Εγγραφές Μαθητών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2025-2026

Οι εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2025-2026 θα  γίνουν από  5-3-2025 έως και 31-3-2025 και θα εγγραφούν υποχρεωτικά τα παιδιά που έχουν γεννηθεί   το 2021.

Η  εγγραφή των παιδιών σας θα γίνει  ηλεκτρονικά. Θα μπείτε στο σύνδεσμο: : https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και θα κάνετε την εγγραφή.

Κατά τη διαδικασία της αίτησης εγγραφής, θα πρέπει να έχετε:

  1. Κωδικούς taxis net
  2. Κινητό τηλέφωνο
  3. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας

Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία της εγγραφής του παιδιού σας και αφού λάβετε  απάντηση για την αποδοχή της, θα προσκομίσετε στην Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, από 1:00΄ μ.μ. έως 1:30΄μ.μ. αυστηρά, τα ακόλουθα:

  • Το αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας σας
  • Ατομικό δελτίο υγείας μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ) συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από τον/την παιδίατρο.
  • Βιβλιάριο Υγείας Παιδιού (Β.Υ.Π).

 Σημειώσεις:
1.
οι μαθητές  που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο και θα συνεχίσουν για το δεύτερο έτος φοίτησής  τους, διατηρούν την εγγραφή τους:
(παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79-2017 (ΦΕΚ 109 Α).
2. Το ΑΔΥΜ, μπορείτε να το κατεβάσετε από το ιστολόγιό  μας, στη σελίδα χρήσιμα έντυπα:   https://blogs.sch.gr/15nipag/chrisima-entypa/
3. Ο χάρτης ορίων της περιοχής του 15ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου, είναι ο ακόλουθος:
              Χάρτης ορίων περιοχής 15ου Νηπιαγωγείου

 Όρια Σχολικής Μονάδας:
Ε.Ο. Αντιρρίου Ιωαννίνων- Βάλτου -Ηρώων- Βαρνακιώτη-Σκόπα-Φιλελλήνων- Ορέστη-Αγ. Γεωργίου- Πορθάωνος- Καλλέργη-Πραξιτέλους- Ε.Ο. Αντιρρίου Ιωαννίνων
4. Εγκύκλιος εγγραφών στο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος: 2025-2026



Λήψη αρχείου

“Ανακύκλωση αρχίζω, το περιβάλλον πια δεν τραυματίζω!”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

3ος Άξονας: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Τίτλος: Ανακύκλωση- Ζήτημα Ζωής- Ζήτημα Αρχής

Ενότητα: Η Ανακύκλωση και τα οφέλη της

1ο Εργαστήριο

Τίτλος: Ζωή από την αρχή…( ή…ο κύκλος ζωής των φυτών)

Στόχος: Διερεύνηση της ζωής των φυτών, παρατήρηση του αέναου κύκλου ανάπτυξης (“γέννηση”-πολλαπλασιασμός- “παραγωγή”- φθορά). Κατανόηση της σπουδαιότητας ύπαρξης των φυτών και του πρασίνου στο περιβάλλον. Συνεργασία των παιδιών προς το επιθυμητό αποτέλεσμα (δράσεις).

Ενδεικτικές δραστηριότητες: Ταξινόμηση των βολβών, βάσει του ονόματός τους ( μαργαρίτες, τουλίπες,κτλ). Φύτεμα των βολβών στα παρτέρια της αυλής μας και περιποίηση αυτών: πότισμα, βοτάνισμα. Παρακολούθηση της ανάπτυξής τους.

φυτεμα 1 φυτεμα 2 φυτεμα 5

φυτεμα 3 φυτεμα 4 παρτερι 1 παρτερι 3 παρτερι 4

βολβοί 4 βολβοί 9 βολβοί 11 βολβοί 7 βολβοί 10 βολβοί 6 βολβοί 12 1

– “Λίπασμα” με κομποστοποίηση.
Ανάγνωση της ιστορίας: Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025 03 15 103230
Τα παιδιά αντιλαμβάνονται τον τρόπο που μπορεί να ανακυκλωθεί,  η μη καταναλώσιμη οργανική ύλη και να γίνει λίπασμα, για τα φυτά μας στο παρτέρι με τη διαδικασία της κομποστοποίησης.
Ζωγραφική της οργανικής ύλης που μπορεί να κομποστοποιηθεί:
trashed 1743189273 IMG 20250226 090126 trashed 1743189278 IMG 20250226 090110Mpen 1

2o Εργαστήριο
Τίτλος: “Ξεχωρίζω-συλλέγω-ανακυκλώνω”
Στόχος: Να γνωρίσουν  τα “σκουπίδια” που ανακυκλώνουμε και τη διαδικασία της συλλογής τους
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
– Εκπαιδευτικό video για την ανακύκλωση:


Διαχωρισμός των ανακυκλώσιμων υλικών και ταξινόμηση ανάλογα με την ύλη κατασκευής τους (κόβω και κολλώ)
IMG 20250310 122119 IMG 20250310 122106 IMG 20250310 122102

IMG 20250311 213931 IMG 20250311 214029
IMG 20250311 214118 IMG 20250311 214144

IMG 20250311 214222 IMG 20250311 214253

Παιχνίδι για την ανακύκλωση:

3o Εργαστήριο
Τίτλος: “Κάδοι  ανακύκλωσης”
Στόχος: Να μάθουν να αναγνωρίζουν τους κάδους ανακύκλωσης και τον τρόπο περισυλλογής και επεξεργασίας της ανακυκλώσιμης ανόργανης ύλης.
Ενδεικτικές Δραστηριότητες:
– Ποιος είναι ο κάδος της ανακύκλωσης; Πώς τον ξεχωρίζω από τους άλλους κάδους;
1741980873641

– Κατασκευή κάδου ανακύκλωσης χαρτιού στην τάξη
IMG 20250214 120529 IMG 20250214 222154 IMG 20250214 121255

– Ζωγραφική του κάδου και του φορτηγού συλλογής των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων με το σωστό χρώμα
1741982593582Mpen 4Mpen 2 1periballon 1periballon 2periballon 3 kadoylhs

4o Εργαστήριο
Τίτλος: “Ανακύκλωση ναι, αλλά …..και χωρίς καυσαέρια”
Στόχος: Να γνωρίσουν τα προσφιλή στα παιδιά και όχι μόνο, οικολογικά μέσα μεταφοράς.
Ενδεικτικές Δραστηριότητες:
–  Να γιατί προτιμώ μέσα μεταφοράς χωρίς καυσαέρια:
Stigmiotypo othonhς 2025 03 23 100021
– Ζωγραφική αυτών
IMG 20250225 124446 IMG 20250224 190939
IMG 20250224 190832 IMG 20250224 191144
IMG 20250224 190909 IMG 20250224 191020

IMG 20250224 191113

 

5ο Εργαστήριο

Τίτλος: “Φροντίζω το δάσος κι αυτό μου δίνει ζωή!”

Στόχος: Η σπουδαιότητα του δάσους στη ζωή μας (το προσέχουμε από τα σκουπίδια, από τον κίνδυνο μιας πυρκαγιάς, από την άσκοπη υλοτομία…παίρνουμε ως αντάλλαγμα, οξυγόνο, ενέργεια και το…χαρτί, αλλά μόνο από τα “γέρικα” δέντρα!)

Ενδεικτικές δραστηριότητες: ομαδικό κολλάζ ενός υγιούς δάσους

dasos 4dasos 3 1dasos 2dasos 1

6ο Εργαστήριο

Τίτλος: “Θάλασσα καθαρή, αν κάνω ανακύκλωση σωστή!”

Στόχος: Ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τη ρύπανση της θάλασσας. Η συνειδητοποίηση ότι, το θαλάσσιο περιβάλλον μολύνεται και ζημιώνεται ανεπανόρθωτα, αν εμείς δεν διαχειριζόμαστε ορθά την περισυλλογή των σκουπιδιών μας και την ανάλογη απόρριψή τους. Λύματα, πλαστικά, γυαλί…σκορπίζουν το θάνατο στον θαλάσσιο κόσμο…

lymata 1lymata 2

Ας ακούσουμε κι ένα τραγούδι για την ανακύκλωση

7ο Εργαστήριο

Αξιολόγηση εργαστηρίου- συνολική αποτίμηση της υλοποίησής του

Τα νήπια, μέσα από συγκεκριμένα φύλλα εργασίας, “κατέγραψαν” τις εμπειρίες που αποκόμισαν κατά την εκπόνηση του εργαστηρίου. Ποια είναι τα ουσιώδη μηνύματα της  Ανακύκλωσης, ποια είναι τα συναισθήματα που αναδύονται, όταν λαμβάνει χώρα στη ζωή μας, ποιες είναι οι συνέπειες όταν την αφήνουμε στο περιθώριο…τελικά πώς θέλουμε το “σπίτι” μας – τη Γη μας να είναι;

