ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1
Από το σχέδιο δράσης του τμήματος “Του σχολειού μου η αυλή” αναδύθηκε η γιορτή λήξης “Και τώρα παίζουμε”. Τα παιδιά επέλεξαν να παίξουν στη σκηνή Περνά περνά η μέλισσα, 1-2-3 κόκκινο φως, Κολοκυθιά, Αλάτι χοντρό αλάτι ψιλό και έτσι παρακολουθήσαμε γιορτή φτιαγμένη από παιδιά για παιδιά.









» Διαβάστε περισσότερα