Το εργαστήριο δεξιοτήτων περιλαμβάνει δραστηριότητες για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας, της συνεργασίας, της επικοινωνίας, και της ευελιξίας των μαθητών. Επίσης αναπτύσσει την προσαρμοστικότητα, την πρωτοβουλία, την οργανωτική ικανότητα, την ενσυναίσθηση και τις κοινωνικές δεξιότητες, την επίλυση προβλημάτων, τον ψηφιακό και τεχνολογικό γραμματισμό.
Τάξη Ε
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Δικαίος Παναγιώτης
“ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ”
ΘΕΜΑ: “Δες τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου”
Καθώς οι κακοποιήσεις ζώων συνεχώς αυξάνονται, πιστεύουμε ότι τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι μία τεράστια ευκαιρία, αξιοποιώντας το φιλοζωικό υλικό της πλατφόρμας, να καλλιεργηθεί η φιλοζωική παιδεία στους μαθητές και τις μαθήτριες ώστε να είναι οι αυριανοί ενεργοί πολίτες που μεταξύ άλλων θα αναλάβουν δράση και για την προστασία των ζώων.
Προβολή βίντεο: «Ταξίδι με εικόνες στον κόσμο των αδέσποτων σκύλων»
Προβολή βίντεο: «Βλέπω τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός αδέσποτου σκύλου»
Δημιουργία κολάζ: «Κολάζ ακηδεμόνευτης ζωής»
Τα παιδιά κατέγραψαν και εκτύπωσαν λέξεις, συνθήματα και μηνύματα για τα ζώα ύστερα από όσα έχουμε μέχρι τώρα συζητήσει.
Στη συνέχεια αναζήτησαν φωτογραφίες απ’το διαδίκτυο με αδέσποτα ζώα και κατασκευάσαμε ένα ομαδικό κολάζ, αποτέλεσμα των δράσεων μας μέχρι τώρα που θα στολίσει την τάξη μας.
================================================================================================================================================================================================================================================
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22
ΤΜΗΜΑ Ε2
1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
“ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ”
ΘΕΜΑ: “Δες τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου”
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Χριστοπούλου Ευγενία
Καθώς οι κακοποιήσεις ζώων συνεχώς αυξάνονται, πιστεύουμε ότι τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι μία τεράστια ευκαιρία, αξιοποιώντας το φιλοζωικό υλικό της πλατφόρμας, να καλλιεργηθεί η φιλοζωική παιδεία στους μαθητές και τις μαθήτριες ώστε να είναι οι αυριανοί ενεργοί πολίτες που μεταξύ άλλων θα αναλάβουν δράση και για την προστασία των ζώων.
Συμπλήρωση ερωτηματολογίου:
Είναι πολύ σημαντικό σε αυτή τη φάση και ενώ οι μαθητές έχουν κάνει μια αρχική έρευνα μόνοι τους να διερευνήσουμε τις απόψεις τους σχετικά με τους αδέσποτους σκύλους. Ετοιμάστηκε ένα ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές και συμπληρώθηκε ανώνυμα και στη συνέχεια χωρίς να κριθούν οι απαντήσεις των παιδιών έγινε συζήτηση.
Ερωτηματολόγιο
………………………………………………………………………………………………………………………………………..…
…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3. Θα δίνατε μέρος από το καθημερινό φαγητό σας στα αδέσποτα της γειτονιάς σας; ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Τι πρέπει να σκεφτούμε πριν αποκτήσουμε σκύλο ή γάτα; ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 10. Περιέγραψε με δύο λόγια τον εαυτό σου; …………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
Προβολή βίντεο: «Ταξίδι με εικόνες στον κόσμο των αδέσποτων σκύλων»
Προβολή βίντεο: «Βλέπω τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός αδέσποτου σκύλου»
Δημιουργία κολάζ: «Κολάζ ακηδεμόνευτης ζωής»
Τα παιδιά κατέγραψαν και εκτύπωσαν λέξεις, συνθήματα και μηνύματα για τα ζώα ύστερα από όσα έχουμε μέχρι τώρα συζητήσει.
Στη συνέχεια αναζήτησαν φωτογραφίες απ’το διαδίκτυο με αδέσποτα ζώα και κατασκευάσαμε ένα ομαδικό κολάζ, αποτέλεσμα των δράσεων μας μέχρι τώρα που θα στολίσει την τάξη μας.