Πειράματα με το νερό

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free picture slideshow made with Smilebox

Ο Φεβρουάριος γιατί είναι κουτσός;

3 Φεβρουαρίου χτες αλλά για μας στο νηπιαγωγείο ήταν η πρώτη μέρα γνωριμίας μας με αυτόν τον ιδιαίτερο μήνα. Τι το ιδιαίτερο έχει; Μα είναι κουτσός γι αυτό τον λέμε και κουτσοφλέβαρο. Αλλά γιατί είναι κουτσός και τι σημαίνει το ότι είναι κουτσός;

Εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία των παιδιών στο ανιμιστικό στοιχείο δίνουμε μορφή στον Φεβρουάριο και τον παρουσιάζουμε σαν ένα σκανταλιάρικο νεαρό που ξεγελά τα αδέλφια του και τους πίνει το κρασί που είχαν συμφωνήσει να το μοιραστούν. Όταν οι υπόλοιποι το αντιλαμβάνονται και θέλοντας να τον τιμωρήσουν του παίρνουν μία μέρα του κι έτσι απομένει με μία λιγότερη από τους υπόλοιπους…Στη συνέχεια προσπαθούμε να αναδιηγηθούμε την ιστοριούλα και  συμπληρώνουμε την κάθε εικόνα με τον αριθμό που της αντιστοιχεί.

 

Στη συνέχεια διαβάζουμε το παραμύθι για τον Φεβρουάριο από το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου ” Τα παιδιά του Χειμώνα”

Σε αυτό το παραμύθι που αποτελείται απο τέσσερα βιβλία η συγγραφέας δίνει με επιδεξιότητα μορφή στο Χρόνο, τις Εποχές και τους Μήνες. Τους παρουσιάζει ως οικογένεια και ξεδιπλώνει την καθημερινή τους ζωή στα πρότυπα μιας οικογένειας με τη δομή Παππούς- Πατέρας- Μητέρα- Παιδιά – Εγγόνια- Αδέλφια.

Στο συγκεκριμένο απόσπασμα που διαβάσαμε ο ήρωας – ο Φεβρουάριος δηλαδή- είναι ένα άτομο με ειδικές ανάγκες. Γεννήθηκε κουτσός. Αυτή η ιδιαιτερότητά του γίνεται σιγά σιγά αντιληπτή από τα άλλα μέλη της οικογένειας και τους προκαλεί διάφορα ανάμικτα συναισθήματα όπως : λύπη, ανησυχία, φόβο ,θαυμασμό , χαρά και τελικά αποδοχή. Ο Φλεβάρης παρόλο που αντιλαμβάνεται ότι έχει κάποιο πρόβλημα δεν αισθάνεται μειονεκτικά απέναντι στα αδέλφια του παρά με την εξυπνάδα του ξεπερνάει το πρόβλημά του μετατρέποντας τον οίκτο σε θαυμασμό και αποδοχή.

 

Τέλος φτιάξαμε το ανθρωπάκι του μήνα και στολίσαμε τον Φεβρουάριό μας με κομφετί και σερπαντίνες όπως μας βοήθησαν οι εικόνες αυτού του παραμυθιού να κάνουμε:

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free digital slideshow created with Smilebox

30 Ιανουαρίου: Γιορτάζει η παιδεία…γιορτάζουν τα σχολεία μας!!!

Την τιμητική τους έχουν την Πέμπτη  30 Ιανουαρίου οι τρεις Ιεράρχες, με τα σχολεία να μένουν κλειστά για να τιμήσουν τους προστάτες των Γραμμάτων. Ποιοι ήταν όμως οι τρεις Ιεράρχες και γιατί τους τιμούμε;

Με τον όρο Τρεις Ιεράρχες, αναφερόμαστε συνοπτικά στους τρεις επιφανείς Αγίους και θεολόγους, Βασίλειο τον Μέγα, Ιωάννη τον Χρυσόστομο και Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό.

Για τη σοφία τους και τη χριστιανική τους ζωή, η Ορθόδοξη Εκκλησία τους ονόμασε αγίους και γιορτάζουν ο καθένας ξεχωριστά. Αλλά επειδή δημιουργήθηκε μια διαφωνία μεταξύ των χριστιανών για το ποιος από τους τρεις πρόσφερε τα περισσότερα, αποφασίστηκε και καθιερώθηκε από τα τέλη του 4ου αιώνα να υπάρχει και για τους τρεις μια κοινή γιορτή στις 30 Ιανουαρίου κάθε έτους.

Βασίλειος ο Μέγας

Ο Άγιος Βασίλειος ή Βασίλειος Καισαρείας, υπήρξε επίσκοπος Καισαρείας και θεωρείται Πατέρας της Εκκλησίας και ένας εκ των μεγαλύτερων θεολόγων της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Θεωρείται πως η γλώσσα του «έσταζε μέλι» καθώς υπήρξε ο πιο χαρισματικός ρήτορας της εποχής του. Διετέλεσε Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως και αφιέρωσε τη ζωή του στην ανάπτυξη της φιλανθρωπίας. Μάλιστα τα ημερήσια συσσίτεια που οργάνωσε έτρεφαν 7.000 ανθρώπους!

Στον τομέα της φιλοσοφίας, μπορεί να απέρριπτε τις θεωρίες των αρχαίων Ελλήνων περί Θεού ωστόσο δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει τις εργαλειακές μεθόδους της φιλοσοφίας τους προκειμένου να αναπτύξει μια συστηματική θεολογία.

Στη ζωή του υπήρξε υπόδειγμα ασκητή ενώ δεν παρέλειπε να καταδικάζει εκείνους τους ιερείς που πλούτιζαν από την ιδιότητά τους. Ήταν τέτοια η σκληρή κριτική που ασκούσε στους Αυτοκράτορες, που τελικά η αυλή τον κυνήγησε και τον εξόρισε. Όμως η φήμη του τον ξεπέρασε αφού θεωρείται Άγιος από όλες σχεδόν τις χριστιανικές ομολογίες.

Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός

Γνωστός και με το προσωνύμιο «θεολόγος», ο Γρηγόριος υπήρξε Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης τον 4ο αιώνα. Η επιρροή του στην Τριαδική θεολογία θεωρείται τόσο σημαντική που έγινε γνωστός ως «Τριαδικός Θεολόγος». Τα περισσότερα από τα έργα του επηρεάζουν τους σύγχρονους θεολόγους, ειδικά όσον αφορά τα τρία Πρόσωπα της Αγίας Τριάδας. Υπήρξε φίλος του Μεγάλου Βασιλείου καθώς και του αδελφού του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης.

 

 

Προσπαθώντας να προσεγγίσουμε ένα τόσο δύσκολο θέμα με τα νήπια βλέπουμε εικόνες των 3 Ιεραρχών και μαθαίνουμε από μια σπουδαία φράση που είχε πει καθένας τους …Παρατηρούμε την ενδυμασία τους,  την εξωτερική τους εμφάνιση , αναρωτιόμαστε τι είναι αυτό το κίτρινο πάνω στα κεφάλια τους και μαθαίνουμε ότι αυτό ονομάζεται φωτοστέφανο και υπάρχει στις αγιογραφίες πάνω από το κεφάλι όλων των αγίων…Στη συνέχεια επιχειρούμε να τους ζωγραφίσουμε κι εμείς. Ζωγραφίζουμε παρατηρώντας ξανά και ξανά έναν έναν ξεχωριστά τους αγίους και προσπαθούμε να αποδώσουμε τις λεπτομέρειες που έχουμε επισημάνει… και για να δώσουμε στη ζωγραφιά μας μια πνοή πάπυρου περνάμε από πάνω από τη ζωγραφιά μας αραιωμένο νες – καφέ με πινέλα αλλά και με σφουγγαράκι – για τους πιο ανυπόμονους- και πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη. Είμαστε τόσο περήφανοι για τη δημιουργία μας που αποφασίζουμε να βάλουμε και κορδελίτσα για να κρεμάσουμε τη ζωγραφιά μας στα δωμάτιά μας.

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own picture slideshow

Ανακαλύπτοντας το… σύμπαν

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize a free picture slideshow

 

 

 

Ακολουθεί το βίντεο με την εκτόξευση διαστημόπλοιου και τους αστροναύτες

 

 

Οι πλανήτες του 13ου κλασικού νηπιαγωγείου

Ακούμε το τραγούδι των πλανητών και βλέπουμε έναν έναν τους  πλανήτες…

 

 

 

 

 

 

Ζωγραφίζουμε το ηλιακό μας σύστημα και στη συνέχεια φτιάχνουμε τρισδιάστατους τους πλανήτες

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This photo slideshow personalized with Smilebox

Η προσέγγιση των εννοιών μέρα- νύχτα από το 13ο κλασικό νηπιαγωγείο

Γιατί έχουμε μέρα και νύχτα και τι μας αρέσει να κάνουμε στην διάρκειά τους; Αυτά και άλλα πολλά συζητήσαμε και μοιραστήκαμε με τους συμμαθητές μας προσπαθώντας να κατανοήσουμε γιατί συμβαίνει αυτή η εναλλαγή.Στη συνέχεια φτιάξαμε τον ήλιο και το φεγγάρι και κρεμάσαμε τις ζωγραφιές μας με τις αγαπημένες μας συνήθειες στη σωστή θέση…Οι συνήθειες της μέρας κάτω από τον ήλιο και οι συνήθειες της νύχτας κάτω από το φεγγάρι

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free slideshow design created with Smilebox

Το ηλιακό σύστημα

Παρακολουθούμε ολιγόλεπτο βίντεο σχετικό με τους πλανήτες και καθώς περνά ένας ένας από μπροστά μας ψάχνουμε την αντίστοιχη καρτέλα που τον απεικονίζει και γράφει την ονομασία του

 

 

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own slideshow design

Το ταξίδι του ήλιου από το τμήμα ένταξης του 13ου νηπιαγωγείου

Η γη γυρίζει γύρω από τον εαυτό της και γύρω από τον ήλιο και καθώς περιστρέφεται ο ήλιος μοιάζει να ταξιδεύει. Παρακολουθούμε ολιγόλεπτο βίντεο σχετικό με αυτό το ταξίδι

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια αναλαμβάνουμε “δράση”:

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow customized with Smilebox

Ευχαριστούμε τα παιδιά του 17ου κλασικού νηπιαγωγείου για τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν με τη δραματοποίηση του γνωστού τραγουδιού : “Ήλιε ήλιε αρχηγέ” σε στίχους και μουσική του Διονύση Σαββόπουλου:

Το ταξίδι της γνώσης – σχετικά με το νερό – των παιδιών του 13ου κλασικού νηπιαγωγείου

Το ταξίδι του νερού είναι ανεξάντλητο !!!…κι αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε πολύπλευρα με το νερό μέσα από πειράματα, μύθους,παροιμίες, χειροτεχνίες, ολιγόλεπτα βίντεο και φωτογραφίες.Κι έχουμε ακόμα τόσα πολλά να μάθουμε και να γνωρίσουμε στη διάρκεια του χρόνου!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free digital slideshow customized with Smilebox

Ξημερώνει γιατί εμείς ξυπνάμε; Βραδιάζει γιατί εμείς νυστάζουμε;Ή μήπως η μέρα και η νύχτα θα ερχόταν έτσι κι αλλιώς;

 

Σήμερα προσεγγίζουμε τη θεματική ενότητα : μέρα – νύχτα. Πριν πούμε όμως οτιδήποτε ας δούμε δυο ολιγόλεπτα βιντεάκια που θα μας προβληματίσουν :

 

 

 

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free picture slideshow customized with Smilebox

Για να μην πούμε το νερό νεράκι και… τα καιρικά φαινόμενα από το τμήμα Ένταξης του 13ου νηπιαγωγείου Γιαννιτσών

 

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Another digital slideshow by Smilebox

 

 

 

 

 

 

Το κολάζ του μήνα και η έννοια του αριθμού μηδέν από το τμήμα ένταξης του13ου νηπιαγωγείου

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free picture slideshow created with Smilebox

Ο χρόνος κυλάει σαν…το νερό!!!

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow

Create your own slideshow - Powered by Smilebox
A free digital slideshow by Smilebox

 

Ο χρόνος κυλά σαν…το νερό!!! Πόσες φορές δεν χρησιμοποιήσαμε αυτή την παρομοίωση στις καθημερινές μας συζητήσεις!!! Ειδικά όταν περνά ευχάριστα… όπως ο δικός μας χρόνος στα νηπιαγωγεία μας και στις οικογένειές μας…ο χρόνος κυλά κι εμείς δεν το καταλαβαίνουμε.

 

 

 

 

Αν δεν κάνουμε αγώνα δεν θα μείνει ούτε σταγόνα!!!

Ας δούμε λοιπόν σήμερα τι μάθαμε όλη την εβδομάδα…Παρακολουθούμε κάποια σχετικά  ολιγόλεπτα βιντεάκια αλλά αυτή τη φορά βήμα βήμα και κοιτώντας μία μία εικόνα η αναδιήγηση γίνεται από τα ίδια τα παιδιά…

 

 

 

 

 

 

 

 

Είμαστε έτοιμοι όλα όσα μάθαμε μέχρι τώρα να τα εκφράσουμε μέσα από μια χαριτωμένη κατασκευή που από δω και πέρα θα κοσμήσει τα παιδικά μας δωμάτια

Click to play this Smilebox thank you
Create your own thank you - Powered by Smilebox
This thank you generated with Smilebox

