Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στη πόλη μας!

Το Σάββατο 14/12 όλοι μαζί στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στη πόλη μας!

Φτιάξαμε για στολίδια στρογγυλές μπάλες γεμάτες από ευχές για τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων και κόκκινες καρδιές στις οποίες τα παιδιά -διαλέγοντας έναν φίλο τους- έγραψαν τα ονόματά τους!

IMG 1775

IMG 1776

IMG 1777

Ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου δεν είναι μόνο μια ευχάριστη και εορταστική δραστηριότητα, αλλά και μια εκπαιδευτική διαδικασία που προάγει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την ενότητα στη σχολική κοινότητα.

5FA5F482 891C 4041 AD63 D5520DD0856A

39DA7BE1 30AD 456F B5E4 94C0537BD18C

B361CCFD 4147 4E10 A04E 08BB11A06954

 Και του χρόνου με υγεία! 

Συμμετοχή στη Χριστουγεννιάτικη δράση του Δήμου μας

 Σάββατο 14/12/2024 στις 11:15 π.μ. , σας περιμένουμε όλους με χαρά στον πεζόδρομο της οδού  Τάσου Σεχιώτη για να στολίσουμε το δέντρο μας, με αριθμό 12.

                                                                     

depositphotos 37139493 stock illustration kids decorating a christmas tree

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: «Ζω καλύτερα-Ευ ζην/ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ –ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ».

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Ζω καλύτερα-Ευ ζην/ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ –ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!

Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων. Το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στη προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κλπ.) και στη παρόχη χρήσιμων συμβουλών για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ.

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα υπάγεται στην θεματική ενότητα «Υγεία» στον κύκλο του «Ευ Ζην» και χαρακτηρίζεται από την καθοδηγούμενη-συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, μέσω της οποίας προωθούνται οι ψηφιακές δεξιότητες: ψηφιακή επικοινωνία, ψηφιακή συνεργασία, ψηφιακή δημιουργικότητα, ψηφιακή κριτική σκέψη και οι δεξιότητες μάθησης:  η επικοινωνία, η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα.  Όσον αφορά τις διδακτικές μεθοδολογίες υιοθετήθηκε η καθοδηγούμενη-συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, η μέθοδος project και η βιωματική μάθηση.

Αρχικά, τα παιδιά σε παρεούλα υποδέχονται έναν επισκέπτη την μικρή «Διατροφούλα» που αφού μας συστήνεται μας αφηγείται την ιστορία της…

466724064 2021371851609240 327035591552531433 n

κι εμείς την ζωγραφίζουμε!

e5780dd7 075f 46da a657 5401a458e9d1

Στη συνέχεια, λύνουμε τροφοαινίγματα…

28cfcc78 85af 4c3d 9190 6915f60cb1a7 1

και μαθαίνουμε ποιες τροφές είναι υγιεινές και ποιές όχι φτιάχνοντας την Υγιεινούλα και την Ανθυγιεινούλα.

462654337 1292209901965772 6681659874870604776 n 465075471 547145654883389 8348829282766558193 n

Έπειτα, ομαδοποιήσαμε τις τροφές (χωρισμένοι σε ομάδες) δημιουργώντας τα πέντε σπιτάκια των τροφίμων σε κολλάζ.

df9665f4 8cea 4a14 ba13 1f22c5ef6219  25418dd9 9df9 472a a8c2 d5b924c8a547

Ακόμη, αξιοποιήσαμε την beebot, η οποία μας οδηγεί στις υγιεινές τροφές!

466961580 896036286067281 5281407599272087926 n

Φτιάξαμε την δική μας πίτσα, φυσικά με υγιεινά υλικά…

462650628 1255875105979389 7820366707712165474 n 462642602 1663011620944698 8286723867053177746 n 470053563 1610090606253774 1790278149180537969 n

και δημιουργήσαμε σουπλά κολλώντας υγιεινά τρόφιμα, που πάνω αναγράφεται το σύνθημα: “Με υγιεινή διατροφή έχω δύναμη πολλή”!

462653444 1775380846557851 6691839206066280909 n

Τέλος, αποχαιρετήσαμε την Διατροφούλα με τραγούδια και χορό και της ευχηθήκαμε καλό ταξίδι για την επιστροφή στον πλανήτη της!

462645495 2026876944478632 7014088821555580294 n

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Έτους 2024-2025

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας για το Σχολικό Έτος 2024-2025 εγκρίθηκε από:

  • τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60 Δ.Π.Ε. Αρκαδίας που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου μας και
  • τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης Αρκαδίας με το Αρ. Πρωτ. Φ.22.1/7532-38/7-11-2024  έγγραφο της Δ.Π.Ε. Αρκαδίας



Λήψη αρχείου

Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Σήμερα στο σχολείο μας στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας θέλοντας να δημιουργήσουμε μια γιορτινή και ζεστή ατμόσφαιρα!

Τα φώτα, τα στολίδια και η λάμψη του βοηθά τα παιδιά να συνδεθούν συναισθηματικά με την εορταστική περίοδο και να βιώσουν τη χαρά και την ανυπομονησία των Χριστουγέννων.

Η συμμετοχή στο στολισμό ενισχύει τους δεσμούς μεταξύ μαθητών και δασκάλων κάνοντάς τους να νιώθουν ότι είναι μέλη μίας κοινότητας που μοιράζεται την ίδια γιορτινή διάθεση!

82B50BC0 7ACF 4853 8AC2 FA1AF5CBD249

C2290D62 C538 456F 8BF6 CD14507032E6

 

3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας

Η Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας έχει καθιερωθεί στις 3 Δεκεμβρίου, με σκοπό την ενίσχυση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία και την ισότιμη κοινωνική ένταξή τους. Δεν είναι απλώς μια μέρα γιορτής, αλλά μια στιγμή για δράση και αναστοχασμό!

Στην κοινωνία μας επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ να «βγούμε από τη γυάλα της μονοπολιτισμικότητας» και να συναισθανθούμε τον «άλλον», δημιουργώντας μια συμπεριληπτική κοινωνία.

Ως εκ τούτου, σήμερα στο σχολείο μας υλοποιήσαμε διάφορες εκπαιδευτικές δράσεις, που στόχευσαν στην ευαισθητοποίηση των θεμάτων αναπηρίας.

Πιο συγκεκριμένα, διαβάσαμε το παραμύθι ” Η Αργυρώ γελάει”, ένα βιβλίο που αφηγείται ότι η Αργυρώ -ένα μικρό κορίτσι καθισμένο σε τροχοκάθισμα- τραγουδάει, κάνει κούνια κι όλο μας χαμογελάει.
Η Αργυρώ είναι θυμωμένη, είναι ευχαριστημένη είναι χαρούμενη ή είναι λυπημένη.
Η Αργυρώ δε διαφέρει σε τίποτα από τα άλλα παιδιά…

IMG 1451

Στη συνέχεια, συζητήσαμε και διαδραματίσαμε πως βοηθάμε κάποιον που κάθεται σε αμαξίδιο, όταν θέλει να παίξει (π.χ. μπασκετ),

F2BAF44E AC10 48EC 8F8B F3CA23F2A3D7

ή όταν θέλει να χορέψει…

2DCBE391 478B 4A0D 8A1D 836FD0BB3CD1

ή πως βοηθάμε τα άτομα με προβλήματα όρασης…

80EB9696 5E03 483E BA2E 64EDD21DF87A

ή πως νιώθουν,  πως βιώνουν την καθημερινότητά τους, τι χρειάζονται…

5027D8C5 E228 4385 A304 7E543CA4A22C

2A5607E7 057B 4AFE BCE8 88AA6D036E34

IMG 1432

IMG 1448

Κατόπιν, δημιουργήσαμε μία αφίσα για το τι καταφέρνουν τα άτομα με αναπηρία, τονίζοντας ότι μπορούν και πρέπει να έχουν ευκαιρίες για ισότιμη συμμετοχή στις πτυχές της κοινωνικής ζωής.

ECCCD3F4 C5A2 4DC3 9911 84764572655A

F100CFEF F6E6 4FD2 9C65 ABBEDEE0C500

IMG 1449

IMG 1436

Τέλος, πιαστήκαμε σε έναν κύκλο, χορέψαμε, τραγουδήσαμε… και με την μοναδικότητα του καθενός δημιουργήσαμε μια μεγάλη και ενωμένη “αλυσίδα”.

Γιατί… Όλοι Ίσοι, Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι με Ικανότητες, Όλοι με Δυσκολίες!

31FF56B8 5988 40B4 8551 BAEECED78CA7

Make a Wish!

Το σχολείο μας κατάφερε με τη συμμετοχή των μαθητών/ τριών και των εκπαιδευτικών να συμβάλει στην πραγματοποίηση της ευχής ενός παιδιού που πάσχει από σοβαρή ασθένεια και είναι μέλος στο Αστέρι της Ευχής. Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση που προσφέρουμε στιγμές χαράς σε ένα παιδί που τις έχει άμεση ανάγκη! Μπράβο σε όλα τα παιδιά!

70e0e802 4c29 46d7 affc 80568fab1e23                        82aeade0 6f85 4ed5 9700 a69982b723af



Λήψη αρχείου

 

 

Επέτειος του Πολυτεχνείου

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας  η καθιερωμένη γιορτή του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικό βίντεο με τη  εξέγερση του Πολυτεχνείου και τραγούδησαν τα ανάλογα τραγούδια .

5

6 1

8

7

Ακολουθούν μερικές από τις δράσεις μας:

ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ

4 3

 

3 3

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ:

17

 

Η Bee bot ακολουθεί τις λέξεις από τις λέξεις :ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

 

16

Το Δάσος της Σοφίας Ζαραμπούκα

                                                                       1 3


2 4

Κάναμε εκλογές.

1 4

Η Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου:

                                                                                    3 4

4 4

Το Πολυτεχνείο μέσα από την ιστορία του Παντελή και τους πίνακες του Γαίτη-Δραματοποίηση.

                                                                  13

15

11

12

101