Στο πλαίσιο του προγράμματος της Βουλής των Ελλήνων οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε από το σχολείο μας μονοήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα στις 23 Ιανουαρίου 2023, με τη συμμετοχή 70 μαθητών της Γ΄ τάξης.
Οι μαθητές μας γνώρισαν την ιστορία του κτιρίου που στεγάζει το εθνικό μας κοινοβούλιο, επισκέφτηκαν τους κυριότερους χώρους του και τις ιστορικές εκθέσεις που στεγάζονται εκεί και ήρθαν σε επαφή με τον τρόπο λειτουργίας της Βουλής.
Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί των μαθητών, στην επίσκεψη ήταν οι:
Τσώνη Ζωΐτσα, Γεωργακόπουλος Σταύρος, Ακράτου Βασιλική, Τσεκούρας Αναστάσιος , Μιχαλόπουλος Κωνσταντίνος και Τσουκαλά Παναγιώτα.