3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: « Μια ζεστή αγκαλιά για τα ζώα μας παιδιά»

Μαρ 20264

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων από το Θεματικό Άξονα «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» με θέμα τη Φιλοζωία, και τίτλο «Μια ζεστή αγκαλιά για τα ζώα μας παιδιά»οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερη δραστηριότητα με θέμα τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων και την καλλιέργεια της φιλοζωίας.

Αφετηρία για τη συζήτηση αποτέλεσαν δύο  παραμύθια:

1) «Ο Ξουτ»  της Φωτεινής Τσάμπρα και της Ζωής Σκαλίδη, μια συγκινητική ιστορία για ένα αδέσποτο σκυλάκι που αναζητούσε αγάπη και αποδοχή. Μέσα από την ιστορία, τα παιδιά σκέφτηκαν πώς ζουν τα αδέσποτα ζώα, συζήτησαν για τη σημασία της φροντίδας και της προστασίας τους και γνώρισαν τι σημαίνει κακοποίηση ζώων, αλλά και πώς μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στην αποφυγή της. 🐾

2) «Ένα κουτάβι νιώθει μοναξιά» του Ευγένιου Τριβιζά, μια τρυφερή ιστορία που μας βοήθησε να μιλήσουμε για τα συναισθήματα των ζώων. Μέσα από την αφήγηση, τα παιδιά σκέφτηκαν πώς μπορεί να αισθάνεται ένα ζωάκι όταν μένει μόνο του και πόσο σημαντική είναι η αγάπη, η φροντίδα και η υπευθυνότητα απέναντι στα ζώα.

Η συζήτηση που ακολούθησε έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και τη φιλοζωική τους στάση. 🐶💛

Στη συνέχεια παρατηρήσαμε εικόνες από το διαδίκτυο με συμπεριφορές απέναντι στα ζώα και τις κατατάξαμε σε δυο κατηγορίες στις σωστές και στις λάθος συμπεριφορές.

Έπειτα παίξαμε παιχνίδια ρόλων: Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες.   Η πρώτη ομάδα  ανέλαβε  να δείξει  την καλή σχέση ανθρώπου και ζώου, ενώ η δεύτερη  την κακή συμπεριφορά που έχει ο άνθρωπος προς το ζώο.

20260211 11484720260211 10411820260211 10443220260216 125859archeio lhpshs

Στην αυλή του σχολείου μας βρέθηκε ένα μικρό γατάκι. Ύστερα από συζήτηση τα παιδιά πρότειναν να φτιάξουμε ένα σπιτάκι για τα αδέσποτα ζωάκια της γειτονιάς μας. Με πολλή χαρά, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό τα παιδιά και των δύο τμημάτων δούλεψαν ομαδικά, ζωγράφισαν, έβαψαν το σπιτάκι,  έφεραν χαλάκια, ρουχαλάκια, μπολάκια και τροφή και το σπιτάκι ετοιμάστηκε. Έγραψαν το σύνθημα « Θυμάμαι να αφήνω φαγητό και νερό στα αδέσποτα ζωάκια» και το τοποθετήσαμε λίγο πιο πέρα από το σχολείο μας. Όλα τα παιδιά θα το επισκέπτονται σε καθημερινή βάση…. μαζί με τους γονείς τους.

Messenger creation 958A53D6 B594 428B 9D1B 41ADFCF3E46120260305 113926 120260303 11355420260303 11350420260303 11351020260309 112656120260313 010443120260313 000957120260313 000920120260309 115943

Στα παιδιά μας αξίζει ένα μεγάλο μπράβο και ένα βραβείο φιλοζωίας γιατί ανέλαβαν δράση φροντίδας των αδέσποτων ζώων της γειτονιάς μας.

20260306 152023

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: « Μια ζεστή αγκαλιά για τα ζώα μας παιδιά»    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων