Το διήμερο 22 έως 23 Νοεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη 30 μαθητών της Γ’ τάξης στο ΚΕΠΕΑ Κλειτορίας. Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του τριημέρου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν μουσεία και τοποθεσίες ιστορικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος και συγκεκριμένα: Καλάβρυτα-Μουσείο Ολοκαυτώματος, προβολή βίντεο «HOME», προβολή οπτικοακουστικής παρουσίασης-Συζήτηση µε θέµα: « Πού είναι οι Αξίες;;; […]