ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ – Ο Κεραμιδοτρέχαλος

Μαρ 20245

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 επισκεφτήκαμε  το Μέγαρο Χορού Καλαμάτας και παρακολουθήσαμε τον Κεραμιδοτρέχαλο της Άλκης Ζέη, από τη θεατρική ομάδα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας.

Πρόκειται για ένα υπέροχο έργο, βαθιά ανθρώπινο, τρυφερό και άμεσο, με σαφέστατες αναφορές στη μοναξιά και στην καταπίεση, μιλώντας παράλληλα για τον ρόλο της οικογένειας, τη δύναμη της φιλίας και της συνεργασίας.
Ταυτόχρονα είναι ένα έργο με ξεκάθαρα οικολογικά μηνύματα, με παιδαγωγικό και βεβαίως ψυχαγωγικό χαρακτήρα, που προσφέρεται τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους.

Θυμίζουμε ότι η Άλκη Ζέη, η οποία θεωρείται μία από τις σπουδαιότερες συγγραφείς παιδικών μυθιστορημάτων και θεατρικών έργων, είναι πολυβραβευμένη για το έργο της και τιμήθηκε μεταξύ άλλων από την Ακαδημία Αθηνών. Είναι ενδεικτικό ότι τα βιβλία της έχουν μεταφραστεί σε 20 γλώσσες.

a342834a cb7a 4282 9037 f5b4a9fecddfad0ffc4c 00f8 466b 8979 11d0f60d592898b7f48a 2e00 4159 8839 c2361319eb3b

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ – Ο Κεραμιδοτρέχαλος    

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Φεβ 202426

13ο & 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025,  εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις των παιδιών που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία (13Ο & 23ο) τα δικαιολογητικά συγκεντρώνονται από τις Προϊσταμένες των νηπιαγωγείων και η κατανομή των νηπίων γίνεται από τους συλλόγους διδασκόντων των συστεγαζόμενων σχολείων. Η κατανομή γίνεται με τρόπο ώστε στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία να εγγράφεται ο ίδιος αριθμός νηπίων και προνηπίων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την κατανομή των μαθητών που προέρχονται από μετεγγραφή, ανεξάρτητα από το νηπιαγωγείο του συγκροτήματος στο οποίο απευθύνεται το αποδεικτικό μετεγγραφής, ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργία τμημάτων με ίσο αριθμό μαθητών.

ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 13ου & 23ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Αριστοτέλους- Βύρωνος- Κρήτης-Λυκούργου- Θεμιστοκλέους- Καποδιστρίου- Ευριπίδου- Κανάρη- Αριστοτέλους

https://earth.google.com/web/data=MkEKPwo9CiExS2l6MmhJcXBmUExiMGNnMjNZelplN2d6azZNOFRzMHoSFgoUMDA4NkYyQkNEMjI0RjY3NTkwOEIgAQ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

 γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα

 δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα μέχρι τις 20 Μαρτίου 2024, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το νηπιαγωγείο, 2721083696, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 12.00 μ.μ. – 1.00 μ.μ.

Παραστατικά που προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες:

α) η αίτηση εγγραφής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

 ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

 α) αποδοχή της αίτησης

 β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

 γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Οδηγίες εγγραφής σε νηπιαγωγείο για γονείς

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25    

Μίλα τώρα…

Φεβ 202426

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου, Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό, πραγματοποιεί για 11η συνεχή χρονιά την εκστρατεία ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.

Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»  το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση και τα παιδιά  δημιούργησαν  με διάφορους τρόπους το δικό τους μήνυμα.

e4138b43 d018 45a1 ab0d c081941bfb8e4c5d35e7 1ce8 446a 9138 e371bb2ba5f3b878366c 48eb 4641 923e 2d3e74aefec21d6bc95f 8550 4d6d b28a 0ff8318461a57920e71a 44cf 4c63 b1d0 0053e96900744c4c0c05 869a 4b5b 9a46 bd6b8cb2baaf16776d14 6826 4aef ad09 a58992bcf7aedabe164a 3224 4639 84bc 3c7d5feeba4d2a3c2d80 43eb 4f63 9ccf 6fc8d6f03c9b1f23d66b fa2a 46e5 b2ba 6446daf4ae39430315739 971416037792302 1232481719966501197 n

τα παιδιά φωτογραφιζονται με τους φίλους τους εκφράζοντας την αγάπη και τη φιλία τους…

