Στο πλαίσιο του προγράμματος της Βουλής των Ελλήνων οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε από το σχολείο μας μονοήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα στις 23 Ιανουαρίου 2023, με τη συμμετοχή 70 μαθητών της Γ΄ τάξης. Οι μαθητές μας γνώρισαν την ιστορία του κτιρίου που στεγάζει το εθνικό μας κοινοβούλιο, επισκέφτηκαν τους κυριότερους χώρους του και τις ιστορικές εκθέσεις […]