Στο πλαίσιο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, μια ομάδα εκπαιδευτικών υλοποίησε μία δράση με τίτλο «Ενίσχυση των ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων με τη δημιουργία blog στο μάθημα της Ιστορίας Δ’ Δημοτικού». Ο στόχος ήταν μέσα από συνεργατικές δράσεις να εμπλουτίσουμε το μάθημα με ψηφιακό υλικό που θα δημιουργούσαν οι μαθητές/τριες και θα αναρτούσαν σε ένα κοινό blog. Στο κομμάτι που αφορά το διαδίκτυο και τα ψηφιακά εργαλεία σκοπός ήταν οι μαθητές/τριες να αναπτύξουν μια υπεύθυνη στάση που να τους επιτρέπει να αξιοποιούν την τεχνολογία με ένα θετικό τρόπο, χωρίς να εκτίθενται σε κινδύνους.
Οι μαθητές/τριες σχεδίαζαν μια δραστηριότητα στην αίθουσα με τη δασκάλα της τάξης, είτε εμπέδωσης είτε αξιολόγησης στο χαρτί. Λειτουργούσαν χωρισμένοι σε μικρές ομάδες των 2-3 ατόμων, ετερογενείς ως προς την ικανότητα και όπου υπήρχε η δυνατότητα και ως προς το φύλο.
Σε επόμενο στάδιο με την Πληροφορικό στο εργαστήριο Πληροφορικής, αναζητούσαν σε ποιο εργαλείο θα μπορούσαν να την υλοποιήσουν σε ψηφιακή μορφή, επέλεγαν με το κριτήριο της ανάρτησης στο blog (https://blogs.e-me.edu.gr/sgiannak/) και δημιουργούσαν την ψηφιακή της εκδοχή.
Τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν από τη Δράση αυτή ήταν
- Θετική ανταπόκριση από τους μαθητές/τριες σε επίπεδο συνεργασίας, επικοινωνίας και χρήσης των ψηφιακών εργαλείων.
- Ενίσχυση του ενδιαφέροντος για το γνωστικό αντικείμενο.
- Ενίσχυση αισθήματος συμμετοχής σε ένα πρότζεκτ που ξεπερνά το μάθημα και το τμήμα και στο τέλος δημοσιοποιείται στο σύνολο των μαθητών του σχολείου μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου.
































