ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού.
Οι μικροί μαθητές ενημερώθηκαν τις προηγούμενες μέρες για το τί είναι σεισμός και ποια μέτρα προστασίας πρέπει να λάβουμε πριν από το σεισμό, τί κάνουμε κατά τη διάρκεια του σεισμού και τί μετά. Όταν άκουσαν “ΣΕΙΣΜΟΣ” μπήκαν κάτω από τα τραπεζάκια

» Διαβάστε περισσότερα
» Διαβάστε περισσότερα


» Διαβάστε περισσότερα