80f57d28 ac13 48b3 a63b a877bb75f0fffef3f236 e54e 41b3 9cc2 646db56d71c4486f1eb3 e9e9 46b3 900a badbae904bc44a80ad5f 9383 430b af53 1c883a2d2b44

Διαβάσαμε το βιβλίο: “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”, συζητήσαμε και τα παιδιά ζωγράφισαν τι μπορούν να κάνουν με τα χεράκια τους…

431625107 711779024439774 9168636542127609690 n430164512 386572884079346 4133364839368157404 n431432784 1075812987027272 4273100763979777381 n430720915 1392604071363734 8100208751813832215 n428468138 3697987340450254 6254146265225953310 n431517039 1609062809906616 1705488617226048416 n

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μίλα τώρα…    

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Φεβ 202424

Στο πλαίσιο του προγράμματος που αφορά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το θεματικό άξονα «Ζω καλύτερα  -Ευ Ζην», τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργάστηκαν  το θέμα “ΥΓΕΙΑ: Διατροφή-Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια”, με τίτλο “Δοντάκια πλυμένα – ποτέ σφραγισμένα”.

Η πρώτη μας δράση ήταν η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα του Υπουργείου Υγείας, το οποίο σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού συντονίζει και υλοποιεί δράσεις και παρεμβάσεις στο πλαίσιο αγωγής υγείας σε σχολικές μονάδες σε εθνικό επίπεδο, με στόχο την ενημέρωση και την  ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα δημόσιας υγείας.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, του προγράμματος  Αγωγής Στοματικής Υγείας «Δόντια Γερά – Στοματική Υγεία για Παιδιά» επισκέφτηκε το σχολείο μας οδοντίατρος και υπεύθυνο προσωπικό  του Κ.Υ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ & ΤΟΜΥ 1,2,3.

Πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του προγράμματος και στη συνέχεια η οδοντίατρος έκανε έλεγχο στην υγεία των δοντιών των μαθητών μας και με βιωματικό τρόπο τα παιδιά έμαθαν πώς να βουρτσίζουν τα δοντάκια τους σωστά!

dde068f8 4e0f 4ee1 b62f 2bd3616a2d8fe2cdef0e 9807 4cf9 ac75 f637efabfed8c2cdd042 e982 4536 a4db d33bf49259bb2bfe15f2 cd37 486b bb82 f43ae41e8ffb7b0cbeba 386e 4033 915e 19afac092a5f44582493 229f 4e91 8949 cb69175a8185 17b9b814e 52ef 4c95 9a16 06e59a3e100044582493 229f 4e91 8949 cb69175a8185 269fb1502 8371 4a32 b8ba 83b232767b6c58d3995c 330e 434a b42f f87af802f6027759a09f 389e 4cf4 b91a 5f872cfe0a883ccba484 7631 4a36 90fb c7c6e4237b37c60cf8e8 d8b9 4451 bcd6 40054fa30f5071af34c0 9982 4825 ba77 d2ac70a46b0e

Διαβάσαμε το παραμύθι: “Ιππόλυτος ο ιπποπόταμος”…

2051C775E920ACF893BE56D640831F6B

Κατασκευή και βούρτσισμα δοντιών με αφορμή το παραμύθι…

7185db72 660e 4a86 a807 bacc4048388f7fa43350 e9fb 4371 bbd2 51d9d469155e84deee66 b9cb 4f35 9c88 f53121227a2e9f00e588 2075 4411 9d29 cd04b1e93f52f85c2ea3 4351 48d6 90ca 16a024af87baf8607105 0d1e 474a 9130 7b0061050079303fb210 7241 4f04 8264 a6be9c479c79

Μαθηματικά με οδοντόβουρτσες: ταξινόμηση – σύνολα, απαρίθμηση, έννοιες: λιγότερο – περισσότερο.