 

 

 

 

 

Το νερό θα μπορούσε να είναι ανεξάντλητο αν…δεν φερόταν απερίσκεπτα  ο άνθρωπος…ας προβληματιστούμε πάνω σε αυτό παρακολουθώντας με παιγνιώδη τρόπο την αγωνία των ψαριών αλλά και του ίδιου του νερού που αντιλαμβάνονται ότι η επιπολαιότητα των ανθρώπων τους οδηγεί στην εξαφάνιση. Διαβάζουμε λοιπόν το παραμύθι: ” Αν δεν κάνουμε αγώνα δεν θα μείνει ούτε σταγόνα ”

Κι ας δούμε τι είδους αγώνα μπορούμε να κάνουμε…τι μπορούμε να κάνουμε πρώτα από όλους εμείς τα παιδιά αλλά και τι μπορούμε να  θυμήσουμε  στους μεγάλους να κάνουν οι ίδιοι.Γιατί η φύση μας χάρισε μέσα από έναν επαναλαμβανόμενο  και σοφά μελετημέν0 κύκλο ,την πηγή της ζωής : το νερό. Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε εμείς οι ενήλικες για τα παιδιά μας – που με την απερισκεψία μας καταφέραμε να κάνουμε αυτόν τον κύκλο αμφισβητούμενο ως προς την διαιώνισή του- είναι να αλλάξουμε τρόπους συμπεριφοράς ως προς τη χρήση του και να παραδειγματίσουμε σωστά τα παιδιά μας έτσι ώστε να μην τους λείψει – εξαιτίας μας- το αναφαίρετο δικαίωμα τους στην ποιοτική ζωή που η φύση έτσι κι αλλιώς μας δώρισε

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το 17ο νηπιαγωγείο μας δανείζει τις κούκλες που επιμελήθηκε η κ.Μπάρμπα Στεργιανή και παίζουμε με αυτές τους ρόλους των ηρώων του παραμυθιού και στη συνέχεια δημιουργούμε τις δικές μας κούκλες και με αυτές υποδυόμαστε τους πρωταγωνιστές δίνοντάς τους φωνή και πάνω από όλα ψυχή…

 

 

 

Ακολουθεί  φωτογραφικό υλικό όλων όσων κάναμε  σχετικά:

 

 

 

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This scrapbook design generated with Smilebox

Τα παιχνίδια του υδράργυρου …

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a digital slideshow

Το νερό γίνεται πάγος….κι ο κύκλος συνεχίζεται ασταμάτητα…ή μήπως όχι;

Ο Σταγονούλης  σήμερα σε νέες περιπέτειες …γνωρίζει την Λένια την Κρυσταλλένια και τις αδελφές της κι όλες μαζί φτιάχνουν μια χιονονιφάδα:

 

 

[slideboom id=906089&w=425&h=370]

 

 

 

Ο κύκλος του νερού χωρίς σταματημό μας προσφέρει την πολύτιμη παρουσία του, αιώνες τώρα , άλλοτε σαν υδρατμός άλλοτε σαν  βροχή άλλοτε σαν πάγος κι άλλοτε σαν χιόνι…χωρίς αυτόν τον κύκλο  η ζωή θα είχε σταματήσει…

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Slideshow design customized with Smilebox

Ο κύκλος του νερού …συνέχεια

Συνεχίζοντας τις περιπέτειες του Σταγονούλη και εμβαθύνοντας στον κύκλο του νερού βλέπουμε και πάλι την ιστορία του Σταγονούλη που πετά στα σύννεφα και δραματοποιούμε την ιστορία …γινόμαστε εμείς ο ήλιος τα σύννεφα ο Σταγονούλης και ο καπετάν – Σπίθας

Στο τέλος όλα όσα έχουμε πει, δει και  παίξει τα ζωγραφίζουμε

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own digital slideshow

 

 

 

Διαβάζουμε την ιστορία : Πέφτει πέφτει η σταγόνα και κάνουμε αντιστοίχιση των οικείων λέξεων αλλά και ζωγραφίζουμε τη δική μας θάλασσα τον δικό μας ήλιο το δικό μας σύννεφο και τη δική μας βροχή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Slideshow customized with Smilebox

Ο κύκλος του νερού

Επιχειρώντας να καταπιαστούμε με τον κύκλο του νερού και επιδιώκοντας να γίνει όσο το δυνατόν πιο κατανοητός από παιδιά μικρής ηλικίας αλλά και από παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες ξεκινάμε  με αφόρμηση το πείραμα με το γκαζάκι -ήλιος , θάλασσα- μπρίκι με νερό, τζάμι διάφανο – ουρανός και σταγόνες -βροχή .

Τα παιδιά παρατηρούν και εκφράζουν τόσο τις γνώσεις τους όσο και τις απορίες τους καθώς και τα συμπεράσματά τους σχετικά με το τι θα γίνει αν….

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create your own free picture slideshow

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια παρακολουθούμε  ολιγόλεπτα βιντεάκια σχετικά με τον κύκλο του νερού

 

 

 

 

και επειδή τα παιδιά  γοητεύονται από τον ανιμισμό  δίνουμε όνομα σε μια σταγόνα και παρακολουθούμε την περιπέτεια του φίλου μας του Σταγονούλη

 

 

 

 

 

 

Για την καλύτερη εμπέδωση αυτής της ιστορίας αλλά και για να μπορέσουν τα παιδιά να εκφραστούν βλέπουμε την προηγούμενη ιστορία οπτικοποιημένη και δίνουμε την ευκαιρία στα παιδιά  αφού ακούσουν για μια ακόμη φορά την ιστορία να εκφράσουν  και τα ίδια αυτά που βλέπουν

 

 

 

 

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This photo slideshow generated with Smilebox

 

 

Σειρά έχουν οι κατασκευές …ζητάμε από τα παιδιά αυτά που μέχρι τώρα  είπαμε να  τα φτιάξουμε:

 

P1140461

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1140501

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και τώρα …μαθηματικά…Ζητάμε από τα παιδιά να βάλουν τόσες σταγόνες μέσα στις γυάλες όσες τους ζητά ο αριθμός αλλά και το αντίστροφο δηλαδή να βάλουν το σωστό αριθμό ανάλογα με τις σταγόνες που έχει η κάθε γυάλα και τέλος να βάλουν μόνα τους έναν αριθμό σε κάθε γυάλα και να βάλουν και τις αντίστοιχες σταγόνες χωρίς τίποτα ούτε δηλαδή ο αριθμός ούτε η ποσότητα να καθορίζεται απο κανέναν παρά μονάχα από αυτά τα ίδια

 

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This photo slideshow made with Smilebox

 

 

Σε ένα πιο προχωρημένο στάδιο ζητάμε από τα παιδιά να κάνουν την  ίδια ανοιχτή εργασία αλλά όχι πια μόνο με τα χέρια τους αλλά και με μαρκαδόρους

 

Επαναληπτικές ασκήσεις από το 1 έως το 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάζουμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου που με γλαφυρό τρόπο συνδυασμένο με έντονο λυρισμό τραγουδά το ταξίδι του νερού και το δραματοποιούμε

 

 

 

 

 

 

 

 


Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow generated with Smilebox

 

 

 

και το ταξίδι του νερού συνεχίζεται…

Κι αρχή καλός μας χρόνος!!!

 

 

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Free digital scrapbook generated with Smilebox

 

 

 

 

Τα νηπιαγωγεία μας άνοιξαν από την προηγούμενη εβδομάδα…οι φωνές των μικρών μας μαθητών πλημμύρισαν ευχάριστα τις αίθουσες..
Πόσα πράγματα είχαμε να μοιραστούμε μαζί τους!!! Όλα μιλούσαν με ενθουσιασμό για όλες αυτές τις άγιες μέρες που γι αυτά κυρίως σημαίνουν παιχνίδι ,ξεγνοιασιά ,δώρα  και Αη – Βασίλης.

 

Δεν θα μπορούσαμε να μην κόψουμε και μεις τις δικές μας βασιλόπιτες στις μικρές “οικογένειές μας” .

 

Χρόνια πολλά σε όλους και στα παιδιά όλου του κόσμου υγεία και καλοτυχία!!!! Ευτυχισμένο το 2014!!!

 

Οι προσκλήσεις για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου  στις 6.00 μ. μ. σας καλούμε να μας απολαύσετε στην μουσικοκινητική παράσταση ” Το κοριτσάκι με τα σπίρτα” . Ένα κλασικό παραμύθι σε διασκευή της κ. Μπάρμπα Στέλλας που προτιμά να δώσει ένα αίσιο τέλος στην περιπέτεια του μικρού κοριτσιού κάτι που ευχόμαστε κι εμείς από καρδιάς στις μικρές ή μεγάλες περιπέτειες που βιώνουν όλα τα παιδιά του κόσμου.Σας φτιάξαμε προσκλήσεις από σπιρτόκουτα ελπίζοντας ότι θα είσαστε όλοι εκεί!!!

 

 

 

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Free digital scrapbooking design personalized with Smilebox

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων