Το 15ο Νηπιαγωγείο ανήκει στο Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “
” Αλλάξτε συμπεριφορές Ανακυκλω S. O.S. τε!”
και υλοποίησε το πρόγραμμα
Μείωση -Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση
καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Σκοπός του προγράμματος ήταν να εξοικειωθούν τα παιδιά με στρατηγικές μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης απορριμμάτων, να αντιληφθούν ότι τα απορρίμματα προκύπτουν ως αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας έτσι ώστε σταδιακά να αποκτήσουν θετική στάση στην διαχείριση τους.
με την ενότητα : Μαθαίνοντας για το νερό στη ζωή και τη φύση
To πρόγραμμα αυτό σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη σχολική σύμβουλο Π.Α Ν. Χανίων και υλοποιήθηκε στο 15ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χανίων κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2014-15.
Το συνέδριο έχει ως βασικό στόχο να αποτελέσει ένα βήμα γόνιμου διαλόγου των σύγχρονων επιστημονικών προσεγγίσεων για τις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Το συνέδριο διοργανώνεται από το Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης για πρώτη φορά στο Πανεπιστήμιο Κρήτης,27-29 Μαΐου 2016.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.