικό υλικό που ακολουθεί πάρτε μια μικρή γεύση από τα τσαλαβουτήματα μας στο νερό …

436446368 353742470758019 3928544220933292666 n 1 436448353 1024285059231512 6682171603100778583 n 436542529 1154623485685391 7491848619831379993 n 436616831 1174468733899644 6118744880457826664 n 436685524 377838558639567 6171472311095447746 n 441006778 380799924979011 4201239458839199912 n 441485960 449620151130282 2507249607661280577 n 441855996 994077475430982 6258721801918514733 n 1 441870414 1714339815973606 6675487448974774090 n 441878659 476597631447871 664022535754730371 n 441879071 776329367820147 8313809141504619062 n 441891282 809212987835903 3463904613178550717 n 441909999 1499733420817673 5583289285216212920 n 441946204 1173366280529154 5146234232577666984 n 441971844 474932694912771 7918977186182026681 n 441988728 1183389702818002 6446392929354503170 n 1 441990039 375567338378437 4442572619569926318 n 441995318 491294643340188 7074521814230067070 n 445374160 8410833078944212 8487067879601730953 n 445377354 1142918577035176 1747757580340923008 n 445386573 1802421766850502 1431975778615652367 n 445387456 960128599197509 4798568382873025907 n 1 445544945 1390386888317469 1757017407944037439 n 445591122 1010108070477317 3589339901938746196 n 445687573 850019383705231 7267057012621601757 n

Οι θαλασσινοί μας θησαυροί !!!

εικόνα Viber 2024 06 03 12 46 33 717 εικόνα Viber 2024 06 03 12 46 33 852 εικόνα Viber 2024 06 03 13 02 34 307 εικόνα Viber 2024 06 03 13 02 34 391 εικόνα Viber 2024 06 03 13 02 34 469 εικόνα Viber 2024 06 03 13 02 34 547

Η αγαπημένη μας  χελώνα ,το κατοικίδιο του νηπιαγωγείου μας …

441909972 1916725688770539 8847272852175846536 n 445720331 1544347699760938 1983757975673804146 n

 

εικόνα Viber 2024 06 06 12 55 21 142

Δεν θελήσαμε να μάθεις γράμματα

Θα μάθεις να διαβάζεις θες δεν θες…

Δεν θελήσαμε να μάθεις αριθμούς

Αργά ή γρήγορα θα μάθεις να μετράς…

Δεν θελήσαμε να μάθεις να στέκεις προσοχή

Θα στο μάθουν άλλοι αυτό κι αν μπορέσεις μην τους αφήσεις…

Θελήσαμε μόνο να μάθεις να μαθαίνεις

Να μάθεις να ζητάς και να ρωτάς

Να μάθεις να προσέχεις

Να μάθεις να ζεις και να αγαπάς

Να μάθεις να φιλιώνεις

Να μην χωρίζεις, να ενώνεις

Να σκέφτεσαι ,να ονειρεύεσαι

Να περπατάς ,να μην λυγάς

Κι όλα τα ωραία να κοιτάς …

Άνοιξε τα φτερά σου και πέταξε …

Με αγάπη οι δασκάλες σου

Κ.Ράνια Μακρή & Κωνσταντίνα Κατσέλη

Κ.Κατερίνα Πιπεράκη & Ματίνα Τσαφάρα

Κ.Αφροδίτη Ζάχου & Μαρία Σαϊτάνη & Ειρήνη Σκαρώνη 

Κ.Αμαλία Παρασκευοπούλου και Βασιλική Λαλλά 

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 

Και για να μην τεμπελιάζετε …σας έχουμε ιδέες και προτάσεις για τις καλοκαιρινές δημιουργίες …Δείτε το παρακάτω αρχείο …

Καλοκαιρινές προτάσεις

Και φυσικά και λίγη μουσική !!!

https://www.youtube.com/watch?v=oSqe2SsXDxE

https://www.youtube.com/watch?v=3OZSQfTkzOU

Πάμε παραλία !!!

441797477 813646477363852 8881428044011777574 n

 

 

 

Οι καλοκαιρινές μας κατασκευές …

Με κέφι και χαρά πλήθος καλοκαιρινών κατασκευών έλαβαν χώρα από τα μικρά χεράκια για να στολίσουμε την τάξη μας και φυσικά την αυλή μας για την αποχαιρετιστήρια γιορτή μας …Χταπόδια με τέμπερα ,καδράκια με σαγιονάρες με διάφορα υλικά, τον εαυτό μας σε πετσέτα θαλάσσης που χαιρόμαστε τον ήλιο , βαρκούλες από καρπούς αγριογαζίας με σημαίες και θάλασσα από χαρτόνι αλλά και τον εαυτό μας σε σωσίβιο …Την είσοδο του νηπιαγωγείο μας στόλισε μια μεγάλη ομαδική μας εργασία σε χαρτί του μέτρου με πλήθος θαλασσινά ζώα και ένα υποβρύχιο με την αφεντιά μας μέσα …Μπλουζάκια από χαρτόνι βαμμένα με νερομπογιές και διακοσμημένα με ψάρι τύπωμα παλάμης …Ψάρια από ποτήρια και ήλιοι με cd ολοκλήρωσαν τον δημιουργικό μας οίστρο ,και φυσικά άφθονες καλοκαιρινές εικόνες αποτυπώθηκαν ελεύθερα από όλα τα παιδιά την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων με απίστευτη ποικιλία σε χρώματα και σχέδια : καράβια ,πειρατές ,γοργόνες ψάρια και καρχαρίες …Με τα ελεύθερα σχέδια μας κατασκευάσαμε ένα τεράστιο καράβι και φυσικά είμαστε έτοιμοι για το μεγάλο μας καλοκαιρινό ταξίδι …

 

625fc2b9 dd97 495b 9b6d c08dd5a0581f 6882a29f ed71 473d 9320 04b0e910ae67 441449322 984805806561326 3242130782133807931 n 441526621 311171695366626 1870819779645107368 n e32affcb 7279 450d b82a a4985e21dc6c 0bbc108d af47 412b bdb2 7ce7b878c1161a7d047f 3268 4621 8710 3c8bc93547997dd19117 0c17 4f10 8977 45c7c83e84e0 059f71b0 ad8d 4c38 845d 4a135c711484 061c1e96 59a7 491f 964c 289e862f6f3366a68070 7f6b 4274 bde7 f6bdd0e194c472f28c52 2872 47fa 93ca 1c3515e12ffa  73f3632b 8b16 4d35 8e2c cb40a63851f0091ed8b8 f946 40b4 be82 142d8804a520  92b1832b 168f 49ef 9426 fcd705320e60 138a73af 430c 4f63 b1c1 d6872f9de9a6521df4e0 d650 4c79 9bf5 d3e01db23c8d 540f41b1 fe2c 46a3 9375 4934fb782ebd 4800e5b6 b0eb 44ed 91e0 c96679c10a165428e42f 2b95 4336 87d8 ac727c9c439d18505b62 6c5c 46b8 86c6 2889ad1a9f77 35618bab d3a4 47dc bb58 280ad75bc996 346494e1 8c84 4960 b863 cf135dd1b529 436427741 1132874994708550 1028895961332117873 n 436679914 1167522334593634 1864077236180740729 n 438171650 468216962339807 8608086417732550980 n441480684 1141127293677838 1418310120924557403 n 441873092 1120743932311262 4046016013200635851 n  441941519 300210816393957 4086670555062127945 n442012759 988811479540524 849077906078140913 n 445373009 344132838424537 5139195951680466459 n a71f8f7c f2c7 4da4 8b6e 0a7c7116b03fa44030fa 9d71 4af5 9bd2 9013ba98d8d2 b7b814a0 afa6 4640 8ff0 ab2574398c33 b59cf439 c26e 4c3b b8f2 1fe6366521b0bf6f91d3 303c 4aae 8cf2 c5b8ac3ce963 c47628f5 a90d 4a6e a18a 22e1157015cccb9e243b a2e7 4759 a87b 23a1c5eca8fed0c789f1 0336 4a43 a9cc 4bd2ab6471dc  d9c90131 b228 4ce4 989a 55d6a63a311a  e1d0e764 2ae0 470b 9a9d 13aac542a744eb1ce2b8 f726 41c5 8378 4185436082a9 faad5745 0c01 4ae1 990a 9681544d4dfe