Ενδεικτικά φύλλα αξιολόγησης:

Σύμβολο – προσδιορισμός της Ανακύκλωσης:

belh

Αιτίες που “αρρωσταίνουν” τη Γη και ενέργειες που την κρατούν καθαρή

gh 5

Δεν ξεχνάμε, λοιπόν ότι το περιβάλλον για να είναι υγιές, έχει ανάγκη τη φροντίδα και τον σεβασμό μας…κι έτσι, είμαστε κι εμείς ασφαλείς και υγιείς μέσα σε αυτό!

Ας βάλουμε την Ανακύκλωση στην καθημερινότητά μας και θα κερδίσουμε μια αλλιώτικη ζωή!

 

 

Καθαρή Δευτέρα και χαρταετός

 

Με την Καθαρά Δευτέρα ξεκινά η Σαρακοστή για την Ορθόδοξη εκκλησία, ενώ ταυτόχρονα σημαίνει το τέλος των Αποκριών. Η Καθαρά Δευτέρα ονομάστηκε έτσι γιατί οι Χριστιανοί “καθαρίζονταν” πνευματικά και σωματικά. Είναι μέρα νηστείας αλλά και μέρα αργίας για τους Χριστιανούς. Η νηστεία ή Μεγάλη Σαρακοστή, όπως λέγεται, διαρκεί για 40 μέρες, όσες ήταν και οι μέρες νηστείας του Χριστού στην έρημο.  Την Καθαρά Δευτέρα συνηθίζεται να τρώγεται λαγάνα (άζυμο ψωμί που παρασκευάζεται μόνο εκείνη τη μέρα), ταραμάς και άλλα νηστίσιμα φαγώσιμα, κυρίως λαχανικά, όπως και φασολάδα χωρίς λάδι. Επίσης συνηθίζεται το πέταγμα χαρταετού. Η Καθαρά Δευτέρα εορτάζεται 48 ημέρες πριν την Κυριακή της Ανάστασης του Χριστού, το χριστιανικό Πάσχα.

Τη μέρα αυτή, μικροί και μεγάλοι τρέχουμε με χαρά στην εξοχή να πετάξουμε το χαρταετό μας.

Ο χαρταετός είναι μια ελαφριά κατασκευή σκοπός της οποίας είναι να πετά με τη βοήθεια του αέρα. Ο χαρταετός κρατιέται από αυτόν που τον πετά μέσω της καλούμπας, ενός λεπτού σχοινιού.Η συνήθεια του πετάγματος χαρταετού προέρχεται πιθανότατα από την Κίνα. Για εμάς, στην Ελλάδα, το πέταγμα του χαρταετού είναι μέρος των εθίμων της Καθαράς Δευτέρας και συγκεκριμένα του υπαίθριου εορτασμού της – τα λεγόμενα κούλουμα.

Σας ευχόμαστε να περάσετε όμορφα με το ψηλότερο πέταγμα του χαρταετού σας και Καλή Σαρακοστή!

Μπορείτε να ακούσετε, στη συνέχεια ένα ωραίο τραγούδι και παραμύθι για τον χαρταετό:

Οι χαρταετοί μας!!!

1741118247795

Η κυρά Σαρακοστή!
1741118351680

 

Πηγές: video=youtube

“Πρόβατα εναντίον Λύκων”…και η περιπέτεια ξεκινά!

Παρακολουθήσαμε σήμερα (24-02-2025) με τους μαθητές μας την ταινία:  “Πρόβατα εναντίον λύκων” στον κινηματογράφο ΑΝΕΣΙΣ, με μεγάλο ενθουσιασμό! Η ταινία διαπραγματεύονταν τη δύναμη της φιλίας, της αλληλεγγύης, της συνεργασίας, ενάντια σε κάθε μορφή εξουσίας και καταδυνάστευσης  των λίγων έναντι των πολλών. Με την αγάπη και το σεβασμό μπορεί να νικηθεί το κακό, σε έναν κόσμο τόσο διαφορετικό. Όλοι μαζί, με μια ψυχή, είμαστε πάντα πιο δυνατοί! Μετά το τέλος της ταινίας, απολαύσαμε μπόλικο παιχνίδι στην πλησιέστερη παιδική χαρά.
ΣΙΝΕΜΑ 1 ΣΙΝΕΜΑ 5

Στιγμιότυπα από την υπέροχη ταινία:

3  4 5 6 ΣΙΝΕΜΑ 2 ΣΙΝΕΜΑ 3

ΣΙΝΕΜΑ 4 ΣΙΝΕΜΑ 6 226x300 1

Το φανταστικό παιχνίδι μας:

2 ΠΑΙΔΙΚΗ 1 ΠΑΙΔΙΚΗ 2ΠΑΙΔΙΚΗ 3 ΠΑΙΔΙΚΗ 4

 

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ στο Νηπιαγωγείο μας!!!

Τσικνοπέμπτη ονομάζεται η Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου , επειδή την ημέρα αυτή όλα τα σπίτια ψήνουν κρέας ή λειώνουν το λίπος από τα χοιρινά και ο μυρωδάτος καπνός (τσίκνα) είναι διάχυτος παντού. Από αυτή την τσίκνα, λοιπόν, έχει πάρει και το όνομά της η Πέμπτη και λέγεται Τσικνοπέμπτη. Είναι γιορτή της ορθόδοξης παράδοσης στην οποία καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες κρέατος. Λαμβάνει χώρα την Πέμπτη, λόγω του ότι οι ημέρες Τετάρτη και Παρασκευή είναι “νήστιμοι ημέραι”, της δεύτερης εβδομάδας των Αποκριών, της καλούμενης Κρεατινής . Το έθιμο χάνεται στα βάθη των αιώνων, χωρίς να γνωρίζουμε την προέλευσή του. Εικάζεται, όμως, ότι προέρχεται από τις βακχικές γιορτές των αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων, που επιβίωσαν του Χριστιανισμού. Την Τσικνοπέμπτη, που βρίσκεται στο μέσο του Τριωδίου, ξεκινούν ουσιαστικά οι εκδηλώσεις της Αποκριάς, οι οποίες κορυφώνονται με τα Κούλουμα την Καθαρά Δευτέρα. 

Στο Νηπιαγωγείο μας τηρήσαμε και φέτος δεόντως το έθιμο της Τσικνοπέμπτης!!!

Οι χαρούμενες παιδικές φωνές των μικρών μαθητών ντυμένων με τις όμορφες στολές τους, κατέκλυσαν από νωρίς τις αίθουσες και των τριών τμημάτων του νηπιαγωγείου μας!!!

20250220 100143 20250220 100158 20250220 100129

20250220 100051    1740077759488

Μιλήσαμε για το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, την Αποκριά αλλά η μέρα έφτασε στην κορύφωσή της όταν όλοι οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στην αυλή των κάτω τμημάτων, η οποία από νωρίς είχε στολιστεί ανάλογα από τις κεφάτες εκπαιδευτικούς!!!
20250220 102602 768x533 1 20250220 102630 768x415 1

Η στολισμένη αυλή μας απέκτησε  χάρη στους μικρούς μας “μασκαράδες”, ζωντάνια ,κέφι και χαρά!!!

Ξεκινήσαμε απολαμβάνοντας το παραδοσιακό, λόγω ημέρας ,σουβλάκι…..

1740163238302 1740239514927

Κι αφού ήπιαμε το χυμό μας και φάγαμε όλα τα πλούσια εδέσματα ,παίξαμε πολύ και το ρίξαμε και στο χορό!!!

20250220 112448 1    20250220 112439 1 IMG 20250220 2042252 thumbnail 1740239465924 1740077759427 1

Από καρδιάς ευχαριστούμε τους δραστήριους πάντα γονείς που για άλλη μια φορά φρόντισαν με τα πλούσια εδέσματα που προσέφεραν ,να μη μας λείψει τίποτε!!!

