Ανακύκλωση – Επαναχρησιμοποίηση

    Το 15ο  Νηπιαγωγείο  ανήκει στο Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “

” Αλλάξτε συμπεριφορές Ανακυκλω S. O.S. τε!”

και υλοποίησε το πρόγραμμα  

Μείωση -Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση

καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Σκοπός του προγράμματος ήταν να  εξοικειωθούν τα παιδιά με στρατηγικές μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης απορριμμάτων, να αντιληφθούν ότι τα απορρίμματα προκύπτουν ως αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας έτσι ώστε σταδιακά να  αποκτήσουν θετική στάση στην διαχείριση τους.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με αφορμή το παραμύθι

i-kira-fisi-ke-o-kakos-o-ripos-ebook

Συνέχεια

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας

13310552_1335528196460847_6471157175663398281_n

με την ενότητα : Μαθαίνοντας για το νερό στη ζωή και τη φύση

 To πρόγραμμα αυτό σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη σχολική σύμβουλο Π.Α Ν. Χανίων και υλοποιήθηκε στο 15ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χανίων κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2014-15.

Το συνέδριο έχει ως βασικό στόχο να αποτελέσει ένα βήμα γόνιμου διαλόγου των σύγχρονων επιστημονικών προσεγγίσεων για τις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Το συνέδριο διοργανώνεται από το Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης για πρώτη φορά στο Πανεπιστήμιο Κρήτης,27-29 Μαΐου 2016.

Kαλό μήνα

Μάρτης είναι νάζια κάνει

πότε κλαίει πότε γελάει.

Ζωγραφίσαμε το ποίημα για το Μάρτη

20160301_133825

 μάθαμε το έθιμο της χελιδόνας

και τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Μάρτη

20160302_105239     20160302_105252