Καλό Καλοκαίρι!
19/06/2026 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Μια ακόμη σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε, γεμάτη μάθηση, δημιουργία, συνεργασία και αμέτρητα χαμόγελα.
Κάθε μέρα που περάσαμε μαζί άφησε όμορφες αναμνήσεις, μικρές και μεγάλες επιτυχίες, στιγμές που θα μας συντροφεύουν και μετά το τελευταίο χτύπημα του κουδουνιού.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τους μαθητές μας που γέμισαν το σχολείο με τη ζωντάνια, την προσπάθεια και τα όνειρά τους, τους εκπαιδευτικούς για την αφοσίωση και το έργο τους, καθώς και τους γονείς για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και τη συνεργασία τους.
Ευχόμαστε σε όλους ένα καλοκαίρι γεμάτο ξεκούραση, παιχνίδι, όμορφες στιγμές και αμέτρητες χαρούμενες αναμνήσεις.
Καλές διακοπές και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο, με υγεία, χαμόγελα και νέα όνειρα! 🏖️🌊☀️📚

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά .








