Οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς Τσαγκαλίδη Θεοχάρη, Μαλακούδη Στυλιανή, Τοματζίδη Αλέξανδρο και Αλτιντζή Νικολέτα επισκέφτηκαν την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 τους «Μικρούς Ήρωες» (γήπεδο Μακεδονικού) για την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μέλι, το θαύμα της φύσης» – δράση που εντάσσεται στον 1ο κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα την Υγιεινή Διατροφή.
Στην αρχή παρουσιάστηκε ένα ενδιαφέρον βίντεο που εξηγούσε το έργο της μέλισσας αλλά και των μελισσοκόμων. Φωτογραφίες και εικόνες στον χώρο βοήθησαν τη συζήτηση που ακολούθησε μεταξύ των παιδιών και των εκπαιδευτικών. Τα παιδιά έμαθαν για
- τη δομή και τους νόμους της ζωής των μελισσών
- την εργατικότητα και τον αγώνα τους να ταΐσουν τη βασίλισσά τους
- τα μελισσοκομικά εργαλεία και τη στολή του μελισσοκόμου
- τα μελισσοκομικά φυτά
- τη διατροφική και θρεπτική αξία του μελιού, του βασιλικού πολτού και της γύρης
- τις αερίστριες, τις τροφούς, την προνύμφη, τα μελιτώματα, τις ρητίνες, την πρόπολη και το χορό των μελισσών
Είδαν και φόρεσαν το ειδικό «καπέλο» των μελισσοκόμων, παρατήρησαν την κερήθρα και δοκίμασαν τρία διαφορετικά είδη μελιού: ανθόμελο, πευκόμελο και θυμαρίσιο μέλι.
Τα παιδιά έμειναν όχι μόνο ευχαριστημένα , αλλά και ενθουσιασμένα από την εκδήλωση … αφού ζήτησαν να ξαναπάμε!





















