Στο πλαίσιο του προγράμματος που αφορά τις Δράσεις Ενεργού Πολίτη και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων από το θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον», τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργάστηκαν το θέμα “Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές – Πολιτική προστασία”, με τίτλο : «Φύση και άνθρωπος σε συνεργασία»
Αρχικά τα παιδιά παρατήρησαν εικόνες σχετικές με τα φυσικά φαινόμενα και έπειτα κλήθηκαν να πουν τι δείχνει η κάθε εικόνα και έτσι προέκυψαν οι λέξεις: σεισμός, φωτιά, πλημμύρα, ηφαίστειο.
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με ένα ένα τα φυσικά φαινόμενα.
Α) Ξεκινήσαμε με το Σεισμό και γνωρίσαμε το μύθο του Εγκέλαδου και τον ζωγραφίσαμε.
Κάναμε αναπαράσταση σεισμού κουνώντας τις πλάκες της γης. Φτιάξαμε σεισμογράφο, καταγράψαμε το σεισμό και στη συνέχεια γίναμε εμείς σεισμογράφοι και αναπαραστήσαμε μια ασθενή, μια μέτρια και μια ισχυρή σεισμική δόνηση.
Στο τέλος κάναμε άσκηση σεισμού.
Β) Ηφαίστεια
Μέσα από πολλές δραστηριότητες μάθαμε πως δημιουργείται ένα ηφαίστειο, ποια είναι τα μέρη του, από που προέρχεται η λάβα που εκτοξεύεται και πολλά άλλα. Διακρίναμε τα ενεργά από τα ανενεργά ηφαίστεια, μάθαμε για τα ηφαίστεια της χώρας μας όπως είναι της Νισύρου ή της Σαντορίνης και δημιουργήσαμε το δικό μας ηφαίστειο…
Γ) Πλημμύρες
Η παιδαγωγική ομάδα του ΚεπεΑ Καλαματας μας επισκέφτηκε και μιλήσαμε για τις πλημμύρες, τα αίτια και τις συνέπειες, πώς να προετοιμαστούμε αλλά και πώς να δράσουμε…






































































































































