6846db25 981b 4fc4 ad75 8c4e03ffc25be49a9878 6bff 4c98 88b2 ad0f498cfaba3ec2a8ec 267f 4458 beab 39ff1a056ed97107ca43 ccc1 4a0d 8e10 7dd9fc6a7bb96bad26e2 3a31 46ab 9c30 60637a7df6f776c9478a 4066 45eb 9b2f 20b83deba86c

Γλωσσικά παιχνίδια: α)ενώνω τις ίδιες λέξεις β)ενώνω τις ίδιες λέξεις που είναι γραμμένες με κεφαλαία με αυτές που είναι γραμμένες με μικρά γράμματα…

e6c5b6c9 e8a9 44b1 9255 fd63d249183a05316354 ffc4 4c79 8f3d 7bf5330458b8

Διαβάσαμε το βιβλίο: “Δεν φοβάμαι τον οδοντογιατρό”…

e3be627b 2ebb 49e1 b3cf 602cb162ae8c

Ζωγραφική…

c2126103 1d45 47e8 8400 cc78d3e11f49

και δραματοποίηση…

fa4c83e7 9ecf 47ff b9af ff1fb7687ea62f6409a4 090a 49af bb8e 919c22125bbec9ea5527 f4c1 4b1e ba5a 1b9e7c43f63b

Διαβάσαμε και το βιβλίο: “Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη”…

32474 sokolakis kai zacharoula trypodonti 220x340 product thumb

και τα παιδιά ζωγράφισαν…

4eab15f0 1561 4639 97f2 42984cacb0f2

Ομαδική εργασία: οι αφίσες μας “το λυπημένο δοντάκι και το χαρούμενο δοντάκι”. Τα παιδιά ξεχώρισαν τις τροφές που καταστρέφουν τα δόντια μας από αυτές που τους κάνουν καλό.

6f6f8d26 3e9a 41f5 8aec 5be543d4b0a1b7663b9d 7f9f 4162 8f62 3bde36c061d8453004de 0d20 4e1d a02b 7037f9667e4304a5231e b9ec 472d 88e1 1785f580f4091de79931 6aca 4a23 a882 a8704adea5eb

και φύλλο εργασίας…

e0e5121c f5f2 4ac0 853c 44fad64bccc06431bff1 349d 4357 9e3c d18440b0cc60b084aace 4cad 4450 9b25 eec61860990da5c16ac0 ec02 4127 afb5 592801e1646e

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ζω καλύτερα – Ευ ζην    

Global School Play Day!

Φεβ 202424

#GSPD2024 Global School Play Day! https://globalschoolplayday.com/about

Οι μαθητές του 13ου Νηπιαγωγείου Καλαμάτας συμμετείχαν στην παγκόσμια μέρα του ελεύθερου παιχνιδιού, στις 7 Φεβρουαρίου 2024 ,προωθώντας τη σημασία του ελεύθερου παιχνιδιού για τα παιδιά. Ο Πλάτωνας αναφέρει, ότι «το παιχνίδι των παιδιών έχει την ισχυρότερη επιρροή στη διατήρηση ή μη διατήρηση του νόμου».

Αν θέλουμε ευτυχισμένα παιδιά που να μπορούν να παράγουν και να έχουν ήθος, θα πρέπει να τους δίνουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για δημιουργική έκφραση και παιχνίδι, όχι λιγότερο. Όλο και περισσότερες έρευνες τονίζουν τη σημασία που έχει στην κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών ο ελεύθερος χρόνος και το μη δομημένο παιχνίδι.

Τις τελευταίες δεκαετίες πολλά παιδιά στερούνται ελεύθερο χρόνο και παιχνίδι γιατί υπερφορτώνονται με δραστηριότητες που αν και έχουν σχεδιαστεί για να τους κάνουν καλό, αρκετά συχνά καταλήγουν να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

Το μη κατευθυνόμενο παιχνίδι βοηθά τα παιδιά να εργάζονται από κοινού, να μοιράζονται, να διαπραγματεύονται, να επιλύουν συγκρούσεις και να μαθαίνουν σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες. Έτσι τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τον κόσμο με τον δικό τους ρυθμό, να αναπτύξουν τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα, να συμμετέχουν σε πράγματα που τα ίδια επιθυμούν να ακολουθήσουν, να δημιουργήσουν τη δική τους ευτυχία, να ονειροπολούν, να δημιουργούν και να καινοτομούν.

Το παιχνίδι είναι η πιο φυσιολογική δραστηριότητα που κάνουν τα παιδιά και είναι ουσιαστικής σημασίας για τη νηπιακή και παιδική ηλικία, στην προσχολική αλλά και στη δημοτική εκπαίδευση! Με λίγα λόγια, δεν πρέπει να ξεχνάμε να αφήνουμε τα παιδιά να είναι παιδιά!

94d86947 ea06 4a69 8de7 8270590589a39efdcfaf e961 483c 8d39 8e5c484b15856aec7c2d dccd 40da b3f9 6e3ca7bbbac0ad7bc839 0da1 4256 a807 bb7d303405e36381d338 3ee4 4406 a1e0 f65a30c6ffc048ba85bf a84b 436e 9bcf c723cb1a8dd701fd7eac d875 4322 90f1 1d74ec3930f84d1c7279 8ca2 4bd4 a4bb 9d09173f439f

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Global School Play Day!    

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Φεβ 20249

Σύνολα με σχήματα…

d92743a9 ffb2 44c2 be41 738139775e56710bc2ac 3b2c 434f 9ef1 2265cc22c7aa44d718f8 ecc9 45cd 9579 60506b1e5582

Φτιάχνουμε τα σχήματα και με ραβδάκια…

9017f07e 80ab 469e 98f1 a20702bac1b1d78f3d97 19e6 46bb bd98 b36721d1cafe

Φτιάχνουμε τα σχήματα με το σώμα μας…

d2ebd3d8 d1dd 408b 89be 8b30410257b01dd4784b 5f95 4470 9a50 4fac244e6d24c8d2ae30 1ecc 4ef9 9c9e 9d05e7d1cdc9e1236c66 0dc2 49e6 91f1 99edceb629b8

Δημιουργώ με φαντασία…

22bbfb69 d664 47fb ae64 8ec6783edad3f9b65617 5f38 47a4 a397 95850d94125aefd56bd4 f431 4764 ad41 43a2d46f3c41168d29c6 230d 4451 a630 14d58af0d9f8886697e9 85ca 4c18 ab75 db8958e28bce

Ποιος θα συμπληρώσει πρώτος την εικόνα με τα σχήματα;

1ec968d0 af52 4b6c 8637 58efb76bc51cff66a4ff 0087 4979 8114 ac883090032f

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ    

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Φεβ 20249

Σύνθεση της λέξης ΧΕΙΜΩΝΑΣ

7cf155b0 bec2 4435 9faa 267bc9822275

Κολλάζ για το χειμώνα…

f49ab080 3df5 4214 bd7a 489a2029a29c6f22c34c 6834 460d bdf8 ef3f9a81a471f4509585 57ce 4ec8 a078 2c671e812c91

Ομαδική εργασία: το δέντρο του χειμώνα

47369504 053b 4cdf 99e4 8b03e7553ea3

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ-ΕΝΤΕΛΒΑΙΣ

edelweiss 1

Αστέρι του χιονιού στην άκρη του γκρεμού
πάνω στα χιονισμένα βουνά
ανθίζει μες στην παγωνιά!
Απ’ το δάκρυ μιας βασίλισσας πλασμένο
και με αίμα τολμηρών ποτισμένο
στέκει αγέρωχο στο χιόνι
τη χαμένη αγάπη να στοιχειώνει…
Το Εντελβάις που λέγεται και αστέρι των Άλπεων, είναι ένα λουλούδι που το βρίσκει κανείς στις Ελβετικές κυρίως Άλπεις, στις απότομες πλαγιές ανάμεσα στους βράχους και τα χιόνια.
Ανεπίσημα πάντως θεωρείται στην Ελβετία το εθνικό τους λουλούδι και έχουν πλεχτεί ένα σωρό μύθοι γύρω από το όνομά του. Συνήθως λένε πως η απόκτησή του είναι δείγμα αγάπης αυτού που το προσφέρει, καθώς αν κάποιος κατάφερνε  να φέρει στην αγαπημένη του ένα τέτοιο λουλούδι με κίνδυνο της ζωής του,αποδεικνύει το μέγεθος της αγάπης του! Σύμφωνα με λαϊκές παραδόσεις της περιοχής λέγεται ότι «μόνο οι εκλεκτοί μπορούν να πιάσουν το εντελβάις». Αυτό υπονοεί ότι μόνο οι έμπειροι ορειβάτες (οι εκλεκτοί) έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν τις απόκρημνες περιοχές που φυτρώνει αυτό το λουλούδι.
κατασκευή από τα παιδιά…
79e63621 2178 476e a1bc 09b25ec6e3c0c676ec11 4ae6 4f74 afa9 9a8de2675bf3

