Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023, οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας αναβίωσαν ένα από τα έθιμα της Αποκριάς. Σύμφωνα με την παράδοση, την Κυριακή της Τυροφάγου το βράδυ στο τραπέζι η οικογένεια παίζει το «παιχνίδι με το αυγό, γνωστό ως χάσκαρη, καθώς πρέπει «με αυγό να κλείσει το στόμα το βράδυ της Τυροφάγου και με αυγό να ανοίξει πάλι το βράδυ της Ανάστασης».
Την Κυριακή πριν την Καθαρά Δευτέρα, ο γηραιότερος της φαμίλιας κρατάει ένα μακρύ, ξύλινο κοντάρι, στου οποίου την άκρη δένει μία κλωστή με ένα βρασμένο και ξεφλουδισμένο αυγό! Ολόκληρη η φαμίλια κάθεται οκλαδόν σε κύκλο γύρω από τον παππού, ο οποίος γυρνάει γύρω από τον εαυτό του, κουνώντας σαν εκκρεμές το αυγό μπροστά στα στόματα των μελών της οικογένειας. Με αυτόν τον τρόπο ο καθένας προσπαθεί να πιάσει το αβγό με το στόμα. Όποιος το καταφέρει, λένε ότι είναι τυχερός!
Εμείς, αντί για αυγό, βάλαμε λουκούμι.
Τα παιδιά απόλαυσαν όλη τη διαδικασία η οποία προκάλεσε τα γέλια και τα πειράγματα.
Και του χρόνου!









