ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ-ΜΕΤΑΦΥΤΕΥΟΥΜΕ
Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιούμε το φετινό σχολικό έτος “Ανακυκλώνω ανακυκλώνω τη ζωή ανανεώνω..” φτιάξαμε τα δέντρα της ανακύκλωσης. Θα αποτελέσουν μέρος του σκηνικού της καλοκαιρινής γιορτής του τμήματος 1.
» Διαβάστε περισσότερα

» Διαβάστε περισσότερα