Δραματοποίηση : τα παιχνίδια του Φλεβάρη

0afc904e 5a4d 4f4f 965d 10ccef3291caaf7c6aea 46c3 45db a927 23d22ab4d21e5b13dcc0 c41f 4750 a258 4d5a0491e0b96484ec6e 2062 4985 a7ac de7db9fd863b43433de5 73a4 49e6 922c ef8c303c075b

τα παιδιά φτιάχνουν γάντια με την κ. Αθηνά στην ώρα των Αγγλικών…

2ba5d5e7 6b7e 4de8 9b5f b309ba3932af3344b6b1 937b 45a3 8aa0 378697a374bc

Ομαδική εργασία: Ζώα σε χειμερία νάρκη

69480cdb cb58 4cda ba89 fcd964da81435971a324 4536 45ab 939c f38363c6563479c15563 4dcf 4da0 aa2c 04cd04bc097ed56f7d2b ac0c 404e bfed c1ab891cdc7a5ee2ef15 a732 4b50 a4a4 04e2c3ebffded28321a3 3c73 449f bb5f b438a562466c

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΕΙΜΩΝΑΣ    

Όλοι ίσοι…..Όλοι διαφορετικοί…..

Φεβ 20249

Την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2024, σε συνεργασία με την κ. Αθηνά – εκπαιδευτικό της Αγγλικής γλώσσας –  ήρθαν στο σχολείο μας εκπρόσωποι του Συλλόγου Τυφλών Καλαμάτας και πραγματοποίησαν μαζί με τα παιδιά και τις νηπιαγωγούς,  δραστηριότητες ευαισθητοποίησης και ενσυναίσθησης.

Ο Γιάννης, η Γεωργία και ο Βαγγέλης…

2514f9bb 31de 4163 aea0 50fae334ce1ea8e2e278 6c58 4ad0 98de 21ad33431005

μίλησαν με τα παιδιά για τη ζωή τους και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν…

την καθημερινότητά τους…

 

τους παρουσίασαν την ειδική γραφομηχανή με το σύστημα γραφής και ανάγνωσης Μπράιγ

6266ff85 47ca 47dc 93c6 0676c55f0b1be9dd388b 5165 4932 9ac2 eee208a7f089

….και βιβλία ανάγνωσης με ανάγλυφες εικόνες. Ακολούθησε ανάγνωση του ποιήματος “Η γελαστή οικογένεια” από την κ. Γεωργία.

1f73f0cf 43a0 428c a7cc 36ea61b774fe775da240 1486 4773 b846 551c1c10fdcf

στη συνέχεια έπαιξαν βιωματικά παιχνίδια. Τα παιδιά με κλειστά τα μάτια και με την αφή τους προσπαθούσαν να μαντέψουν τί πιάνουν…

6c075544 f532 4a81 9a53 e8c9509903f304af2120 14ac 4588 9af9 17dbf26464ba

τέλος περπάτησαν μαζί με το μπαστούνι…

1bde9326 7ad3 4d32 b6ac 8a9f31070ab2

με  καρδούλες και με λουλούδια από πηλό στολίσαμε δύο καδράκια και στο ένα κολλήσαμε αυτό που γράψαμε στη γραφομηχανή με τη γραφή Μπράιγ…..τα προσφέραμε με πολλή αγάπη!!!

6b6941bb d668 4ce5 aa39 557f8939a72e561ac680 ab9d 46c1 8961 4f89898a01c3

Τα παιδιά ζωγράφισαν το ποίημα: “η γελαστή οικογένεια”

8ae4c249 65d3 4872 bafb fcabd383fcb1e7e93fc2 0494 4761 a2f9 5d66a41ea9a2673056ec 262b 4aba 9f5b 85761e3a88509ac4c0a0 2050 4930 b3c5 78949c43fd1f38fefee8 1b42 4c4d 97c9 450819763592

και κολλάζ από τα χεράκια των παιδιών…

6a321834 2e78 47d1 8a2c c1bd3427acddd9ed0a8c 4cf5 4822 8ea4 02cc941459678b7295f4 757c 4f2e be02 b729f94f5571ae2c1497 96c7 4457 a6a6 959b3435fba5

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Όλοι ίσοι…..Όλοι διαφορετικοί…..    

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Ιαν 202431

271896674 458680985897496 7286544724727415501 n

Τρεις Ιεράρχες ονομάζονται οι τρεις άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστης, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός. Αναδείχθηκαν Πατέρες της Εκκλησίας και Άγιοι.

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, εκτός από τον εκκλησιαστικό χαρακτήρα, έχει και εκπαιδευτικό. Θεωρείται ως η γιορτή των ελληνικών γραμμάτων, καθότι οι Τρεις Ιεράρχες συνετέλεσαν στην ανάπτυξη της χριστιανικής διδασκαλίας, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των αρχαίων ελληνικών γραμμάτων.

Τα παιδιά ζωγράφισαν τους Τρεις Ιεράρχες με μαρκαδόρους…

5993f329 dcb1 4146 9a93 404f8f1dcc55cec85374 3712 489e 92f4 a37e2a7e6feb8c07fc6c 098c 4025 99ad 1159dd6bc4a52c637490 9a0d 481d ae19 cc351382661bbca11d96 ed50 4de4 a124 121dd4904829a886deb8 094e 44ba a75b 5bb2d48b42c44a08d07e cabb 4678 87f1 961119400735ee37e5f6 eb20 49ae 999a 12daea6fd8a7

και καδράκι με την τεχνική του καφέ…

7b86094c 36a1 4866 9bb5 2d39ed44d9a7 1b23a3da2 9500 4c38 accc 63e5e32a79a308062977 b95a 4e28 b5e8 b1cfdb5b867d83a81758 d725 4a76 b9b2 b03181a5e98dba4f2bbf 84e6 45c7 8e34 8d11f7ccb53db8872637 682b 434e bf3a 8e484fd52f496b21bef1 df4a 4d0c b6a8 ffa2251185f107ed6139 5bcf 45a3 a8a9 4aeda88cfa27

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών    

Παράσταση Κουκλοθεάτρου

Ιαν 202431

Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024, παρακολουθήσαμε την παράσταση, «Τα Μαγικά Καρυδότσουφλα»

Η ιστορία είναι μία διασκευή ενός παλιού µα και επίκαιρου Σκωτσέζικου παραμυθιού που αναφέρεται στις σηµαντικές αξίες της ζωής και τη δύναµη της φιλίας.

Μια φορά και ένα καιρό ζούσε ένας εγωιστής άρχοντας που ονειρευόταν να γίνει βασιλιάς  και να αποκτήσει τη «Χρυσή Κορώνα». Έτσι όπως ήταν άπληστος και φαντασμένος, πίστευε πως όσο πιο πλούσιος γινόταν, τόσο πιο γρήγορα η Βασίλισσα θα τον έκανε βασιλιά!

Όλα όμως ανατρέπονται όταν η Βασίλισσα ανακοινώνει πως… «Όποιος το πολύτιμο αγαθό της φιλίας κατακτήσει, της Βασίλισσας την κορώνα θα κερδίσει!» , έρχονται όλα τα πάνω κάτω στα σχέδιά του!!!

Τι θα σκεφτεί να κάνει τώρα ο άρχοντας που δεν έχει ιδέα τι είναι η φιλία;

Τι ρόλο θα παίξουν στην ιστορία ένα μικρό κοριτσάκι, μια χούφτα μαγικά καρυδότσουφλα, ένα λάθος και ο Πατάτιος, ο υπηρέτης του άρχοντα;;

Μία συνεργασία της ομάδας Κοκου-Μουκλό και της ομάδας Tsikibom. Μία παράσταση που συνδυάζει το κουκλοθέατρο με το παιδικό θέατρο.

b0ae9a46 6368 458b 8f0f ffd979a0fb3a10c28cad 3542 414c 9dde c0139a79ad60b5d92d9d cb2b 4dfc 9383 ee1b5ccdff9485c814ad bc30 47bc b78b c333971beea2647ba85c aa92 47b2 a372 47ed4ab1a42a

Τα παιδιά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους…

5ed3190f 8acc 4840 8ac2 26ee745dd3457e4659c4 988a 44a5 bd67 0727f2c8d3a712e1090f b0eb 46c3 86a4 fca2bf2d8bbada716057 0bd7 4f02 bc21 68f5fe9c9366c682a38d df54 4129 b18c 7c8a22577df14567bbb9 b70c 4312 a47a deb278ac042c736f918a 9acf 4e75 b377 e935034f07e8163a6e7c 95e0 44b2 bb31 c24a163c8a3dc6ee345a aa94 439f b020 be723660f50bcd010e56 4b60 4e99 9374 4d485406bb6d8b42df28 46d8 4206 9c6b 7f7b8d974a9a

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράσταση Κουκλοθεάτρου    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων