Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στη πόλη μας!
Το Σάββατο 14/12 όλοι μαζί στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στη πόλη μας!
Φτιάξαμε για στολίδια στρογγυλές μπάλες γεμάτες από ευχές για τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων και κόκκινες καρδιές στις οποίες τα παιδιά -διαλέγοντας έναν φίλο τους- έγραψαν τα ονόματά τους!
Ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου δεν είναι μόνο μια ευχάριστη και εορταστική δραστηριότητα, αλλά και μια εκπαιδευτική διαδικασία που προάγει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την ενότητα στη σχολική κοινότητα.
Και του χρόνου με υγεία!
Συμμετοχή στη Χριστουγεννιάτικη δράση του Δήμου μας
Εργαστήρια Δεξιοτήτων: «Ζω καλύτερα-Ευ ζην/ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ –ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ».
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Ζω καλύτερα-Ευ ζην/ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ –ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!
Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων. Το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στη προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κλπ.) και στη παρόχη χρήσιμων συμβουλών για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ.
Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα υπάγεται στην θεματική ενότητα «Υγεία» στον κύκλο του «Ευ Ζην» και χαρακτηρίζεται από την καθοδηγούμενη-συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, μέσω της οποίας προωθούνται οι ψηφιακές δεξιότητες: ψηφιακή επικοινωνία, ψηφιακή συνεργασία, ψηφιακή δημιουργικότητα, ψηφιακή κριτική σκέψη και οι δεξιότητες μάθησης: η επικοινωνία, η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα. Όσον αφορά τις διδακτικές μεθοδολογίες υιοθετήθηκε η καθοδηγούμενη-συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, η μέθοδος project και η βιωματική μάθηση.
Αρχικά, τα παιδιά σε παρεούλα υποδέχονται έναν επισκέπτη την μικρή «Διατροφούλα» που αφού μας συστήνεται μας αφηγείται την ιστορία της…
κι εμείς την ζωγραφίζουμε!
Στη συνέχεια, λύνουμε τροφοαινίγματα…
και μαθαίνουμε ποιες τροφές είναι υγιεινές και ποιές όχι φτιάχνοντας την Υγιεινούλα και την Ανθυγιεινούλα.
Έπειτα, ομαδοποιήσαμε τις τροφές (χωρισμένοι σε ομάδες) δημιουργώντας τα πέντε σπιτάκια των τροφίμων σε κολλάζ.
Ακόμη, αξιοποιήσαμε την beebot, η οποία μας οδηγεί στις υγιεινές τροφές!
Φτιάξαμε την δική μας πίτσα, φυσικά με υγιεινά υλικά…
και δημιουργήσαμε σουπλά κολλώντας υγιεινά τρόφιμα, που πάνω αναγράφεται το σύνθημα: “Με υγιεινή διατροφή έχω δύναμη πολλή”!
Τέλος, αποχαιρετήσαμε την Διατροφούλα με τραγούδια και χορό και της ευχηθήκαμε καλό ταξίδι για την επιστροφή στον πλανήτη της!
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Έτους 2024-2025
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας για το Σχολικό Έτος 2024-2025 εγκρίθηκε από:
- τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60 Δ.Π.Ε. Αρκαδίας που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου μας και
- τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης Αρκαδίας με το Αρ. Πρωτ. Φ.22.1/7532-38/7-11-2024 έγγραφο της Δ.Π.Ε. Αρκαδίας
Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου
Σήμερα στο σχολείο μας στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας θέλοντας να δημιουργήσουμε μια γιορτινή και ζεστή ατμόσφαιρα!
Τα φώτα, τα στολίδια και η λάμψη του βοηθά τα παιδιά να συνδεθούν συναισθηματικά με την εορταστική περίοδο και να βιώσουν τη χαρά και την ανυπομονησία των Χριστουγέννων.
Η συμμετοχή στο στολισμό ενισχύει τους δεσμούς μεταξύ μαθητών και δασκάλων κάνοντάς τους να νιώθουν ότι είναι μέλη μίας κοινότητας που μοιράζεται την ίδια γιορτινή διάθεση!
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας
Η Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας έχει καθιερωθεί στις 3 Δεκεμβρίου, με σκοπό την ενίσχυση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία και την ισότιμη κοινωνική ένταξή τους. Δεν είναι απλώς μια μέρα γιορτής, αλλά μια στιγμή για δράση και αναστοχασμό!
Στην κοινωνία μας επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ να «βγούμε από τη γυάλα της μονοπολιτισμικότητας» και να συναισθανθούμε τον «άλλον», δημιουργώντας μια συμπεριληπτική κοινωνία.
Ως εκ τούτου, σήμερα στο σχολείο μας υλοποιήσαμε διάφορες εκπαιδευτικές δράσεις, που στόχευσαν στην ευαισθητοποίηση των θεμάτων αναπηρίας.
Πιο συγκεκριμένα, διαβάσαμε το παραμύθι ” Η Αργυρώ γελάει”, ένα βιβλίο που αφηγείται ότι η Αργυρώ -ένα μικρό κορίτσι καθισμένο σε τροχοκάθισμα- τραγουδάει, κάνει κούνια κι όλο μας χαμογελάει.
Η Αργυρώ είναι θυμωμένη, είναι ευχαριστημένη είναι χαρούμενη ή είναι λυπημένη.
Η Αργυρώ δε διαφέρει σε τίποτα από τα άλλα παιδιά…
Στη συνέχεια, συζητήσαμε και διαδραματίσαμε πως βοηθάμε κάποιον που κάθεται σε αμαξίδιο, όταν θέλει να παίξει (π.χ. μπασκετ),
ή όταν θέλει να χορέψει…
ή πως βοηθάμε τα άτομα με προβλήματα όρασης…
ή πως νιώθουν, πως βιώνουν την καθημερινότητά τους, τι χρειάζονται…
Κατόπιν, δημιουργήσαμε μία αφίσα για το τι καταφέρνουν τα άτομα με αναπηρία, τονίζοντας ότι μπορούν και πρέπει να έχουν ευκαιρίες για ισότιμη συμμετοχή στις πτυχές της κοινωνικής ζωής.
Τέλος, πιαστήκαμε σε έναν κύκλο, χορέψαμε, τραγουδήσαμε… και με την μοναδικότητα του καθενός δημιουργήσαμε μια μεγάλη και ενωμένη “αλυσίδα”.
Γιατί… Όλοι Ίσοι, Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι με Ικανότητες, Όλοι με Δυσκολίες!
Make a Wish!
Το σχολείο μας κατάφερε με τη συμμετοχή των μαθητών/ τριών και των εκπαιδευτικών να συμβάλει στην πραγματοποίηση της ευχής ενός παιδιού που πάσχει από σοβαρή ασθένεια και είναι μέλος στο Αστέρι της Ευχής. Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση που προσφέρουμε στιγμές χαράς σε ένα παιδί που τις έχει άμεση ανάγκη! Μπράβο σε όλα τα παιδιά!
Επέτειος του Πολυτεχνείου
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η καθιερωμένη γιορτή του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικό βίντεο με τη εξέγερση του Πολυτεχνείου και τραγούδησαν τα ανάλογα τραγούδια .
Ακολουθούν μερικές από τις δράσεις μας:
ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ:
Η Bee bot ακολουθεί τις λέξεις από τις λέξεις :ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Το Δάσος της Σοφίας Ζαραμπούκα
Κάναμε εκλογές.
Η Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου:
Το Πολυτεχνείο μέσα από την ιστορία του Παντελή και τους πίνακες του Γαίτη-Δραματοποίηση.