 

Αμυγδαλιά, ο προάγγελος της άνοιξης

Η Αμυγδαλιά, είναι το σύμβολο της αγάπης,  στην ελληνική μυθολογία.
Είναι το δέντρο που δε λογαριάζει  την παγωνιά, ανθίζει  στην καρδία του χειμώνα, δίνοντάς μας την ελπίδα της ζωής και το μήνυμα ότι γρήγορα ο χειμώνας θα φύγει και η φύση θα αναγεννηθεί, με τον ερχομό της άνοιξης!
Τα παιδιά γνώρισαν δυο μύθους, για την αμυγδαλιά.
Ο ένας, είναι από την αρχαία Ελλάδα:

….και ο άλλος, πιο σύγχρονος: “η Αμυγδαλιά και ο Βοριάς”!



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές μας  κατασκεύασαν την όμορφη αμυγδαλιά, ζωγραφίζοντας τον κορμό της με τέμπερα, τα λουλούδια της με ποπ κορν- κολλάζ και συμπλήρωσαν ροζ αποχρώσεις με το πινέλο.
IMG 20250214 112044 IMG 20250214 112027
IMG 20250214 112039 IMG 20250214 222012 IMG 20250214 221947
Να, και μια άλλη τεχνική από τους μαθητές μας…η αμυγδαλιά με δαχτυλομογιές!
20250217 080655
Τέλος, τραγουδήσαν.. την  ανθισμένη αμυγδαλιά:

Πηγές: video + τραγούδι=youtube.

 

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών

 

Ο Οι Τρεις Ιεράρχες, οι σπουδαίοι αυτοί διδάσκαλοι – παιδαγωγοί όλης της οικουμένης, μας υπενθυμίζουν κάθε χρόνο, ανήμερα της γιορτής τους, πόσο σπουδαίο αγαθό είναι η παιδεία και η μόρφωση για τον άνθρωπο. Στο σχολείο μας μιλήσαμε για τη ζωή τους και αναλύσαμε μερικά από τα χιλιάδες σοφά τους λόγια, τόσο επίκαιρα στις μέρες μας. Η αγάπη, η προσφορά, η ελεημοσύνη, η αληθινή φιλία, ήταν κάποιες από τις αρετές και τις αξίες που προσπάθησαν να μεταλαμπαδεύσουν στους  συνανθρώπους τους. Η μόρφωσή τους απέραντη, η δίψα τους για τη γνώση και την κάθε λογής επιστήμη, απύθμενη. Επάξια είναι οι Προστάτες των γραμμάτων και της παιδείας και κατ΄ επέκταση των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

“Ο νους και το πνεύμα δυναμώνουν με τη μελέτη και τη σπουδή, η ψυχή σμιλεύεται με την αγάπη.”…ένα από τα πολλά αποφθέγματα που συναντάμε στα βιβλία τους.

Ο Μέγας Βασίλειος: ίδρυσε τη Βασιλειάδα, μια πόλη με πολλά σχολεία, νοσοκομεία, γηροκομεία, ορφανοτροφεία (με δικές του δαπάνες, λόγω της πλούσιας καταγωγής του)

Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος: έγραψε πολλά βιβλία για τον Θεό, την ορθόδοξη πίστη και τις ηθικές αξίες της ζωής.

Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος: μιλούσε στο ακροατήριό του με λόγια γλυκά, όμορφα, θεσπέσια, για δικαιοσύνη, κοινωνική υπευθυνότητα, αλληλεγγύη.

Προκειμένου να τους τιμήσουμε, πήγαμε κι εμείς στην εκκλησία με την αρτοκλασία (άρτους) που φτιάξαμε για το σχολείο μας και παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία.
αρτοι

Επιστρέφοντας στο σχολείο, οι μαθητές παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο σχετικό με τη φιλία των Τριών Ιεραρχών, έφτιαξαν το φύλλο εργασίας τους και μια ωραία κατασκευή για το γραφείο τους.

κατασκευή 1 κατασκευή 2

ιεραρχες ιεραρχες1 ιεραρχες2

Χρόνια πολλά σε μαθητές και δασκάλους, με υγεία και κάθε πρόοδο!

 

 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση: Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη

Το τρέχον σχολικό έτος, καταδείχθηκε η ανάγκη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας, σχετικά με θέματα οργάνωσης και διεξαγωγής εκπαιδευτικής έρευνας, στα πλαίσια της τάξης και του σχολείου.
Το θέμα της επιμόρφωσης που υλοποιήθηκε ήταν: «Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη», διάρκειας 9 ωρών.
Οι ημερομηνίες που έγιναν οι συναντήσεις ήταν στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου.
Οι ενότητες της επιμόρφωσης ήταν οι ακόλουθες:

1.Μέθοδοι εκπαιδευτικής έρευνας: Συνέντευξη – Παρατήρηση Μελέτη Περίπτωσης – Ερωτηματολόγιο. (Διάρκεια: 3 ώρες )
2.
Ποιοτική αποτίμηση αποτελεσμάτων έρευνας: Σχάρα ανάλυσης δεδομένων – Τρόπος καταγραφής συμπερασμάτων.(Διάρκεια: 3 ώρες).
3. Η τεχνική του ερωτηματολογίου: Σύνταξη ερωτήσεων – Ποσοτική μέτρηση δεδομένων – Στατιστική αποτύπωση και γραφική αναπαράσταση αποτελεσμάτων.( Διάρκεια: 3 ώρες).
                                                                          Επιμορφώτρια: Βασιλική Κοκκίνη ΠΕ60
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Σπουδές στην Εκπαίδευση» / θεματική ενότητα: “Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη”

1739384200023

 

Κοπή Βασιλόπιτας 2025

φωτο Β

Την Τρίτη, στις 14-01-2025, κόψαμε τη Βασιλόπιτα και στα τρία τμήματα του σχολείου μας, ακολουθώντας την εθιμοτυπική παράδοση, που είναι συνδεδεμένη με τη γιορτή του Αγίου Βασιλείου, από τον οποίο πήρε και το όνομά της. Είναι το γλύκισμα της Πρωτοχρονιάς, η πίτα- άρτος με το φλουρί, που συμβολίζει τη χαρά, την τύχη και την ευλογία. Η Βασιλόπιτα κόβεται και μοιράζεται τη νύχτα της παραμονής του νέου χρόνου ή ανήμερα την Πρωτοχρονιά. Ο νοικοκύρης του σπιτιού σταυρώνει τη Βασιλόπιτα και κόβει πρώτα τα κομμάτια του Χριστού, του φτωχού, του σπιτιού και κατόπιν των μελών της οικογένειάς του. Αυτός που θα κερδίσει το φλουρί, θα είναι και ο τυχερός όλης της χρονιάς!

Οι μαθητές μας γεύτηκαν τις νόστιμες βασιλόπιτες που μας πρόσφεραν οι γονείς και περίμεναν ανυπόμονα ποιος/ποια θα κερδίσει το φλουρί!

Τα δώρα για τους τυχερούς της χρονιάς:

δωρα

Τμήμα 1ο:

πιτα 2 πιτα 4 πιτα 3

 

Και η “τυχερή”…στην οποία δόθηκε  το δώρο του σχολείου και μια δωροεπιταγή, προσφορά από τους γονείς του πρώτου τμήματος:

 πιτα 5 πιτα 1 1

Τμήμα 2ο 

κοπη 1 κοπή 1.1 παιδιά 1

 

Και η “τυχερή” με τα δώρα του σχολείου και των γονέων του τμήματος…

θεοδώρα 1 θεοδώρα

Τμήμα 3ο:

ολοήμερο 1 ολοήμερο 3

Και η “τυχερή”…

ολοήμερο 2

Έφτιαξαν και μια ωραία εργασία, σχετική με τη Βασιλόπιτα και τον στολισμό της.
εργασία 2 εργασία 3 εργασία 1

Η ιστορία της Βασιλόπιτας:

Η ιστορία της βασιλόπιτας(1)

Καλή Χρονιά και καλή πρόοδο σε όλους τους αγαπημένους μαθητές μας! Και του χρόνου να ξαναγιορτάσουμε μαζί!