Η Κυρα-Σαρακοστή στο σχολείο μας
Με την Καθαρά Δευτέρα αρχίζει και η περίοδος της Σαρακοστής. Όλοι νιώθουμε ότι το Πάσχα πλησιάζει. Και για να μετρήσουμε το χρόνο μέχρι τότε, φτιάξαμε την Κυρα- Σαρακοστή συνεχίζοντας ένα όμορφο ελληνικό έθιμο που συνδέεται με την παράδοσή μας και με την περίοδο της νηστείας μέχρι το Πάσχα που ονομάζεται Μεγάλη Σαρακοστή. Η Κυρα-Σαρακοστή είναι […]
Διαβάστε περισσότερα 3 Μαρτίου 2026 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ








